Ms. Steele Skrevet 16. september #1101 Skrevet 16. september Nesten flaut å skrive det, men jeg har ikke gjort noe med renovasjonsutgiftene før nå 6 år etter at jeg overtok boligen som jeg bor i nå. Jeg bare fortsatte med det samme som de tidligere eierne hadde… De betalte for å få dunkene hentet inne i gårdsplassen i stedet for å trille dem ut til veien selv. Jeg har visst om at det kostet litt, men har rett og slett bare glemt det bort. NÅ har jeg gjort noe med det 1
AnonymBruker Skrevet 17. september #1102 Skrevet 17. september Jeg pleier å finne billige bøker, eller andre ting på den lokale gjenbruksbutikken, eller hvis noen skal arrangere loppemarked og garasje-salg. Deretter tjener jeg en del kroner på å selge bøkene litt dyrere på for eksempel Finn.no 😁 Anonymkode: 7c9f8...6cd
AnonymBruker Skrevet 20. september #1103 Skrevet 20. september Jeg er så sløv på sånne ting, men i dag har jeg sendt melding til banken for å forhandle om rente på lånet OG lastet ned Tibber for å bli flinkere til å bruke mindre strøm når det koster mest. Anonymkode: 3fef4...34c
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1104 Skrevet 6 timer siden Har ikke brukt en eneste krone på black friday, annet enn middag. og brukt lite resten av uken, bortsett fra en reise jeg har bestilt. fikk lønn med halv skatt, så har spart ekstra mye! Samt blitt kvitt noen utgifter. 😍 Anonymkode: f8388...6d8 3
Rødvinsfilosofen Skrevet 6 timer siden #1105 Skrevet 6 timer siden Kun kjøpt akkurat de tingene jeg skulle. Ingen impulskjøp. 🤓
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1106 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har ikke brukt en eneste krone på black friday, annet enn middag. og brukt lite resten av uken, bortsett fra en reise jeg har bestilt. fikk lønn med halv skatt, så har spart ekstra mye! Samt blitt kvitt noen utgifter. 😍 Anonymkode: f8388...6d8 Hvorfor setter du ikke heller lavere skattetrekk hele året, så du kan spare jevnt hele året i stedet for å vente til i november? Anonymkode: 6b881...71d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå