AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #1 Skrevet 21. oktober 2022 Jeg møtte en fyyr sine venner for første gang noen dager siden hjemme hos fyren. Han ene var altfor frekk... han jeg dater bla sa sånn til kompisen sin da jeg var der: jeg skal hos henne neste uke... og da sa kompisen: jupp da eller for å få deg noe eller, morgenbrød og morgenskinke. Jeg tok litt litt nær av det. Daten sa ingenting til kompisen, lo det bort. Var første gangen jeg møtte de... og jeg tenkte i ettertid for en griis å nevne sånt, dette er jo på kanten... turte ikke å si noe til daten min om det. Og ikke nok med det, fyren sa også videre: en fyr jeg kjenner hang seg selv. Jeg sa sånn: herreguud. Så sa han etterpå: men hadde blitt glad om han hadde hengt seg selv om han ikke gjorde det. Innerste inne visste han lite om at et familiemedlem av meg tok sitt liv for en stund siden tilbake... eier ikke disse mennene sosiale koder? Hva slags venner har han? Virker som de har et ekkelt syn på mennesker spesielt kvinner. Lagt merke til at også daten min alltid vil at jg skal berøre han der nede når vi kysser, selvom vi faktisk er på parkeringsplassen med ingen andrr menneske rundt... Anonymkode: b9de9...3fe 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #2 Skrevet 21. oktober 2022 Syns bare dumt å si så mye rart første gang man møter dama til en kompiis.... Anonymkode: b9de9...3fe 2
Bacteria Skrevet 21. oktober 2022 #3 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Syns bare dumt å si så mye rart første gang man møter dama til en kompiis.... Anonymkode: b9de9...3fe Det er jeg helt enig i. Dårlig oppførsel, men det bunner i et behov for å markere seg/teste deg ut. Kombinert med dårlig oppdragelse. Ikke helt uvanlig blant kompiser. Bare å riste det av seg/overse. Kondolerer med familiemedlemmet ditt 💕 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #4 Skrevet 21. oktober 2022 Er han og kompisene 16 år eller🙄 når kompisen er så umoden er vel fyren din det og. Anonymkode: 5d2f5...408 8 1
AllahBallah Skrevet 21. oktober 2022 #5 Skrevet 21. oktober 2022 Man møter noen mennesker på sin vei, der man raskt kan konkludere med: dette er ikke noen type jeg ønsker eller gidder omgås med. Høres ut som kameraten til daten din er en sånn. Er ikke dermed sagt at det er noe galt med daten din, eller at han anerkjenner slik oppførsel. Man kan være venn med raringer av forskjellige grunner. Lykke til videre med daten, med morgenbrødet og morgenskinken ☺️ 4 1
Gjest vilkåret Skrevet 21. oktober 2022 #6 Skrevet 21. oktober 2022 (endret) Hvor gamle er dere? Om dere er godt inn i 20-årene eller eldre, så er min erfaring av vennene ofte sier en del om verdiene til den du dater. Når det er såpass grove utbrudd fra kompisen, kombinert med at daten din har litt tvilsomme tendenser, så betyr det at daten din er en idiot også. Daten din sier kanskje ikke fæle ting til deg eller når du er der, men sjansen er stor for at han synets det er morsomt selv, eller sier lignende ting i vennegjengen når du ikke er der. For hvorfor ellers vil han ha en vennegjeng som er jævlige om han misliker det? Svaret er at han ikke har så mye imot det, Det at han ikke har noe imot grusomme verdier er ganske problematisk Gode menn med gode verdier vil trekke unna den type vennegjenger når de blir eldre og selvstendig. De er de som fortsatt har dårlige verdier som voksne som fortsetter være sammen med den type dårlige menn. I noen tilfeller setter de pris på humoren og verdiene Dump, sier jeg. Endret 21. oktober 2022 av vilkåret
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #7 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er han og kompisene 16 år eller🙄 når kompisen er så umoden er vel fyren din det og. Anonymkode: 5d2f5...408 Nei, begge to er 35-36. Anonymkode: b9de9...3fe
Gjest Athena Catalina Skrevet 21. oktober 2022 #8 Skrevet 21. oktober 2022 (endret) Høres ut som en umoden idiot, og det vil jeg si typen din også er. Reagerer veldig på hvorfor han ikke stod opp for deg og at han vil at du tar på han på offentlige steder, er han tilbakestående. Endret 21. oktober 2022 av Athena Catalina
Gjest vilkåret Skrevet 21. oktober 2022 #9 Skrevet 21. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei, begge to er 35-36. Anonymkode: b9de9...3fe Ja, da er det nok ikke noe håp.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #10 Skrevet 21. oktober 2022 vilkåret skrev (3 minutter siden): Hvor gamle er dere? Om dere er godt inn i 20-årene eller eldre, så er min erfaring av vennene ofte sier en del om verdiene til den du dater. Når det er såpass grove utbrudd fra kompisen, kombinert med at daten din har litt tvilsomme tendenser, så betyr det at daten din er en idiot også. Daten din sier kanskje ikke fæle ting til deg eller når du er der, men sjansen er stor for at han synets det er morsomt selv, eller sier lignende ting i vennegjengen når du ikke er der. For hvorfor ellers vil han ha en vennegjeng som er jævlige om han misliker det? Svaret er at han ikke har så mye imot det, Det at han ikke har noe imot grusomme verdier er ganske problematisk Gode menn med gode verdier vil trekke unna den type vennegjenger når de blir eldre og selvstendig. De er de som fortsatt har dårlige verdier som voksne som fortsetter være sammen med den type dårlige menn. I noen tilfeller setter de pris på humoren og verdiene Dump, sier jeg. De er 35-36, ikke dette jeg forventet av de.....trodde det skulle være hyggelig å møte kompisen. men å komme med sånne frekke/spydige kommentarer, hadde jeg aldri tenkt på... begynner å tro fyren er ruset..... Anonymkode: b9de9...3fe 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #11 Skrevet 21. oktober 2022 Skjønner ikke hva du skriver. Anonymkode: fab39...271 16
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #12 Skrevet 21. oktober 2022 Utrolig harry det der. Anonymkode: 7ff27...647 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #13 Skrevet 21. oktober 2022 Svært umoden oppførsel i forhold til alder. Gidder du virkelig dette?? Anonymkode: f3a79...631 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #14 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De er 35-36, ikke dette jeg forventet av de.....trodde det skulle være hyggelig å møte kompisen. men å komme med sånne frekke/spydige kommentarer, hadde jeg aldri tenkt på... begynner å tro fyren er ruset..... Anonymkode: b9de9...3fe Når jeg leste første innlegget ditt tippet jeg alder til 18-23. Er lite håp om at slik oppførsel gir seg når han ikke har vokst det av seg til nå - tror jeg. Syns det er litt dårlig av daten din å ikke si noe. Du kan jo velge å bare ikke være med de to sammen. Angående berøring «der nede» i offentlighet- så er det vel ulovlig med sånt på offentlig sted? Eller? Og uansett en grense du må sette om du ikke er komfortabel med det. Fikk litt dårlig følelse av innlegget ditt når du skrev alderen på daten din.. Men jeg kjenner jo ikke de gode sidene. Jeg syns det er noen røde flagg hadde valgt å si takk for meg om det var jeg som var i situasjonen. Syns det vitner om umodenhet for en såpass voksen mann.. Anonymkode: 3bf6a...c8b 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #15 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei, begge to er 35-36. Anonymkode: b9de9...3fe Du er mye yngre? Anonymkode: 29975...678 1
Reign Skrevet 21. oktober 2022 #16 Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg møtte en fyyr sine venner for første gang noen dager siden hjemme hos fyren. Han ene var altfor frekk... han jeg dater bla sa sånn til kompisen sin da jeg var der: jeg skal hos henne neste uke... og da sa kompisen: jupp da eller for å få deg noe eller, morgenbrød og morgenskinke. Jeg tok litt litt nær av det. Daten sa ingenting til kompisen, lo det bort. Var første gangen jeg møtte de... og jeg tenkte i ettertid for en griis å nevne sånt, dette er jo på kanten... turte ikke å si noe til daten min om det. Og ikke nok med det, fyren sa også videre: en fyr jeg kjenner hang seg selv. Jeg sa sånn: herreguud. Så sa han etterpå: men hadde blitt glad om han hadde hengt seg selv om han ikke gjorde det. Innerste inne visste han lite om at et familiemedlem av meg tok sitt liv for en stund siden tilbake... eier ikke disse mennene sosiale koder? Hva slags venner har han? Virker som de har et ekkelt syn på mennesker spesielt kvinner. Lagt merke til at også daten min alltid vil at jg skal berøre han der nede når vi kysser, selvom vi faktisk er på parkeringsplassen med ingen andrr menneske rundt... Anonymkode: b9de9...3fe Dere fremstår alle som tenåringer. 6 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #17 Skrevet 21. oktober 2022 Denne typen orker du ikke å omgås.. Anonymkode: 91f70...e4a 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #18 Skrevet 22. oktober 2022 Jeg tror typen din har funnet seg en langt yngre dame, nemlig deg. Ts. Stemmer det? Voksne folk som nærmer seg 40 (og den oppegående sorten) snakker ikke sånn. Anonymkode: 38d45...64d 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #19 Skrevet 22. oktober 2022 Helt normalt å snakke sånn med kompiser, men ham burde jo ikke gjort det med deg til stede.. Anonymkode: b828f...0bb
Aoo19 Skrevet 22. oktober 2022 #20 Skrevet 22. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 22.10.2022 den 9.14): Jeg tror typen din har funnet seg en langt yngre dame, nemlig deg. Ts. Stemmer det? Voksne folk som nærmer seg 40 (og den oppegående sorten) snakker ikke sånn. Anonymkode: 38d45...64d jupp, er 22. Endret 5. november 2022 av Aoo19 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå