Gå til innhold

Når jeg var i butikken i dag stjelte kassadama penger fra meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 20.38):

*Når jeg var i butikken i dag stjal kassadama penger fra meg

Når det er sagt, burde du jo sagt noe der og da: "Jeg har ikke bedt om pose, håper du ikke tok betalt for den?"

Så gjør hun det ikke flere ganger 😊

Anonymkode: b3a30...164

Den gang DA hver gang NÅR.Siden tyveriet ikke skjer hver gang vedkommende er i butikken,  blir det mest  riktig med: Da jeg var i butikken stjal …….. :opplyser: Siden du korrigerte TS får du gjøre det riktig.

 

TS  kassadama gikk på autopilot, kanskje du skal finne deg en flaske å pante. Det er tre krone tjent  vips så er du i null.

 

Anonymkode: 104d5...19f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 20.53):

Hvorfor det? Hadde allerede betalt og bruker ikke kontanter, så fått tilbake 3 kroner i mynter er uaktuelt

Anonymkode: 98334...80a

Hvorfor kunne du ikke få det tilbake på kortet? 

Anonymkode: 7dcd1...330

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 21.10):

Det er faktisk lovpåbudt å ta betaling for plastposer i butikk, så det kan du bare glemme. 
Det var teit av kassadama å ikke spørre, men neste gang vet du å si ifra. 

Anonymkode: 55e2d...c34

Hmm.. da driver vi ulovlig for vi gir poser gratis. Ingen kunder har klaget, forøvrig.

Anonymkode: 7dcd1...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 21.13):

Returbeløp kan settes direkte inn på bankkontoen(kortet) som er brukt i transaksjonen.  

Det normalet ville jo vært å snudd seg og sagt i fra at du var blitt belastet for en vare du ikke skulle ha, problem løst. 

At folk er så smålige og selvsentrert i dagen samfunn, at det seriøst finnes mennesker som heller går inn på et forum for å bruke av sin tid på å klage, annklage å styre på i stedefor å bare løse et evt problem når det oppstår. Det er en av grunnene til at folk svært sjelden gidder serviceyrker i det lange løp, noen mennesker er bare født for å være vanskelig og du er åpenbart en av de. 

Til opplysning går det meste i kassen på autopilot hos den ansatte, når man har gjort samme monotonte oppgave i flere timer. Kanskje en hel arbeidsdag, ja så kan man plutselig gjøre de merkeligste feil. Som å blande på spørsmål om pose/kvit, si hei å hade om en annen, eller få helt hjerneteppe på hva en pastinakk nå var igjen. Shit happends, er helt uproblematisk og menneskelig. 

Om du vil unngå menneskelige feil i fremtiden, så har vell de fleste butikker selvscaning nå. 

Anonymkode: c4d0c...458

Jernteppe.

Anonymkode: 8634f...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...