Gå til innhold

Arrogant jente er kun snill mot meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg

er kvinne og jobber som lærer på videregående. Ei elev kjent for å være arrogant, viser alltid mye omsorg til meg og snakker pent og høflig til meg. 

Det fascinerer meg hva er det som gjør at et annet menneske nettopp behandler meg på helt annen måte. Jeg er heller ikke en som har spesiell autoritet. Har ikke opplevd sånt før. 

Jeg vet ikke hvordan jeg skal spørre henne. Har prøvd å snakke rundt grøten og spørre indirekte, men har ikke fått svar. 

Hun introduserte faren sin da han kjørte henne  og han virket en arrogant advokat type.   Håper ikke hun ser på meg som stemor materialet fordi det vil skape kinky situasjon. 

Anonymkode: 4a1fa...586

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun arrogant mot andre lærere også? 

Jeg ble opplært til å være høflig og ha respekt for lærere og andre voksne. Og hadde ikke lik oppførsel mot andre ungdommer! 

Anonymkode: 32de7...0ec

Skrevet

Tror du mener "kinkig" situasjon. Ikke "kinky". 

Over til tema. Arrogante mennesker kan ofte være kjipest mot de som de føler seg mest truet av. De som truer deres autoritet eller status på noe vis. Om du fremstår som veldig mild, kanskje til og med litt kuet, så er det ingen kamp for denne jenta å ta. I hennes øyne har du kanskje allerede lagt deg flat.

Men dette er bare spekulasjoner. 

Anonymkode: 7c642...945

Skrevet

Ganske mange fremstår arrogante når de er usikre på seg selv. Mulig hun føler at du er trygg?

Anonymkode: 16e46...efe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...