Bergknapp Skrevet 15. oktober 2022 #1 Skrevet 15. oktober 2022 Sønnen går i 3. i en klasse med 28 elever. 12 jenter og 16 gutter. Jeg ønsker meg tips til inkluderende feiring. I fjor hadde vi fire av hans nærmeste venner på filmkveld, før de gikk en «knask eller knep»-runde. Vet ikke hva de andre barna fant på, men tror det var noen som ikke var med på noe. Ingen i klassen har plass til å ha alle inne. Noen av guttene er veldig viltre. Jeg har lyst til å ta initiativ til noe som kan inkludere alle guttene (kanskje hele klassen), men har ikke kapasitet til å orge masse alene. Noen som har ideer? Det er nok for sent å leie lokale, og det føles også som mye jobb. Vi har hage, så jeg tenkte litt på at vi kunne invitert på noe der, hvis flere foreldre vil hjelpe til. Vil ikke ha ansvar for 16 viltre gutter på 8 år alene😅 Det hadde kanskje også gått an å organisere grupper som kan gå knask eller knep sammen i ulike nabolag? Noen som har noen gode erfaringer å dele?
Sirah Skrevet 15. oktober 2022 #2 Skrevet 15. oktober 2022 Kanskje du kan spørre litt flere foreldre og så kunne man kanskje lånt gymsalen på skolen eller noe?
Bergknapp Skrevet 15. oktober 2022 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2022 Sirah skrev (11 minutter siden): Kanskje du kan spørre litt flere foreldre og så kunne man kanskje lånt gymsalen på skolen eller noe? Takk for svar! Tror dessverre ikke det går på vår skole. Men til neste år tenkte jeg litt på å leie et forsamlingslokale i nærheten. Andre som har gode ideer?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #4 Skrevet 15. oktober 2022 Ville gått for hagen. Spør noen andre foreldre om de er intr og ta det derfra.. Anonymkode: a2e73...841 1
Bergknapp Skrevet 15. oktober 2022 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ville gått for hagen. Spør noen andre foreldre om de er intr og ta det derfra.. Anonymkode: a2e73...841 Ja, før høre litt rundt om noen andre kan bidra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå