AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Jeg hadde en drøm i natt, som virket veldig sann. Den omhandlet at jeg tok kontakt med en mann jeg datet for et halvt år siden. Da sa han at han savnet meg og angret på at han ikke ga mer… Jeg avsluttet det med han fordi han ble så laber og at han ble veldig distansert. Det var jeg som måtte gi og gi. Det ble så kjipt. Så jeg avsluttet det. Jeg har ikke møtt noen jeg liker like godt etter det og dette bekymrer meg. Jeg tenker ofte på han. Er denne drømmen et tegn på at jeg burde ta kontakt? Anonymkode: 7aa2c...742
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 Drømmen er et tegn på at du ikke har kommet over den usunne relasjonen du hadde med denne mannen. Anonymkode: 14022...99b 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #3 Skrevet 7. oktober 2022 Nei det er bare underbevisstheten din som spinner og ønskedrømmer Anonymkode: b1417...de8 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #4 Skrevet 7. oktober 2022 Et tegn på at du gjorde det rette med å avslutte. Hold deg unna menn som gir deg negative følelser, de er ikke bra for deg. Anonymkode: 99c56...35e 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Du burde ikke ta kontakt med noen som var sånn halvveis interessert i deg nei. Om han faktisk er interessert, så tar han kontakt. Skulle ønske jeg skjønte dette for mange mange år siden..... Anonymkode: b79aa...c74 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 det er din underbevissthet som prøver å hjelpe deg med å legge det bak deg! Gi deg en god avslutning. For mange år siden hadde jeg en konflikt på jobben, og det hele endte med at jeg gikk på dagen i sinne. Det var selvsagt en veldig opprivende tid, og det tok sin tid før jeg fikk samlet meg igjen og lagt det bak meg. Én ting som faktisk hjalp meg i å få avsluttet saken og slutte å fundere over den var en drøm: Jeg drømte at vi traff hverandre igjen og at alt var helt fint. Ingen konflikt. Vi hadde en god tone. Jeg var faktisk så takknemlig for den drømmen og for den følelsen den etterlot seg i kroppen. Det var som om hele meg bare fikk senket skuldrene og pustet ut. Det jeg vil fram til; drømmer har med deg å gjøre. Det er din underbevissthet som prøver å hjelpe deg med å bearbeide ting på best mulig måte. Anonymkode: ac95b...05d
exictence Skrevet 8. oktober 2022 #7 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hold deg unna menn som gir deg negative følelser, de er ikke bra for deg. Anonymkode: 99c56...35e Absolutt
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #8 Skrevet 8. oktober 2022 Men akkurat nå er datingen så laber og da er det lett å huske tilbake til en man hadde ordentlig kjemi med. Jeg syntes han behandlet meg veldig dårlig på slutten og derfor avsluttet jeg det. Men man tenker selvfølgelig «hva hvis». Hva om jeg avslutter for tidlig osv. Det er så vanskelig å møte en man har kjemi med! TS Anonymkode: 7aa2c...742
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #9 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du burde ikke ta kontakt med noen som var sånn halvveis interessert i deg nei. Om han faktisk er interessert, så tar han kontakt. Skulle ønske jeg skjønte dette for mange mange år siden..... Anonymkode: b79aa...c74 Ja, det har jo gått et halvt år nå og jeg har ikke hørt noe. Han har også slettet meg fra Strava, som er en løpeapp. Så ja, det er vell et tegn på at han ikke vil se hva jeg driver med. TS Anonymkode: 7aa2c...742 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå