Magwen Skrevet 22. oktober 2022 #1 Skrevet 22. oktober 2022 Nå har jeg og kona bestemt oss for å prøve å finne vennepar på Cupido😊. Vi vet det er ei erotisk nettside. Vi har ikke så mange Vi kan finne på ting sammen med. Vi er ikke i mot "JA TAKK BEGGE DELER" som Ole Brum sa. Vi har prøvd på vanlige datesider, men der kan en ikke være par. Kan det virke litt rart det vi gjør. Håper noen vil komme med sine synspunkter her eller pm. Vi er godt voksne. Kan det være andre plasser som er bedre enn cupido😊😊
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #2 Skrevet 22. oktober 2022 Det kan fungere. Som singel mann synes jeg Cupido var bedre før, men det virker som færre brukere nå, og fremdeles 10+menn for hver kvinne. Vær obs på at ikke alt som kaller seg par trenger å være det. Anonymkode: 12f26...519 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #3 Skrevet 22. oktober 2022 Magwen skrev (1 time siden): Nå har jeg og kona bestemt oss for å prøve å finne vennepar på Cupido😊. Vi vet det er ei erotisk nettside. Vi har ikke så mange Vi kan finne på ting sammen med. Vi er ikke i mot "JA TAKK BEGGE DELER" som Ole Brum sa. Vi har prøvd på vanlige datesider, men der kan en ikke være par. Kan det virke litt rart det vi gjør. Håper noen vil komme med sine synspunkter her eller pm. Vi er godt voksne. Kan det være andre plasser som er bedre enn cupido😊😊 Send en pm til GiftM de tror jeg skrev noe om at han så etter noen andre. Anonymkode: f8871...7b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå