Gå til innhold

Anbefales; Netflix-Familiebedriften-Luxusboliger

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hvis en er veldig interessert i annerledes boliger, frankrike, reising og alt en vanligvis bare drømmer om. 
Jeg har startet fordypning i den serien og liker alt sammen. Hus, leiligheter, mennesker, storfamilien
og anbefaler det til deg som liker temaet.  https://www.netflix.com/no/title/81417684 
Til og med jeg som ikke drar på langturer blir litt reiseglad av denne. :) 

Skriv gjerne her om du ser og blir litt inspirert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett litt på det men ble ikke så betatt som jeg hadde trodd. Blir nok til at jeg setter det på i bakgrunnen mens jeg gjør noe annent. Familien virker koselig da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den, men jeg elsker generelt Frankrike og spesielt Paris. Familien er jo heller ikke så verst, Martin feks... ja takk😍 

De overdådige leilighetene er ikke noe for meg i det hele tatt, men det er likevel spennede å farte rundt i Paris gater med denne gjengen. Og den bittelille studioleiligheten med den spektakulære utsikten feks; nyyydelig. 

Også så utrolig befriende å se noe annet enn høye-på-seg-sjæl amerikanere som gauler og roper selvfølgeligheter over hverandre og nesten snubler i falske vipper og silikonpupper, og med lepper så oppblåst at snart dekker neseborene. 

Usminket og blottet for vulgære mennesker - som tv renner over av ellers. Bortsett fra når de har amerikanske kunder da, men ved siden av de sofistikerte franskmennene blir de bare seende ut som en jævla parodi på seg selv. 

Elsker den serien hardt. 

Anonymkode: edce1...b69

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Også så utrolig befriende å se noe annet enn høye-på-seg-sjæl amerikanere som gauler og roper selvfølgeligheter over hverandre og nesten snubler i falske vipper og silikonpupper, og med lepper så oppblåst at snart dekker neseborene

Usminket og blottet for vulgære mennesker - som tv renner over av ellers. Bortsett fra når de har amerikanske kunder da, men ved siden av de sofistikerte franskmennene blir de bare seende ut som en jævla parodi på seg selv. 

Elsker den serien hardt. 

Anonymkode: edce1...b69

Fantastisk treffende beskrivelse! 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne var ekstremt kjedelig, klarte bare et par episoder dessverre.

Anonymkode: b472b...678

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trenger jo ikke å like alt i alle program. Jeg ser ting hele tiden som jeg liker og resten er ikke for meg,
men bygningene i sentrum er fascinerende. Bortsett fra ålesunds sentrum, så har jeg aldri sett slike
bygninger og syns det er veldig givende....og ja, familien er i en klasse for seg. Heldiggrisene som har
hverandre og kan jobbe sammen. Skikkelig familiesamhold hvor de virker glade for å se hverandre hver gang 
og noen av dem har noen overflater og smil som...er veldig troverdige. :rodmer:  Fransk snakker de også.... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 20.34):

Synes denne var ekstremt kjedelig, klarte bare et par episoder dessverre. Anonymkode: b472b...678

Det er jo ikke akkurat en actionserie heller, men noe for oss som ikke får nok av boliger...og i dette sjiktet er det vel de færreste som har råd på Kg, men jeg liker uansett å få bli med inn og se. Sesong tre kommer onsdag 24 mai, så er det nevnt.

Jeg drar dit. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...