Gå til innhold

18 år gammel, møte fyr jeg har truffet på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg møte ham? Han vil møte meg i morgen, jeg har sagt ja, men nå vet jeg ikke helt om jeg vil likevel🤷‍♀️ En kan jo aldri være HELT sikker på at den en snakker med er den han/hun utgir seg for å være…

Anonymkode: b4f00...efc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har han sagt at møtet skal skje? Et offentlig sted må det være! 

Har du ikke sett bilde av han? Det hadde jeg også bedt om først. 

Hvor på nettet traff du han?

Anonymkode: 7013b...1b9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvor har han sagt at møtet skal skje? Et offentlig sted må det være! 

Har du ikke sett bilde av han? Det hadde jeg også bedt om først. 

Hvor på nettet traff du han?

Han har sagt i byen… Spurte om å få se ham i går, men da sa han jeg måtte vente til vi møttes, som jeg syntes hørtes litt rart ut? Traff ham på et venneforum… 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Han har sagt i byen… Spurte om å få se ham i går, men da sa han jeg måtte vente til vi møttes, som jeg syntes hørtes litt rart ut? Traff ham på et venneforum… 

Snakket på tlf? Krev at han ringer deg med facetime, du skal se OG høre han.

Møtes kun i det offentlige rom, som på en cafe eller lignende. Aldri dra hjem til han, da skal du kjenne han mye bedre.

Anonymkode: c3c8c...0bc

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Om han nekter å vise trynet sitt, så hadde jeg nekta å treffe han.

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg ville aldri møtt en mann som nektet å sende meg et bilde. 
Husk på at du kan stille krav du også. Og om du skal møte ham, så ta med en venninne, og møt ham på et offentlig sted. 

Bare det at han ikke vil se de deg bilde bør egentlig være god nok advarsel til at du ikke møter han.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette lukter det gammel gris av, når han ikke vil vise deg bilde av ansiktet sitt før dere treffes. Han håper sikkert på "tilgivelse" når dere først møtes, og at du skal si det er greit likevel.

Forlang å få facetime eller noe før dere møtes, hvis ikke avlyser du. Det er din egen sikkerhet på spill her også.

• Nyttig 1
Skrevet

Dropp han, selvfølgelig skal du ikke møte en som nekter å vise seg selv.

Anonymkode: f3042...c8d

• Nyttig 1
Skrevet

Så lenge du møter han på et offentlig sted, som en cafe. Så ser jeg ikke problemet 🙂 kjør på! Ps, husk å aldri bli med han hjem på første møte!

Anonymkode: 84653...842

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bør jeg møte ham? Han vil møte meg i morgen, jeg har sagt ja, men nå vet jeg ikke helt om jeg vil likevel🤷‍♀️ En kan jo aldri være HELT sikker på at den en snakker med er den han/hun utgir seg for å være…

Det kan du. 
Regler:

1.si fra til noen du kjenner at du drar, hvor du drar og avtal en «jeg vil ut» type meldingsutveksling. Da ringer vedkommende og sier «det er krise, du må komme» eller «jeg står utenfor, vi kjører nå»

2. møt vedkommende i det offentlige rom

3. ikke gi vedkommende ditt nummer eller fulle navn. Avtal å treffes på sted x tidspunkt y. Bruk møtet til å evaluere om det er trygt at han (eller hun) vet hvem du er.

4. ikke la deg overtale til å fortsette møtet utenfor det trygge stedet. Ikke gå ut på gaten sammen. Ikke ta imot skyss. Ikke utveksle info om du ikke har lyst.

5. blir vedkommende manipulerende, overtalende, irritert, spiller på skuldfølelse eller påstår du har «innledet/hintet/sagtA»? Iverksett kriseplan i punkt 1. 

6. det er ok å gå uten å si hadet. Ghosting er eneste trygge måte ut om vedkommende oppfører seg som i punkt 5.

Anonymkode: 02ca2...4bb

• Liker 1
Skrevet

Enig med de andre, hvis dere skal møtes så dra på et kjøpesenter eller annen offentlig plass. Ikke dra hjem til han, si ifra om hvor du er til f.eks familie eller en venn og kanskje be om noen om å hente deg?

Jeg har selv møtt en på nettet som jeg har vært sammen med nå i 7 år. Men vi var venner, delte bilder og snakket sammen i 1-2 år før det var snakk om noe møte.

Anonymkode: 72be5...2ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...