AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Hei.. Er ny her.. Og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg (24F) ble nylig veldig god venn med ei (26F) og er redd for at jeg har fått følelser. Hvordan stopper man dette? Hun er veldig glad i kroppskontakt, noe jeg også er, så når vi har muligheten så koser vi med hverandre. Vi snakker om alt og ingenting hver dag og jeg ser for meg en framtid med henne.. Problemet er.. Selv om ve oppfører oss som om vi er sammen så vet jeg hun ikke liker meg på den måten. Jeg er glad i kos, og har derfor overbevist meg selv om at det er alt dette er. Kose partner.. Men kjenner det begynner å bli tyngre og tyngre når vi snakker om hvor ensom hun er og at hun ønsker seg kjæreste (snakker om gutter).. Jeg vet at vi kan bo sammen og sånn siden vi har bodd sammen i noen måner og hatt det supert, men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med situasjonen. Har åpnet meg om følelser før, og det stoppa vennskapet. Jeg vil ikke at vi skal stoppe å være venner eller kose bare fordi en av oss har følelser.. Nå vet jeg ikke 100% at hun ikke har følelser, men hun er en kosen person og har sakt at hun ønsker seg type. Og jeg vet at hun ikke katigoriserer seg som bi, men hetro.. Anonymkode: 399e7...9ef
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Hvordan vet du at hun ikke liker deg på den måten? Kan godt hende hun er bifil og liker deg like godt som du liker henne. Jeg tenker det beste er å spørre henne Mye bedre å gjøre det tidlig i vennskapet enn sent Anonymkode: 197f9...79f 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan vet du at hun ikke liker deg på den måten? Kan godt hende hun er bifil og liker deg like godt som du liker henne. Jeg tenker det beste er å spørre henne Mye bedre å gjøre det tidlig i vennskapet enn sent Anonymkode: 197f9...79f Jeg er veldig sikker på at hun ikke er interessert i meg på den måten. Hun elsker kroppskontakt og snakker hele tiden om at hun skulle ønske hun hadde en mann i livet. Hun er usikker på legningen sin, men har gitt noen få klare signal til at vi ikke kommer til å ende opp som noe mer enn venner. Jeg tenker egentlig å bare la det være sånn ettersom at sist jeg åpna meg om følelsene mine så ødla det hele vennskapet. Jeg liker hvordan det er nå.. Må bare venne meg til og minne meg selv på at vi ikke er et par. Hun har også sakt at det vi gjør sammen ikke har blitt gjort med noen andre enn folk hun var vert sammen med tidligere, men at om jeg plutselig hadde kyssa henne så hadde hun reagert siden vi kun er venner. Anonymkode: 399e7...9ef
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg er veldig sikker på at hun ikke er interessert i meg på den måten. Hun elsker kroppskontakt og snakker hele tiden om at hun skulle ønske hun hadde en mann i livet. Hun er usikker på legningen sin, men har gitt noen få klare signal til at vi ikke kommer til å ende opp som noe mer enn venner. Jeg tenker egentlig å bare la det være sånn ettersom at sist jeg åpna meg om følelsene mine så ødla det hele vennskapet. Jeg liker hvordan det er nå.. Må bare venne meg til og minne meg selv på at vi ikke er et par. Hun har også sakt at det vi gjør sammen ikke har blitt gjort med noen andre enn folk hun var vert sammen med tidligere, men at om jeg plutselig hadde kyssa henne så hadde hun reagert siden vi kun er venner. Anonymkode: 399e7...9ef Kanskje hun sier disse tingene for å teste deg og se hvor du står siden hun håper på å få en bekreftelse på at du liker henne? Anonymkode: 197f9...79f 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #5 Skrevet 11. oktober 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje hun sier disse tingene for å teste deg og se hvor du står siden hun håper på å få en bekreftelse på at du liker henne? Anonymkode: 197f9...79f Tviler. Hun visste ikke at jeg var gay før jeg nevnte det til henne en gang. Og jeg har fortalt at folk tidligere har mistolka at jeg har hatt følelser for dem når jeg bare har blitt gla i dem tidligere (som er sant) Anonymkode: 399e7...9ef
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #6 Skrevet 12. oktober 2022 Jeg har vært i samme situasjon. Hadde ei venninne som jeg ble kjempeforelsket i og vi koste masse, så hverandre flere ganger i uka og kunne ha sex også, dog særlig i fylla. Hun var skikkelig guttegal og jeg visste innerst inne det ikke kom til å bli oss men leita etter lyspunkt og tegn i småting hun sa eller gjorde. Jeg lurte nok bare meg selv. Følte hele livet mitt på kjærlighetsfronten stod på vent de to årene jeg var forelska i henne mens hun snakka med masse gutter på tinder. Det som hjalp for meg var at hun flytta til en annen by. Da fikk jeg henne oå avstand og jeg møtte min nåværende kjæreste. Det er veldig vondt og vanskelig å være forelska i ei venninne. Jeg var så redd for å miste henne så gjorde alt jeg kunne for å gjemme mine følelser. Jeg fortalte henne om det i starten av vennskapet og da ble ting veldig merkelige en periode. Nå har ikke vi kontakt lenger av andre grunner. Anonymkode: 55c37...ac4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #7 Skrevet 13. oktober 2022 On 10/12/2022 at 12:17 PM, AnonymBruker said: Jeg har vært i samme situasjon. Hadde ei venninne som jeg ble kjempeforelsket i og vi koste masse, så hverandre flere ganger i uka og kunne ha sex også, dog særlig i fylla. Hun var skikkelig guttegal og jeg visste innerst inne det ikke kom til å bli oss men leita etter lyspunkt og tegn i småting hun sa eller gjorde. Jeg lurte nok bare meg selv. Følte hele livet mitt på kjærlighetsfronten stod på vent de to årene jeg var forelska i henne mens hun snakka med masse gutter på tinder. Det som hjalp for meg var at hun flytta til en annen by. Da fikk jeg henne oå avstand og jeg møtte min nåværende kjæreste. Det er veldig vondt og vanskelig å være forelska i ei venninne. Jeg var så redd for å miste henne så gjorde alt jeg kunne for å gjemme mine følelser. Jeg fortalte henne om det i starten av vennskapet og da ble ting veldig merkelige en periode. Nå har ikke vi kontakt lenger av andre grunner. Anonymkode: 55c37...ac4 Er det jeg er redd for.. Vi bor ikke i nærheten av hverandre da.. Men vi begge har opplevd ting som gjør til at vi har en slags spesiell commection?? Jeg later som ingenting selvsakt, men er redd for at hun skjønner det en dag og dermed forlater meg. Jeg vil ikke ødelegge vennskapet.. Men kjenner jeg øvetenker mye mer enn før når visse ting blir nevnt fordi jeg er redd hun skal tolke det som at jeg prøver meg eller noe Anonymkode: 399e7...9ef 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #9 Skrevet 27. oktober 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Dytt Anonymkode: 1b2da...da2 ? Anonymkode: 399e7...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå