EnGjestmedspm Skrevet 12. oktober 2022 #1 Skrevet 12. oktober 2022 Hei jeg har en venninne som jeg har kjent i mange år, vi er egentlig bestevenner. Men det er et problem, og det er at hun alltid skal drive å ta/slå eller klå på rumpa mi. Hun er veldig glad i kroppskontakt, og det er ikke jeg. I tillegg skal hun alltid kommentere ett eller annet om kroppen min eller til de andre venninnene våre. Jeg har prøvd å si ifra, men da blir hun sur og bare himler på øynene. Jeg føler meg bare veldig ukomfortabel når vi for eks skal skifte sammen, for hun stirrer ofte på kroppen min. Hun er bi, men har sagt at hun ikke liker noen av oss, men føler meg fortsatt veldig ukomfortabel når hun tar på meg eller kommer med kommentarer om kroppen min. noen forslag eller tips til hva jeg kan gjøre?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #2 Skrevet 12. oktober 2022 Drit i om hun blir sur, du må sette grenser. Om hun ikke godtar det så er det noe feil med henne, og hun vil bare fortsette å teste grenser til vennskapet blir ødelagt. Anonymkode: 6846e...61c
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #3 Skrevet 12. oktober 2022 Høres ut som en fantastisk bestevenninne.... Anonymkode: 6564c...8f0
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. oktober 2022 #4 Skrevet 12. oktober 2022 Du må si i fra på en bestemt måte, at det ikke er greit og at du føler ubehag.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #5 Skrevet 12. oktober 2022 Du må bare fortsette å si at det er ubehagelig og at du ikke liker det,og si at hvis hun ikke slutter så ønsker du ikke å være venn med henne lenger. Det virker jo som at hun ikke har sosiale antenner. Jeg er også bi, men har aldri holdt på sånn som det der. Anonymkode: dea8d...e80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå