AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #1 Skrevet 12. oktober 2022 Eg bor med en bekjent i kollektiv og er mye på farten. Det er bare oss to som bor her. Ho er hjemme hele tiden på kveldstid. Med en gang eg kommer inn døren spør ho hva jeg skal den kvelden og når eg skal gå osv. passe lei av dette her. Det er så tydelig at ho bare vil ha stuen for seg selv. Eg synes det er litt frekt. Spesielt siden eg er så mye vekke i utgangspunktet. Er dette noe å ta opp? Kordan isåfall? Anonymkode: 4dea1...6b7
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #2 Skrevet 12. oktober 2022 Spør henne om hvorfor hun må spørre om det hule tiden? Enkelt og greit Anonymkode: 23b4f...0b9
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #3 Skrevet 12. oktober 2022 Kan det være motsatt, at hun faktisk liker å ha deg der og håper du skal være der oftere og at hun liker å vite hvor lenge hun har selskap? Anonymkode: 7290d...171 5
AnonymBruker 42 Skrevet 12. oktober 2022 #4 Skrevet 12. oktober 2022 Er dette virkelig mer komplisert enn ett stk. "hvordan det"? 😅 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #5 Skrevet 12. oktober 2022 Kan nå godt være du overtolker fordi du irriterer deg. Trenger ikke være annet enn noe å snakke om og vise interesse for den en bor sammen med. Slikt som mine planer for dagen og sånn ca når jeg vil være hjemme er noe jeg nok hadde delt helt uoppfordret. En må jo opplyse og tilpasse seg hverandre når en deler et hjem. Anonymkode: 401f0...9fc 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #6 Skrevet 14. oktober 2022 Jeg ville tenkt det var naturlig. Du har kanskje ikke behov for det siden du vet hun er hjemme… Men jeg ville likt å vite om «samboer» var tilgjengelig for middag og prat, eller om jeg kunne guffe opp musikken og gjøre husarbeid mens jeg dansa rundt i undertøyet, om tven ville være i bruk eller om jeg kunne slå av og heller ha meditasjon, eller binge en serie. Om jeg skulle bruke kvelden på å ringe bestemor eller ta oppvasken. Kunne jeg spise den megadigre godteposen i fred etter en stor pizza, eller skulle jeg nøye meg med salat og mørk sjokolade? Anonymkode: 454eb...07b 2
Gjest ti10 Skrevet 14. oktober 2022 #7 Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 12.10.2022 den 23.23): Kan det være motsatt, at hun faktisk liker å ha deg der og håper du skal være der oftere og at hun liker å vite hvor lenge hun har selskap? Anonymkode: 7290d...171 Det tenkte jeg også, det kan det godt være, men det er litt feil måte å takle det på. Man føler seg jo ikke velkommen i eget hjem hvis den man bor sammen med, hele tiden spør når man skal gå ut ...
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #8 Skrevet 14. oktober 2022 er det ikke greit å ha noen som passer litt på deg da? hva om du egentlig skulle ha vært tilbake ved kollektivet til ett visst tidspunkt, men så ender du opp med å bli kidnappet i løpet av kvelden. Når du ikke kommer tilbake til kollektivet innen en viss tid, så kanskje noen andre i kollektivet melder deg savnet til politiet. Kontra dersom INGEN hadde brydd seg i det hele tatt, og du kunne ha vært forsvunnet i mange dager før noen eventuelt hadde "slått alarm" om at du var forsvunnet. Hvis du faktisk går flere dager som kidnappet, så ender du mest sannsynlig opp som voldtatt og / eller drept. Anonymkode: b5d1c...cac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå