AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #21 Del Skrevet 10. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har du snakket med dem? Anonymkode: dd871...19a Nei, men lest om det. Uansett var skadene på barna så omfattende at de døde på stedet. "Uforenlig med liv". Helt jævlig. Anonymkode: dc46e...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #22 Del Skrevet 10. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, men lest om det. Uansett var skadene på barna så omfattende at de døde på stedet. "Uforenlig med liv". Helt jævlig. Anonymkode: dc46e...dd4 Jeg spurte hvor. Anonymkode: dd871...19a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #23 Del Skrevet 10. oktober 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg spurte hvor. Anonymkode: dd871...19a Hva er greia di egentlig? Barna ble drept av hundene, mens moren brukte sin egen kropp som skjold. Hva mer vil du vite? Anonymkode: dc46e...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #24 Del Skrevet 10. oktober 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er greia di egentlig? Barna ble drept av hundene, mens moren brukte sin egen kropp som skjold. Hva mer vil du vite? Anonymkode: dc46e...dd4 Jeg vil gjerne ha kilder når du kommer med slike sensasjonelle sladder-påstander som du gjorde. Anonymkode: dd871...19a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. oktober 2022 #25 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å, kjære.. Jeg blir mer traumatisert av den 7- åringen som ble bundet fast til sengen i Bergen, enn en random historie fra USA Anonymkode: 3a79c...2ef Eller Kristoffer-saken.....den er så forstyrrende at jeg har måttet skjerme meg selv ved å ikke lese og høre mer om den. Blir så lei meg og sint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #26 Del Skrevet 10. oktober 2022 Klassisk KG, gå til angrep på TS. 🙄 Jeg kan heller ikke se noe særlig på true crime og i hvert fall ikke etter jeg fikk barn. Det er en grusom verden for mange. Anonymkode: 62e21...fcd 6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #27 Del Skrevet 10. oktober 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil gjerne ha kilder når du kommer med slike sensasjonelle sladder-påstander som du gjorde. Anonymkode: dd871...19a Om du har sett hva slags skader man får etter å bli angrepet av en pitbull, eller lest om barna som har blitt drept (og spist) av disse dyrene så ville du ikke kalt det sensasjonelt. Anonymkode: dc46e...dd4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #28 Del Skrevet 10. oktober 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Om du har sett hva slags skader man får etter å bli angrepet av en pitbull, eller lest om barna som har blitt drept (og spist) av disse dyrene så ville du ikke kalt det sensasjonelt. Anonymkode: dc46e...dd4 Jeg gir opp. Du kan sikkert få jobb i dagbladet om du trenger, da. Anonymkode: dd871...19a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #29 Del Skrevet 10. oktober 2022 Skikkelig ekkelt å bli traumatisert, har opplevd det mange ganger selv. Anonymkode: 4ffe0...f3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #30 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor ser du på sånne ting om du blir sååå traumatisert av det? 🤔 Anonymkode: 1daff...213 Jeg kunne da ikke vite at det var et så grusomt klipp i en av episodene og de fleste episodene er ikke brutal i det hele tatt.. Teatrica skrev (1 time siden): True Crime er kanskje ikke noe for det? PS: Hvor kan jeg se denne serien? Den ligger ute på Discovery + Anonymkode: 69b01...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #31 Del Skrevet 10. oktober 2022 Herregud. Skjerp deg. Anonymkode: b873c...ecd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #32 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herregud. Skjerp deg. Anonymkode: b873c...ecd En som har hatt en dårlig dag idag? Det må da være lov å utrykke avsky etter å ha sett noe slikt.. Vi er alle forskjellige og reagerer og tåler forskjellig. Er så komisk med alle dere som skal rakke ned på folk. Skjerp dere! Anonymkode: 69b01...b1f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 10. oktober 2022 #33 Del Skrevet 10. oktober 2022 Djungelvrål skrev (56 minutter siden): Eller Kristoffer-saken.....den er så forstyrrende at jeg har måttet skjerme meg selv ved å ikke lese og høre mer om den. Blir så lei meg og sint. Den saken er ekstra grusom pga at så mange visste men ingen gjorde noe. Og at stefaren ikke fikk høyere straff... at ikke åstedet ble undersøkt før det ble vasket... det er så mye som er grusomt i tillegg til hvordan stakkars Kristoffer hadde det. Hvil i fred! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #34 Del Skrevet 10. oktober 2022 Teatrica skrev (2 timer siden): True Crime er kanskje ikke noe for det? PS: Hvor kan jeg se denne serien? Jeg husker muligens feil, men jeg TROR ts har sett den på ID. Altså Investigation Discovery. En av Discovery kanalene. Her jeg bor ligger den på kanal 61, Telia. Anonymkode: d6cbe...417 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #35 Del Skrevet 10. oktober 2022 Det gjorde inntrykk på deg, men traumatisert ble du nok ikke. Det er bare å la være å se på sånt om en ikke tåler det. Det skjer grusomme ting med mennesker hver eneste dag. Anonymkode: 54bf8...a83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #36 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg husker muligens feil, men jeg TROR ts har sett den på ID. Altså Investigation Discovery. En av Discovery kanalene. Her jeg bor ligger den på kanal 61, Telia. Anonymkode: d6cbe...417 Stemmer at den går på ID. Den ligger også ute på Discovery +. Var der jeg så den. Ts her forresten. Anonymkode: 69b01...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #37 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil gjerne ha kilder når du kommer med slike sensasjonelle sladder-påstander som du gjorde. Anonymkode: dd871...19a Her er saken fra sladderavisa New York Post: https://nypost.com/2022/10/07/tennessee-mom-kirstie-jane-bennard-hospitalized-after-her-2-kids-killed-in-pit-bull-attack/ Anonymkode: 7277d...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #38 Del Skrevet 10. oktober 2022 Djungelvrål skrev (1 time siden): Eller Kristoffer-saken.....den er så forstyrrende at jeg har måttet skjerme meg selv ved å ikke lese og høre mer om den. Blir så lei meg og sint. Kristoffer saken er helt for jævlig. Verdte er at mor ikke gjorde noe og at mormor skjønte at noe var galt og heller ikle gjorde noe. Etter dødsfallet engasjerte plutselig mormor seg i saken om at barn skal beskyttes mot vold. Hvorfor kunne hun ikke snakket mer unngående med sitt eget barnebarn. Hennes engasjement ser jeg på som bare skuespill for å kanskje få bedre samvittighet for manglende engasjement i eget barnebarn. Avskyelig mormor. Stakkars liten gutt. Bare av å se det klassebilde av han viser på lang vei at han har det vondt. Jeg har grått masse pga av han. Hvil i fred fine Kristoffer. Anonymkode: 91e8f...0a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 10. oktober 2022 #39 Del Skrevet 10. oktober 2022 Slutt å se på sånt om du ikke takler det, men traumatisert er du ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #40 Del Skrevet 10. oktober 2022 Hvilken sesong og episode er dette? Anonymkode: 577b8...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå