AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #1 Skrevet 10. oktober 2022 Er det flere som bare føler at de ikke orker å ha venner? Jeg er en veldig rar person føler jeg, som en sky katt som helst vil være alene.. kan sikkert ha mye med å gjøre at tidligere venner ofte sviktet, løy og bedro meg. Jeg er 30 år, og føler at jeg aldri kommer til å få noen nære venninner igjen. Jeg orker ikke, vil ikke, og samtidig savner jeg det litt. Noen råd? Er ikke den typiske dama som eeelsker å gå ut med jentene å feste osv. Drikker ikke alkohol, liker dype samtaler, kunst, ting med mening gir meg mye. Savner vel mer å ha en støttende venn når man har det litt tøft.. Mannen er jo alltid der for meg, men man kan jo trenge en venninne også. Anonymkode: fede3...384 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #2 Skrevet 10. oktober 2022 Hva gjør du om han en dag flytter ut eller faller fra? Er du da helt uten nettverk? 😱 Anonymkode: fbec6...a21 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #3 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva gjør du om han en dag flytter ut eller faller fra? Er du da helt uten nettverk? 😱 Anonymkode: fbec6...a21 Var slik før jeg møtte han også, orket ikke mennesker. Er jo ikke uten nettverk, men har ingen nære venninner. Anonymkode: fede3...384
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #4 Skrevet 10. oktober 2022 Jeg kan relatere. Jeg hadde mange venner i starten av 20-årene, alltid noe å gjøre. Så havnet jeg i forhold, ble forelsket og hadde nok med han (og mitt barn, jobb). Mistet interesse av festing i helgene og fokuserte mer på fremtiden med han. Brukte hele 20-årene på han, og ble singel i starten av 30-årene. Jeg prøvde å re-connect med gamle venner, men det var ikke så interessant lenger. Har ei god venninne, og et par andre, men det holder. Jeg synes det er slitsomt å opprettholde vennskap, da jeg ikke har mye tid/overskudd til å faktisk møte de osv. Så du er ikke alene om å være sånn. Vanskelig å finne seg gode, nære venner i voksen alder, men man må jo ikke utelukke det heller, for det er viktig å ha noe venner. Anonymkode: d4114...68c 2
Sensi Skrevet 11. oktober 2022 #5 Skrevet 11. oktober 2022 Viktig å ha noen venner ja. Men du trenger ikke så mange. Er der ikke noen som har barn i samme alder? Evt start en strikkeklubb? Eller bli med i en. Noe som kan gi deg litt mer enn kun mannen. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #6 Skrevet 11. oktober 2022 Kan du ikke finne noen som har samme interesser som deg? Via nett kanskje, så møtes uten at du tar ting for alvorlig i starten. I voksenlivet er det vanskelig å "tvinge" mennesker sammen, blir ikke som i oppveksten der ting går av seg selv. Via jobb kan det bli veldig slitsomt å ha venner, man bruker så mye tid på "jobben". Får ikke avbrekk. Jeg er et menneske som liker andre, men trives ekstremt godt i eget selskap. Kan reise over hele verden på egenhånd. Anonymkode: 16a83...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #7 Skrevet 11. oktober 2022 Du kan ikke søke venninne kun før å tømme deg selv for byrdene dine, og samtidig si at du ikke har ork ellers. Det er en gi og ta situasjon! Anonymkode: 09f6e...045 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #9 Skrevet 27. oktober 2022 Hei, jeg er i samme situasjon bare jeg hadde mann. Nå er jeg singel på tredje året og har ett barn på fem år i tillegg. Jeg har brukt store deler av livet mitt på forhold og ikke viet så mye oppmerksomhet til venninner, aldri hatt problemer med å få venninner men har slitt litt med å stole på jenter da jeg har opplevd mye misunnelse, baksnakking osv. orker ikke drama. Har noen få gode venninner men er ekstra ensomt i begynnelsen av 30 årene når alle er etablerte med mann og barn og jeg VAR det men så skjedde livet da. Jeg vet ikke om jeg bare skal finne meg en mann igjen, jeg ser bra ut og har aldri hatt problemer med å få en mann men skal si jeg kan tiltrekke meg mange overflatiske menn og jeg elsker å prate om dype ting, kunst, design osv. jeg vet ikke… ikke lett å si hva man skal gjøre. Jeg trives godt aleine så er redd ett forhold hadde kvelt meg litt sånn som ting er nå også, også skal man introdusere denne mannen for barnet osv. har på en måte lagt det fra meg og nøyer meg med null sexliv osv. jeg holder på med studier også så har på en måte minimalt med tid. Vit at du ikke er aleine❤️ Anonymkode: 1ade9...8b0 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #10 Skrevet 27. oktober 2022 Ble såååå skuffa nå etter at jeg trodde at overskriften betydde at du fortsatt sitter og ser på live-stream for å følge med på når Mannen skal falle..... Anonymkode: 72709...66d 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #11 Skrevet 27. oktober 2022 Velg dine venner med omhu.. Anonymkode: fb10d...b3d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå