AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #1 Skrevet 13. oktober 2022 Plutselig sendte han slemme ting , skikkelig fæle faktisk. Jeg slettet han overalt jeg vill ikke ha det sånn. Jeg bare skjønner ikke at man kan være så slem med noen å så dømmende å så er han det med noen som ser på han som en god venn. Har han i det hele tatt vært min venn? Hvor slem kunne du vært med dine venner? Plutselig var han bare helt det motsatte av hva jeg har blitt kjent med så var akuratt som han byttet personlighet men er vell sånn han alltid har vært da... er hjerteknust.. Anonymkode: 501dc...956 1
Blueberrymuffin Skrevet 13. oktober 2022 #2 Skrevet 13. oktober 2022 Helt umulig å si, når du er så lite spesifikk. Siden forstår egentlig ikke hva vennen din har gjort. Men nei, jeg kunne aldri vært slem mot venner og folk jeg er glad i, hvis det er spørsmålet.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #3 Skrevet 13. oktober 2022 Sendte noe bilde greier av en gris og sa jeg var en feit gris Anonymkode: 501dc...956
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #4 Skrevet 14. oktober 2022 Hvordan hadde dere reagert på at noen dere så på som deres kanskje bestevenn plutselig kalte dere en feit gris? Hadde dere tilgitt det etter å grine hele dagen får å så høre at det var jo bare en vits å ett irriterende le til man griner emoji? Jeg er glad i han men er så sykt såret å nå har jeg dårlig samvittighet får han bare tullet jeg skjønner bare ikke hvorfor han tuller med det. Har fortalt han før at jeg var spiseforstyrret før å nå er jeg feit. Tenker jo man ikke tuller med det med verken noen som er feit eller noen som har slite med spiseforstyrrelse i mange år... sagt unnskyld får at jeg ble så sur værtfall men er enda helt hjerte knust. Føler meg ekkel å føler ikke han ser på meg som noe venn når han kan tenke så fæle ting om meg Anonymkode: 501dc...956
Blueberrymuffin Skrevet 14. oktober 2022 #5 Skrevet 14. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvordan hadde dere reagert på at noen dere så på som deres kanskje bestevenn plutselig kalte dere en feit gris? Hadde dere tilgitt det etter å grine hele dagen får å så høre at det var jo bare en vits å ett irriterende le til man griner emoji? Jeg er glad i han men er så sykt såret å nå har jeg dårlig samvittighet får han bare tullet jeg skjønner bare ikke hvorfor han tuller med det. Har fortalt han før at jeg var spiseforstyrret før å nå er jeg feit. Tenker jo man ikke tuller med det med verken noen som er feit eller noen som har slite med spiseforstyrrelse i mange år... sagt unnskyld får at jeg ble så sur værtfall men er enda helt hjerte knust. Føler meg ekkel å føler ikke han ser på meg som noe venn når han kan tenke så fæle ting om meg Anonymkode: 501dc...956 Jeg trodde dette var noe mye verre. Når du skriver i første post om å tilgi, og fæle og stygge ting, hadde jeg faktisk forventa at det var noe mye verre enn en vits som slo ut litt feil. Bestekompisen min, vi tuller med hverandre om alt. Han har kalt meg feil, og hadde det kommet fra noen jeg ikke kjente ville jeg kanskje reagert på det. Men bestevenner, da tåler man mye mer, også må man ha litt humor. Høres merkelig ut å si at du blir helt knust kun fordi bestevennen din tuller med deg, da er man jævlig hårsår. Nei, her må du jobbe med deg selv, bestevennen din høres verken ondskapsfull ut eller slem. Ikke tenker han fæle ting, han sa kun en vits, som du ikke synes var morsom. Her må du jobbe med deg selv mener jeg. Hvor gamle er dere? Endret 14. oktober 2022 av Blueberrymuffin
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #6 Skrevet 15. oktober 2022 Jeg synes vennen din er en tulling. Han høres verken snill eller empatisk ut. Sende deg bilde av en gris, si du er en feit gris og så prøve å vinkle det som at det er du som er problemet og ikke har humor? Anonymkode: d4db0...33b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå