AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Del Skrevet 17. oktober 2022 Jeg bruker ladeboks som går på huseier, men vil denne lade til 100% eller stopper den på 80? Kan man stille inn når den skal stoppe? Ellers blir den å lade til 100, hver gang.. selvom jeg ser at dette ikke er anbefalt. 😅 har akkurat kjøpt en Nissan leaf, 13 mod. Så dette er helt nytt for meg. Med denne bilen iallefall. Anonymkode: 5e40f...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 18. oktober 2022 #2 Del Skrevet 18. oktober 2022 Har en 2014, men mener det er samme der. På meny i bilen finnes det et valg for å bare lade tli 80% - du må slå denne av eller på alt etter hva du ønsker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #3 Del Skrevet 18. oktober 2022 Som han over sier, det er en innstillingssak på bilen. Men som generell kommentar: Har du 30 kWt batteriet? Jeg tipper det er 20-24 kWt igjen? Nå når det blir kaldt kan du trygt lade til 100% hver gang forutsatt at du skal kjøre bilen minimum innen 24t. Du kan også av og til la den stå slik litegrann lengre. Det er særlig viktig om sommeren at du følger med på å ikke fullade bilen og la den stå slik i sommervarmen. Anonymkode: fd0f7...32b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå