AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #61 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 20.38): *Når jeg var i butikken i dag stjal kassadama penger fra meg Når det er sagt, burde du jo sagt noe der og da: "Jeg har ikke bedt om pose, håper du ikke tok betalt for den?" Så gjør hun det ikke flere ganger 😊 Anonymkode: b3a30...164 Den gang DA hver gang NÅR.Siden tyveriet ikke skjer hver gang vedkommende er i butikken, blir det mest riktig med: Da jeg var i butikken stjal …….. Siden du korrigerte TS får du gjøre det riktig. TS kassadama gikk på autopilot, kanskje du skal finne deg en flaske å pante. Det er tre krone tjent vips så er du i null. Anonymkode: 104d5...19f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #62 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 20.53): Hvorfor det? Hadde allerede betalt og bruker ikke kontanter, så fått tilbake 3 kroner i mynter er uaktuelt Anonymkode: 98334...80a Hvorfor kunne du ikke få det tilbake på kortet? Anonymkode: 7dcd1...330 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #63 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 21.10): Det er faktisk lovpåbudt å ta betaling for plastposer i butikk, så det kan du bare glemme. Det var teit av kassadama å ikke spørre, men neste gang vet du å si ifra. Anonymkode: 55e2d...c34 Hmm.. da driver vi ulovlig for vi gir poser gratis. Ingen kunder har klaget, forøvrig. Anonymkode: 7dcd1...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #64 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 21.13): Returbeløp kan settes direkte inn på bankkontoen(kortet) som er brukt i transaksjonen. Det normalet ville jo vært å snudd seg og sagt i fra at du var blitt belastet for en vare du ikke skulle ha, problem løst. At folk er så smålige og selvsentrert i dagen samfunn, at det seriøst finnes mennesker som heller går inn på et forum for å bruke av sin tid på å klage, annklage å styre på i stedefor å bare løse et evt problem når det oppstår. Det er en av grunnene til at folk svært sjelden gidder serviceyrker i det lange løp, noen mennesker er bare født for å være vanskelig og du er åpenbart en av de. Til opplysning går det meste i kassen på autopilot hos den ansatte, når man har gjort samme monotonte oppgave i flere timer. Kanskje en hel arbeidsdag, ja så kan man plutselig gjøre de merkeligste feil. Som å blande på spørsmål om pose/kvit, si hei å hade om en annen, eller få helt hjerneteppe på hva en pastinakk nå var igjen. Shit happends, er helt uproblematisk og menneskelig. Om du vil unngå menneskelige feil i fremtiden, så har vell de fleste butikker selvscaning nå. Anonymkode: c4d0c...458 Jernteppe. Anonymkode: 8634f...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå