Gå til innhold

Hvordan holder dere kontakt mellom treff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hverandre på sosiale medier så å sende en snap her og der går ikke. Har kun telefonnummeret til hverandre og vi har ingen kontakt mellom treffene noe jeg begynner å bli lei når vi har møttes en del så jeg vil prøve å ta ting til neste nivå men hva skal jeg skrive eller sende? 

Sånn der hei hvordan har dagen vært er ikke helt meg.. 

Anonymkode: 7544c...964

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snap er et must synes jeg. 

Anonymkode: 8935d...008

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Snap er et must synes jeg. 

Ingen av oss bruker det tror jeg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingen av oss bruker det tror jeg. 

Send sms da ? Hvor lenge har dere datet ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Send sms da ? Hvor lenge har dere datet ?

Ja kan sende sms men trenger råd til hvordan type kontakt og ting man kan skrive om. 

Datet i to måneder 

Skrevet

Kommer litt ann på hva dere har snakket om når dere har møttes. 
Men jeg ville sendt meldinger hvor jeg sa jeg savnet hen, og gledet meg til neste gang vi skulle møtes. Dere kan legge planer for evt. aktiviteter dere skal gjøre. For såvidt også avtale neste treff. 

Ellers skjønner jeg ikke hva som er problemet med å spørre hvordan hen har hatt det? Eller ønske en fin dag, si god morgen og god natt.

Jeg er av typen som likte å ha masse kontakt mellom hver gang vi møttes i den perioden vi datet. Men snakket om alt mulig rart. Fra mat, til klesvask, turer, familie, venner, savn, planer osv. osv.. 

Brukte mye tid på å melde, men var selvfølgelig helt greit om det gikk mange timer mellom hver melding. Vi hadde jo tross alt et liv utenom med jobb, barn, venner og div. aktiviteter.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er utrolig hyggelig med en telefon, det å ringe og snakke med hverandre. 

Snap synes jeg er upersonlig. Samme snap blir sendt til mange.

Har skrevet mye før, men nå har jeg bestemt meg for å ringe mest mulig i stedet for å tekste.

Uansett kan du jo sende et hjerte på en sms vel? Koselig

Skrevet
exictence skrev (5 timer siden):

Hvis jeg sender snap til kjæresten sender jeg jo ikke samme til andre 😂 med mindre det er noe upersonlig som flere kan få. 

Men blir glad om jeg får en sms også jeg altså. Men bruker snap mest uansett, deretter messenger og sms.

• Liker 1
Skrevet
exictence skrev (5 timer siden):

Jeg synes det er utrolig hyggelig med en telefon, det å ringe og snakke med hverandre. 

Har skrevet mye før, men nå har jeg bestemt meg for å ringe mest mulig i stedet for å tekste.

Uansett kan du jo sende et hjerte på en sms vel? Koselig

Her går det i 😘💋. Gjennom dagene bare for å vise at en har den andre i tankene. Går ca like mye begge veier. Litt fjortiss men dog jeg setter nå pris på det

Anonymkode: 8944d...d88

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Her går det i 😘💋. Gjennom dagene bare for å vise at en har den andre i tankene. Går ca like mye begge veier. Litt fjortiss men dog jeg setter nå pris på det

Det er veldig koselig. Bare å sende en tanke 

Skrevet

SMS. Når en av oss blir kåt, sender vi melding. Ut i fra det, planlegges neste treff.

Anonymkode: 967e2...777

Skrevet

Ff har vel ingen forpliktelser? Og at dere gidder. Hvorfor gi kjærestefordeler til en mann som ikke vil ha deg??? Kvinner altså 🙄

Anonymkode: 27c10...d90

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ff har vel ingen forpliktelser? Og at dere gidder. Hvorfor gi kjærestefordeler til en mann som ikke vil ha deg??? Kvinner altså 🙄

Anonymkode: 27c10...d90

Det er ikke en FF. Vi har ikke engang hatt sex. Dette er en jeg dater 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2022 den 16.47):

Ja sånt er koooos! Men jeg tror vi er litt for tidlig i datingen til det selvom jeg føler for å sende kyss hehe 😊 Vi har kysset flere ganger så jeg tror vi er på vei videre så derfor vil jeg steppe opp kontakten også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...