AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg har kanskje ikke vokst opp i fattigdom slik som fattige barn i Afrika. Men jeg har foreldre med lite utdannelse, som står på hardt, men jeg har alltid vært den fattige jente i klassen. For eksempel en gang i 5. klasse gikk alle jentene på fotball, den eneste måten jeg kunne være med på var ved at foreldrene mine spurte de andre foreldre i klassen om å spleise på meg, noe de gjorde, fordi jeg var vellikt blant venninnene i klassen. Nå er jeg 24 år gammel og leter etter fast kjæreste, jeg har et bra utseende, og studerer selv, jeg merker inflasjonen, høye renter og høye strømpriser på lommeboka. Jeg sier aldri noe om det, men sier alltid kun ja til å date menn med penger og stort inntektspotensiale ( på min egen alder) jeg dater aldri eldre menn på faren min sin alder altså, jeg ønsker heller ikke noen sugardaddy som skal gi meg penger, men jeg ønsker en mann kan forsørge og ha et godt liv sammen med. Er det noe rart i det, eller er det mange jenter som tenker slik? ( men som bare ikke sier noe om det….) Anonymkode: b621e...217 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2 Skrevet 6. oktober 2022 Det er vel ikke noe "verre" enn å kun være interessert i menn over 180 med store hender feks. God eller dårlig økonomi har mye å si for livskvaliteten. Det er ikke stor konkurranse om den type menn du ser etter i Norge, i hvertfall ikke i din aldersgruppe. Antar det er ambisiøse, utdannede menn med en fremtidig karriere du ønsker, som ikke er rik ennå men som vil kunne forsørge familien etterhvert. Tror ikke det er spesielt vanlig å tenke slik du gjør her til lands. Men det er vel bare en fordel for deg, du kan velge og vrake. Anonymkode: df73a...737
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Skrevet 6. oktober 2022 Det er ikke noe rart i det. Alle ønsker seg mere penger og frihet, men så er det sånn at man kan ikke beregne livet sitt på at andre vil dele sine penger og frihet så det beste er å stå på hardt med god utdannelse og jobbing selv. Jeg knakk koden når jeg var 31 og er lykkelig uten en mann jeg må være avhengig av. Har tidligere vært i et forhold når jeg var student hvor vi måtte bo sammen for å ha råd til husleie og forholdet var veldig dårlig men jeg var tvunget til å bli med han til studiene var ferdig og jeg kunne flytte tilbake til hjembyen min. Det er det som er faren med å bli sammen pga økonomi at da kommer man seg heller ikke vekk selvom man blir slått, bedratt, brutt ned og han er en dust. At kvinner fikk begynne å tjene egne penger er det beste som har skjedd for likestillingen og nå kan man heldigvis skille seg når man ikke har det bra i forholdet så lenge man har en egen inntekt Anonymkode: 2d02d...861 2 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #4 Skrevet 6. oktober 2022 Har du noen spesifikke krav til alder og inntekt? Jeg er 31 år og tjener 1 MNOK/år. Høyt utdannet og sporty. Anonymkode: 2ddd3...9e5
Averyx Skrevet 6. oktober 2022 #5 Skrevet 6. oktober 2022 Ikke noe rart i det, og mange jenter tenker slik. Men hvorfor vil du absolutt bli forsørget? Hvorfor ikke tjene deg søkkrik på egen hånd? 9 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #6 Skrevet 6. oktober 2022 Averyx skrev (7 minutter siden): Ikke noe rart i det, og mange jenter tenker slik. Men hvorfor vil du absolutt bli forsørget? Hvorfor ikke tjene deg søkkrik på egen hånd? Akkurat det jeg skulle si, hvorfor ikke satse på å få god økonomi selv heller enn å være avhengig av en manns økonomi? Anonymkode: 7f13b...17f 11
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #7 Skrevet 6. oktober 2022 Tror det er ganske normalt å ønske det. Det du egentlig bør se etter er en mann med like verdier som deg selv evt, det hjelper ikke med mye penger om de ikke deler. Har møtt begge typene, det er utrolig lite sjarmerende å måtte høre om alt de har og skal kjøpe, men at ingenting faller på deg og at regninger ol skal deles. Anonymkode: e5196...b32
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #8 Skrevet 6. oktober 2022 Ikke noe et som å prøve seg på nåtidens prostitusjon. Få seg en rik mann for så å holde på vedkommende med kroppen sin og tjenester mot at han betaler for dyre ting. Anonymkode: 1122a...cea 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #9 Skrevet 6. oktober 2022 Alle vil jo det, alt annet likt. Anonymkode: 1266b...0ba
Ulla Ullsokk Skrevet 6. oktober 2022 #10 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle vil jo det, alt annet likt. Anonymkode: 1266b...0ba Nei, alle går ikke etter karriere og penger! Jeg bytter aldri ut min normalt tjenede samboer med verdens rikeste mann! Aldri! Er ikke luksuslivet du tenker tilbake på på dødsleiet. Men opplevelser og spesielt relasjoner. Men at ts vil ha en mann med god økonomi kan man jo forstå etter en oppvekst med følelse av fattigdom. Tipper hun vil tjene godt selv også, for det må være et fengsel å være avhengig av rik mann. 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #11 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg vet om en dame som konsekvent går etter fattige menn, jo mindre kr, jo bedre. Hun ble innlagt på akuttpsykiatrisk da hun fant ut at en hun datet med var mangemillionær… hun følte seg lurt og sviktet på det groveste… hun sliter ennå med å komme seg over forræderiet.. Anonymkode: 49a59...ede
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #12 Skrevet 6. oktober 2022 Som mann ville jeg opplevd det ufattelig kynisk om jeg visste at du var interessert i meg til dels pga. økonomi. Jeg ville aldri klart å stole på at forholdet vårt var ekte. Anonymkode: 59417...840 1 3
Bergknapp Skrevet 6. oktober 2022 #13 Skrevet 6. oktober 2022 Skjønner godt at du ikke vil fortsette som fattig i voksen alder. Men jeg ville heller vært bevisst på å finne noen med ok inntekt og god økonomisk sans, enn en som tjener mest mulig. At man tjener mye betyr ikke nødvendigvis at man har god økonomi. Det er lett å sløse bort en høy inntekt. Hvis du vil finne noen som trolig vil få grei inntekt og med høyere sannsynlighet for god økonomisk sans, prøv å finne deg en sivilingeniør. Og OBS: Pass på å ha fornuftige forsikringer for både deg og din fremtidige mann. Mange har blitt fattige av å bli syke og ufør. Vurder ulykkesforsikring, kritisk sykdom og uføreforsikring for begge. 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #14 Skrevet 6. oktober 2022 Hvorfor vil du ha en mann til å forsørge deg? Du burde legge ditt eget grunnlag og være selvstendig. Du blir fort ynkelig og avhengig om du følger denne planen. Anonymkode: 12a75...75e 7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #15 Skrevet 6. oktober 2022 Bergknapp skrev (7 minutter siden): Men jeg ville heller vært bevisst på å finne noen med ok inntekt og god økonomisk sans Og OBS: Pass på å ha fornuftige forsikringer for både deg og din fremtidige mann. Mange har blitt fattige av å bli syke og ufør. Vurder ulykkesforsikring, kritisk sykdom og uføreforsikring for begge. Veldig bra innlegg og tips! Anonymkode: 2d02d...861 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #16 Skrevet 6. oktober 2022 Ulla Ullsokk skrev (22 minutter siden): Nei, alle går ikke etter karriere og penger! Jeg bytter aldri ut min normalt tjenede samboer med verdens rikeste mann! Aldri! Er ikke luksuslivet du tenker tilbake på på dødsleiet. Men opplevelser og spesielt relasjoner. Men at ts vil ha en mann med god økonomi kan man jo forstå etter en oppvekst med følelse av fattigdom. Tipper hun vil tjene godt selv også, for det må være et fengsel å være avhengig av rik mann. «Alt annet likt» sto det. Anonymkode: d5d25...3cc
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #17 Skrevet 6. oktober 2022 Det du må gjøre er å skaffe deg god økonomi selv, og ikke lete etter en med penger!!! Du må ta ansvar selv! Å leve på andre som tjener masse penger til deg, er noe jeg ALDRI ville gjort! Har vokst opp selv med foreldre med dårlig råd, men kunne aldri tenkt meg at voksenlivet skulle være å utbytte en mann pga pengene! Økonomisk sikkerhet ordner jeg selv! Anonymkode: 31b77...e58 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #18 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg ønsker en mann kan forsørge og ha et godt liv sammen med. Er det noe rart i det, eller er det mange jenter som tenker slik? ( men som bare ikke sier noe om det….) Anonymkode: b621e...217 Ja det er noe rart med det. nei det er ikke mange jenter som tenker slik. Du beskrev mitt værste mareritt 😂🤷🏼♀️ Anonymkode: f75e0...3b4 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #19 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har kanskje ikke vokst opp i fattigdom slik som fattige barn i Afrika. Men jeg har foreldre med lite utdannelse, som står på hardt, men jeg har alltid vært den fattige jente i klassen. For eksempel en gang i 5. klasse gikk alle jentene på fotball, den eneste måten jeg kunne være med på var ved at foreldrene mine spurte de andre foreldre i klassen om å spleise på meg, noe de gjorde, fordi jeg var vellikt blant venninnene i klassen. Nå er jeg 24 år gammel og leter etter fast kjæreste, jeg har et bra utseende, og studerer selv, jeg merker inflasjonen, høye renter og høye strømpriser på lommeboka. Jeg sier aldri noe om det, men sier alltid kun ja til å date menn med penger og stort inntektspotensiale ( på min egen alder) jeg dater aldri eldre menn på faren min sin alder altså, jeg ønsker heller ikke noen sugardaddy som skal gi meg penger, men jeg ønsker en mann kan forsørge og ha et godt liv sammen med. Er det noe rart i det, eller er det mange jenter som tenker slik? ( men som bare ikke sier noe om det….) Anonymkode: b621e...217 Om du er pen og du har lav bodycount kan du bli trofékone. Anonymkode: 0ad34...e7f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #20 Skrevet 7. oktober 2022 Det viktigste er å få deg jobb selv. Anonymkode: 10284...f88 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå