Gå til innhold

Hvorfor gråter jeg hver gang jeg tenker på han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt kjent med verdens snilleste og herligste gutt. Vi har datet intenst i nesten 2 måneder, jeg har ligget mye over hjem til han og vi begge er så like. Jeg har aldri møtt noen så fantastisk som han. Hver gang jeg tenker på han begynner jeg å gråte. Jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg har aldri blitt elsket så mye av en person før. 

Jeg kommer fra en oppvekst der kjærlighet er helt uhørt. Er så og si bare blitt vant med å være rundt vold og være vitne til vold. Faren min var fysisk og psykisk voldelig mot moren min i 20 år. Har opplevd så mye vondt, kanskje det er derfor jeg begynner å gråte når jeg er med han? Har heller aldri hatt kjæreste, for jeg har aldri følt meg bra nok for noen.

JEg bare skjønner ikke hvorfor jeg gråter såå mye. Hulkgråter. Jeg er kvinne 24 år om det har noe å si

Anonymkode: 80098...dc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok overøst av følelser og takknemlig for å føle deg verdsatt. Bare nyt det men vær veldig oppmerksom på det at med din bakgrunn så vil du også automatisk godta oppførsel fra menn som overhodet ikke er greit. Det var sånn jeg havnet i et voldelig forhold jeg ikke kom meg ut av, alt var så flott og godt i begynnelsen og jeg følte meg så sykt heldig for at noen ville elske meg. Så flyttet vi sammen og jeg trodde han var sendt fra Gud omtrent men senere begynte nedbrytingen, utroskap og volden og da var jeg allerede i så stor takknemlighetsgjeld til han for å ha vært så snill og kjærlig mot meg at når han var det i tillegg til voldelig og utro så skjønte jeg ikke hvor galt alt sammen var fordi jeg var da så hektet på det å føle meg elsket som jeg aldri hadde følt før. Så jeg kom meg ikke ut av forholdet. 

Ikke alle menn er slemme såklart men bare aldri glem det at selvom du ikke har vokst opp til å lære hva ekte og sunn kjærlighet er så skal du aldri godta dårlig oppførsel fra menn eller tenke at fordi det ikke er så ille som med moren din så må det være normalt. Vær veldig obs på det bare ❤️

Anonymkode: 80714...286

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Du er nok overøst av følelser og takknemlig for å føle deg verdsatt. Bare nyt det men vær veldig oppmerksom på det at med din bakgrunn så vil du også automatisk godta oppførsel fra menn som overhodet ikke er greit. Det var sånn jeg havnet i et voldelig forhold jeg ikke kom meg ut av, alt var så flott og godt i begynnelsen og jeg følte meg så sykt heldig for at noen ville elske meg. Så flyttet vi sammen og jeg trodde han var sendt fra Gud omtrent men senere begynte nedbrytingen, utroskap og volden og da var jeg allerede i så stor takknemlighetsgjeld til han for å ha vært så snill og kjærlig mot meg at når han var det i tillegg til voldelig og utro så skjønte jeg ikke hvor galt alt sammen var fordi jeg var da så hektet på det å føle meg elsket som jeg aldri hadde følt før. Så jeg kom meg ikke ut av forholdet. 

Ikke alle menn er slemme såklart men bare aldri glem det at selvom du ikke har vokst opp til å lære hva ekte og sunn kjærlighet er så skal du aldri godta dårlig oppførsel fra menn eller tenke at fordi det ikke er så ille som med moren din så må det være normalt. Vær veldig obs på det bare ❤️

Anonymkode: 80714...286

Du sier mye sant her. Jeg godtar ikke voldelige eller slemme menn, men jeg har aldri før åpnet meg så mye for en gutt før. Det er sårbart, det er godt, men det er skikkelig skummelt.

Anonymkode: 80098...dc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...