AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #1 Skrevet 6. oktober 2022 Hei. Har fått konfidensiell informasjon av en ansatt i kommunen, dette er med bilder og navn av vedkommende. Syntes dette var veldig ubehagelig, kan jeg melde dette til arbeidsgiver? Anonymkode: 28ffb...ac4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #2 Skrevet 6. oktober 2022 Ja det kan du. Send det eventuelt til kommunedirektør. Anonymkode: 4adbd...8bb
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #3 Skrevet 6. oktober 2022 Hva blir evt straff for dette? Anonymkode: 28ffb...ac4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #4 Skrevet 6. oktober 2022 Umulig å si da du gir alt for lite informasjon.. det kan være alt fra at ingenting skjer til at personen blir anmeldt og får sparken. Anonymkode: 4adbd...8bb
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #5 Skrevet 6. oktober 2022 Det er informasjon og bilder av en hel familie, ting som de ganske sikkert ikke vil at det skal komme ut. Anonymkode: 28ffb...ac4 1
Rights Skrevet 6. oktober 2022 #6 Skrevet 6. oktober 2022 Ja men herregud, mennesker gjør feil, vi er ikke maskiner. Stress påvirker en mye. Får du noe feilsendt, ta kontakt med ledelsen fra avsender, og få det sendt tilbake. Tror det verste som skjer er at avsender kan få en liten refs, men at det blir med det. Så skjer det forhåpentligvis aldri igjen. Det er selvsagt et veldig kjedelig uhell, da dette er sånt som aldri skal skje, men likevel kan skje.. fordi... Mennesker. Stod ditt navn ? Eller et annet ? Hvorfor i det hele tatt åpne om ikke ditt navn stod på posten ? På en eller annen måte er du og personen som er feilsendt til, i "samme system". Skal ikke synse om det. Mennesker. *Nøff nøff*
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #7 Skrevet 6. oktober 2022 Hvordan har du fått dem og hvorfor har du ikke tatt kontakt med vedkommende for å gi det tilbake? Anonymkode: 21dc9...47e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #8 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvordan har du fått dem og hvorfor har du ikke tatt kontakt med vedkommende for å gi det tilbake? Anonymkode: 21dc9...47e Via sms Tenker jeg varsler kommunedirektør, dette er ikke første gang hen sender privat informasjon som jeg aldri har bedt. Denne gangen var det veldig over streken. Jeg skal også ta kontakt med vedkommende, jeg vet ikke hvor mange som har fått denne informasjonen. Anonymkode: 28ffb...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #9 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Via sms Tenker jeg varsler kommunedirektør, dette er ikke første gang hen sender privat informasjon som jeg aldri har bedt. Denne gangen var det veldig over streken. Jeg skal også ta kontakt med vedkommende, jeg vet ikke hvor mange som har fått denne informasjonen. Anonymkode: 28ffb...ac4 Vet du at vedkommende mener å sende til deg eller har hen feil tlf.nr? Anonymkode: 21dc9...47e 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #10 Skrevet 6. oktober 2022 Hvilke relasjon har du til vedkommende du fikk informasjon av? Anonymkode: 9d3f7...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå