Gå til innhold

kunne du vågd å flørte med annen person via mobil som du aldri har møtt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

vet ikke om det har skjedd, men se for deg at du aldri har møtt en person, også begynner dere å flørte, kanskje i 6 måneder. Finnes det så gale personer i verden?

Anonymkode: abd53...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo nettdating? Har hørt om mange som chatter lenge. Nå ville jeg aldri holdt på så lenge som 6 mnd selv, jeg foretrekker å møtes raskt. Men har da hendt jeg har småflørtet i opptil 5-6 uker før vi har fått mulighet til å møtes (typisk om sommeren med ferieavvikling og barn i bildet).

Endret av Engel
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg forholder meg til spørsmålet ditt. "kunne du vågd å flørte med annen person via mobil som du aldri har møtt?"

så ville jeg svart nei. Jeg ville kun brukt min egen mobil. ;)

Anonymkode: 2ea08...b01

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange blir faktisk gift etter å ha møtt hverandre på nett. 

Anonymkode: 1bb3f...88a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg snakka med en mann i to uker før jeg møtte han. Det var to intense uker, og vi rakk å lære mye om hverandre på den lille tida. 

Full klaff når vi traff hverandre, og nå sitter jeg i sofaen i vår leilighet❤️

Anonymkode: f9e97...c1c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I flere måneder, før vi møttes til en kaffedate. Fortsatte på telefonen et par år til 😂

Anonymkode: 9ba74...d50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chattet med kjæresten min i ett år før vi traff hverandre. Var ikke meningen at det skulle være noe annet enn en flørt, da avstanden er stor, men vi møttes og alt klaffet. Kjemien er like god i virkeligheten som den var på nett, så nå er det oss to. 

Anonymkode: cd1c2...49a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (50 minutter siden):

Det er jo nettdating? Har hørt om mange som chatter lenge. Nå ville jeg aldri holdt på så lenge som 6 mnd selv, jeg foretrekker å møtes raskt. Men har da hendt jeg har småflørtet i opptil 5-6 uker før vi har fått mulighet til å møtes (typisk om sommeren med ferieavvikling og barn i bildet).

synes du menn flørter for lite på jobben slik at du opplever deg oppdaget? 

regner med du er kvinne da. 

Anonymkode: abd53...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

I flere måneder, før vi møttes til en kaffedate. Fortsatte på telefonen et par år til 😂

Anonymkode: 9ba74...d50

dere må jo ha hatt virkelig god mobilkjemi. Tøft tidsfordriv. Fyller vel mye savn, og fyller på kunstig lykke?

Anonymkode: abd53...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, absolutt flørte over nett. Gidder ikke vente 6 mmd med å møtes da. 

Anonymkode: f81dd...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

synes du menn flørter for lite på jobben slik at du opplever deg oppdaget? 

regner med du er kvinne da. 

Anonymkode: abd53...9fd

Skjønner ikke helt hva du mener her? Jeg bare poengterte at det TS beskrev er helt vanlig i forhold til nettdating. Da har man jo den første kontakten kontakten og flørten nettopp via mobil.

Hva jeg opplever i/ på jobb har da ikke noe med saken å gjøre, men jeg er rimelig bevisst på å skille jobb og privatliv ja. Normal "hverdagsflørting" og spøk på jobb er selvfølgelig tilstede, men ikke i noen romantisk retning nei. Som kvinnelig leder i en mannsdominert bransje så kunne det fort blitt veldig feil også. Og jeg er i en alder der de fleste er etablert, så det er ikke så lett å møte på andre single, derfor bruker jeg innimellom nett-dating/apper for å møte andre single på samme alder. Som det store flertallet gjør i dag. Vet ikke hva å "opppleve meg oppdaget" betyr en gang? 

Endret av Engel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke premisset med at det å flørte skal være farlig på noe vis? Utover det generelle med at det å omgåes menn er potensielt farlig for kvinner, men gjelder jo uansett hvor man møter dem. 

Anonymkode: b987a...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

dere må jo ha hatt virkelig god mobilkjemi. Tøft tidsfordriv. Fyller vel mye savn, og fyller på kunstig lykke?

Anonymkode: abd53...9fd

Jeg ser jo ut fra hovedinnlegget, at du kun er ute etter å trykke folk ned. Men fortell meg gjerne hva som er forskjellen på lykke, og kunstig lykke? Det var hverken maskin eller papegøye jeg hadde kontakt med, og god kjemi er det samme, enten du skriver eller møtes. 

Anonymkode: 9ba74...d50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er man gal om man flørter elektronisk med noen man ikke har møtt? 

Anonymkode: dab6f...b05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

vet ikke om det har skjedd, men se for deg at du aldri har møtt en person, også begynner dere å flørte, kanskje i 6 måneder. Finnes det så gale personer i verden?

Anonymkode: abd53...9fd

Jeg er antagelig gal, for jeg flørtet med en person via mobilen i flere år før vi møttes. Deretter flørtet vi i flere år til uten å treffes flere ganger. Det var riktig så trivelig. 

Vi fant hverandre for øvrig ikke via noen datingstjeneste, men via doktoronline.no, som i grunnen minner mye om KG.

Anonymkode: 762ea...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...