Pia 51 år Skrevet 12. oktober 2022 #1 Skrevet 12. oktober 2022 (endret) Hei. Da har jeg klart å avvise min leder i hele 3 dager da han er/har vært ugrei mot meg siden pandemien var over. Jeg har vært taus som en østers i 3 dg nå! I dag kom han inn på mitt kontor og lurer veldig på hvordan det går (kontrollerende sjef) En liten seier til meg selv (men selvsagt veldig trist inni meg og det synes, var vel derfor han kom krypende) Han kommer aldri til å si unnskyld for hva han har sagt til meg tidligere. Han kan trakassere, fleipe på andre sine vegne. Om vi ønsker å ta opp noen daglige gjøremål, eller hvordan vi utfører jobben vår så er det alltid et MEN. dvs at vi er aldri gjør noe som er bra nok. Og lederens meninger er kun de som betyr noe. Er vi i møter og ordet er fritt, så avslutter han alltid med Men, jeg tenker at.... Dvs at uansett hva vi sier eller deler så skal han alltid ha siste ordet. Jeg tenker ofte - hvorfor gidder du å spørre oss når det vi sier er uviktig allikevel Jeg har lest mye om type ledere. Han er type som alle synes er den beste, helt til du er på en til en samtale. Blir spennende om jeg får ny jobb snart, da kan han ha det så godt tenker jeg😢💪 Endret 13. oktober 2022 av Pia 51 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå