Gå til innhold

Han ber meg aldri hjem til seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri har jeg vært hjemme hos ham. Vi har datet i ca 1/2 år. Mye koss og fine opplevelser sammen. Men når jeg stilte krav til å komme hjem til ham, gjorde han det slutt.

Jeg føler meg såret. Betydde jeg så lite? Vi hadde det så fint sammen.

Anonymkode: 7effa...04e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betydde lite?

Er du som har datet en mann du ikke kjente ordentlig.

Anonymkode: 12b05...8c1

• Liker 4
Skrevet

Har du tenkt på muligheten for at han ikke var enslig? 

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Betydde lite?

Er du som har datet en mann du ikke kjente ordentlig.

Anonymkode: 12b05...8c1

Ja, jeg har datet en mann som jeg ikke kjente godt nok, men ville bli mer og mer kjent etter hvert. Vi har hatt det så fint. 

Nå vil han ikke ha meg mer.

Hadde jeg betydd mer, hadde han jo ikke avsluttet det.

Vi hadde det så fint. Forstår ikke noe.

Brunhilde skrev (3 minutter siden):

Har du tenkt på muligheten for at han ikke var enslig? 

Ja, det var han nok. Og det er sårt at han ikke vil ha meg som kjæreste. Var jeg ikke god nok?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg har datet en mann som jeg ikke kjente godt nok, men ville bli mer og mer kjent etter hvert. Vi har hatt det så fint. 

Ja, det var han nok. Og det er sårt at han ikke vil ha meg som kjæreste. Var jeg ikke god nok?

Kjærlighetssorg er kjipt, men selv om det ikke føles sånn akkurat nå, så går det over.

Det er jo ikke noe galt med deg selv om han ikke ville være kjærest med deg lenger, han hadde nok bare ikke de rette følelsene for deg, slik at når du begynte å "stille krav", så var det enklere å gjøre det slutt.

Du har hatt det så fint, det er jo ikke sikkert han har følt det samme?

Uansett så må du gå videre. Det er lov å kjenne på sorgen, det er lov å være lei seg og sint, men så må du rette ryggen og gå videre, nettopp fordi du ER god nok.

:heks: klem.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Antagelig var du ikke det.... eller så er han allerede opptatt på annet hold

Skrevet

E veit en kar, som ingen får komme in til. Ser heilt jevlig ut på tomten, og tipper det er samme standard inne. Så kan ju vare så enkelt

• Liker 2
Skrevet

La det gå og gå videre. Dette handler egentlig ikke om deg, men han. Når han ikke slipper deg inn i eget hjem så er det et digert rødt flagg.

Anonymkode: e9fde...7b9

• Liker 1
Skrevet

Han har tydeligvis en samboer hjemme da.

Anonymkode: 70eae...b37

• Liker 4
Skrevet
Brunhilde skrev (2 minutter siden):

Kjærlighetssorg er kjipt, men selv om det ikke føles sånn akkurat nå, så går det over.

Det er jo ikke noe galt med deg selv om han ikke ville være kjærest med deg lenger, han hadde nok bare ikke de rette følelsene for deg, slik at når du begynte å "stille krav", så var det enklere å gjøre det slutt.

Du har hatt det så fint, det er jo ikke sikkert han har følt det samme?

Uansett så må du gå videre. Det er lov å kjenne på sorgen, det er lov å være lei seg og sint, men så må du rette ryggen og gå videre, nettopp fordi du ER god nok.

:heks: klem.

Takk for trøstende ord.

Det er vondt å tenke på at han kanskje ikke hadde det så fint som det jeg hadde det. Samtidig tenker jeg på at det er jeg som var den heldige som opplevde det så fint.

Fjugur skrev (4 minutter siden):

Antagelig var du ikke det.... eller så er han allerede opptatt på annet hold

Nettopp

Anonymbrukersåklar skrev (2 minutter siden):

E veit en kar, som ingen får komme in til. Ser heilt jevlig ut på tomten, og tipper det er samme standard inne. Så kan ju vare så enkelt

Hvis det er tilfelle, vil ikke da vedkommende ta seg sammen hvis han har det fint med en jente som vil komme hjem til ham?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

La det gå og gå videre. Dette handler egentlig ikke om deg, men han. Når han ikke slipper deg inn i eget hjem så er det et digert rødt flagg.

Ja, det er et rødt flagg, har jeg tenkt. Men han er så omsorgsfull, pliktoppfyllende, ærlig, øm, snill og god.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har tydeligvis en samboer hjemme da.

Anonymkode: 70eae...b37

Akkurat det vet jeg at han ikke har.

Skrevet

Bor hos foreldre? Stygg bolig? Andre ting han skjuler? 

Anonymkode: afb40...575

Skrevet

For kjekke menn betyr en kvinne ganske lite ja. 

Anonymkode: fed4d...4fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Takk for trøstende ord.

Det er vondt å tenke på at han kanskje ikke hadde det så fint som det jeg hadde det. Samtidig tenker jeg på at det er jeg som var den heldige som opplevde det så fint.

Nettopp

Hvis det er tilfelle, vil ikke da vedkommende ta seg sammen hvis han har det fint med en jente som vil komme hjem til ham?

Ja, det er et rødt flagg, har jeg tenkt. Men han er så omsorgsfull, pliktoppfyllende, ærlig, øm, snill og god.

Akkurat det vet jeg at han ikke har.

Nåvel, så ærlig syns jeg ikke han fremstår når han ikke ville gi deg akkurat denne biten med infor om sitt eget hjem. Det virker mer og mer som om du egentlig bare har vært hans elskerinne.

Skrevet

Er dette en mann som kanskje bor hjemme hos moren? Eller har han kone? Spurte du ikke om det? 

Anonymkode: d17d5...e32

• Liker 1
Skrevet

Horder?  Det er de utroligste personer som er det. 

Anonymkode: 0cdc8...baf

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han bor hos mor (får ikke ta med noen hjem eller skammer seg over det for deg), har samboer/gift eller er uten boevne(er rotete/skittent hjemme og han tørr ikke ha besøk)

Anonymkode: d2800...33b

• Liker 1
Skrevet

Opplevde det samme, ganske nylig faktisk. Vi har også gjort mange hyggelige ting sammen, både hjemme og ute. Men fikk aldri være med hjem til ham. Jeg valgte å avslutte, etter 3mnd med dating. Syntes det ble for dumt at jeg aldri fikk se den delen av livet hans, og tanken på at han skjulte en så stor del av livet sitt for meg gjorde at jeg ikke ville fortsette. 

Har vært inne på tanken om han kan være gift, eller se på meg som en fwb uten å innrømme det. 

Anonymkode: d2741...f0a

Skrevet

Kjipt at han behandlet deg sånn! Men du må se på det som en blessing in disguise for enten så hadde han dame og spilte dobbelt eller andre fæle ting i livet han skjulte for deg! 

Dette hadde nok ingenting med deg å gjøre men hvor store skjeletter han hadde i skapet sitt! Den du falt for er ikke den ekte han. 

Anonymkode: 46b36...8eb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nåvel, så ærlig syns jeg ikke han fremstår når han ikke ville gi deg akkurat denne biten med infor om sitt eget hjem. Det virker mer og mer som om du egentlig bare har vært hans elskerinne.

En person er vel ikke uærlig, fordi han ikke vil noe.

Ja, jeg har vel vært bare det. Jeg vil ikke si han har gjort noe galt for det. Han har ikke villet noe annet enn å både være med meg mange ganger, men også ha sex, og alltid overnatte. Har ikke sagt at han har kjærestefmlelser for meg.

Er dette en mann som kanskje bor hjemme hos moren? Eller har han kone? Spurte du ikke om det? 

Anonymkode: d17d5...e32

Nei, han har egen bolig. Jeg vet han er alene. Jeg kjenner ham såpass, og ar vært mye med ham.

Horder?  Det er de utroligste personer som er det. 

Anonymkode: 0cdc8...baf

Er det meg du mener?

Føler jeg har gitt meg til ham, ja, men fordi JEG ville. Han lovet meg ingenting. 

Kanskje han bor hos mor (får ikke ta med noen hjem eller skammer seg over det for deg), har samboer/gift eller er uten boevne(er rotete/skittent hjemme og han tørr ikke ha besøk)

Anonymkode: d2800...33b

Nei til det første du skriver.

Men rotete eller/og skittent kan være. Han har sagt han har det rotete. Hva burde jeg si da til det?

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Opplevde det samme, ganske nylig faktisk. Vi har også gjort mange hyggelige ting sammen, både hjemme og ute. Men fikk aldri være med hjem til ham. Jeg valgte å avslutte, etter 3mnd med dating. Syntes det ble for dumt at jeg aldri fikk se den delen av livet hans, og tanken på at han skjulte en så stor del av livet sitt for meg gjorde at jeg ikke ville fortsette. 

Har vært inne på tanken om han kan være gift, eller se på meg som en fwb uten å innrømme det. 

Anonymkode: d2741...f0a

Uff da, føler med deg. Samtidig er dette du har gjort, noe som viser at du har fått frem en stor styrke i deg selv. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjipt at han behandlet deg sånn! Men du må se på det som en blessing in disguise for enten så hadde han dame og spilte dobbelt eller andre fæle ting i livet han skjulte for deg! 

Jeg tror ikke han skjulte noe.

Han sa det var rotete hjemme hos ham. Jeg maste aldri på å komme hjem til ham, men synes det var rat. Til slutt skjønte han vel at det var for rart. Han ville vekk fra meg.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette hadde nok ingenting med deg å gjøre men hvor store skjeletter han hadde i skapet sitt! Den du falt for er ikke den ekte han. 

Anonymkode: 46b36...8eb

❤️

Jeg har kjærlighet og omsorg for ham

Skrevet

Seks måneder?

Jeg hadde begynt å mase om å få komme hjem til ham etter 1-2 måneder, jeg.

Bare fint det ble slutt. Du finner noe bedre enn det der.

Anonymkode: debe9...061

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...