Gå til innhold

Traumatisert etter klipp fra true crime serie.. Advarsel, brutale detaljer!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne tråden passer nok bedre i kategorien dokumentarer og true crime men siden det ikke går an å være anonym der legger jeg tråden her istedenfor..

Jeg er seriøst traumatisert etter et ekkelt klipp fra en true crime serie.. Serien heter «I almost got away with it» og de fleste episodene er ganske ok og ikke noe ille og skremmende i det hele tatt. Det handler om kriminelle (ofte drapsmenn) som nesten klarte å komme seg unna med forbrytelsene sine men som tilslutt blir tatt og havner i fengsel. Den kriminelle selv forklarer seg gjennom episodene og det er forskjellige kriminelle for hver episode. I serien er det skuespillere som liksom skal gjenspille hendelsene som skjedde i virkeligheten mens den kriminelle sitter å forteller.. Uansett, mannen i denne episoden jeg så igår var helt grusom.. Man får se et klipp i serien der han (skuespilleren) tar kvelertak på kjæresten sin og kaster henne ned i sengen mens han prøver å kvele henne. Dama har et barn fra et tidligere forhold på bare 1-2 år og babyen ligger i senga i andre rommet og begynner å gråte pga moren hyler. Mannen går da inn på rommet til barnet mens hun dama skriker «ikke gjør ham noe!» mens du ser mannen forsvinner inn på rommet til barnet og tilslutt hører du barnet slutter å gråte (kjenner jeg skjelver og nesten gråter av å bare sitte å skrive dette) og dama, moren til dette barnet begynner å hyle pga hun forstår at mannen har drept babyen hennes :( Han kommer så ut av rommet og dreper henne tilslutt.

Etter dette klarer jeg ikke å fokusere på noenting. Fikk nesten ikke sove inatt og jeg har en uggen følelse i hele kroppen.. Dette er seriøst noe av det verste jeg har sett Når det gjelder dokumentarer og ting eg har sett på tv. Noen som har vært gjennom noe av det samme? Jeg føler meg rett og slett traumatisert :( Huff, verden er et grusomt sted…

Anonymkode: 69b01...b1f

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette var tynn suppe...

Anonymkode: 1f615...c8b

Hva mener du?

Anonymkode: 69b01...b1f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kjære.. Jeg blir mer traumatisert av den 7- åringen som ble bundet fast til sengen i Bergen, enn en random historie fra USA

Anonymkode: 3a79c...2ef

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt jævlig, slike ting kan ikke jeg se på! 

Anonymkode: 3858d...3db

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ser du på sånne ting om du blir sååå traumatisert av det? 🤔

Anonymkode: 1daff...213

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke se sånt jeg heller, det gjør meg rett og slett uvel. Før jeg fikk barn gjorde det meg ingenting, men jeg har blitt vanvittig følsom etter det. 

Anonymkode: 918b3...96d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (10 minutter siden):

True Crime er kanskje ikke noe for det?

PS: Hvor kan jeg se denne serien?

Det lurte jeg og på... :P 

Anonymkode: f6367...f75

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre mye grusomt som skjer. Selv er jeg traumatisert etter de to småbarna i USA som ble drept av familiens pitbuller. Han på fem måneder ble visst dratt i to... 

Anonymkode: dc46e...dd4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det man ikke blir "traumatisert" av i dag? 

Samboeren min lagde ikke dessert til søndagsmiddagen i går, jeg ble helt sønderknust og følgelig traumatisert..  Måtte Trøstespiste litt potetgull og sjokolade. Tror aldri jeg kommer til å spise søndagsmiddag med samboer igjen. 

Anonymkode: f3ab0...fb0

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Dessverre mye grusomt som skjer. Selv er jeg traumatisert etter de to småbarna i USA som ble drept av familiens pitbuller. Han på fem måneder ble visst dratt i to... 

Hvor i alle dager har du hørt det?

Anonymkode: dd871...19a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har sett mye true crime, den som gjorde mest inntrykk er den der tre små gutter blir funnet nakne og drept i et skogholt. De viste rett og slett alt for mye fra åstedet. 

Anonymkode: 30eed...c96

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor i alle dager har du hørt det?

Ambulansearbeiderne som var først på stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ambulansearbeiderne som var først på stedet. 

Har du snakket med dem?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: ikke misbruk ordet "traumatisert"

Om du ikke gjør det første vil jeg sterkt råde deg fra å se slike serier. Og uansett i grunn. 

Anonymkode: 4354e...78d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...