Gå til innhold

Menn: om dere ikke gjør fysiske tilnærminger på date, er dere da ikke interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Fordi jeg er veldig usikker på om han egentlig liker meg, eller om han bare dater meg fordi det ikke er noen andre. Jeg vil fortsette å treffe han så jeg får vel bare vente og se. Er det turnoff å spørre om hva han tenker om oss?

Ts 

Anonymkode: d7feb...4ef

Nei det er ikke turnoff å spørre om det når dere har vært på 4-5 dates :) helt innafor 

Anonymkode: fcaf3...037

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi jeg er veldig usikker på om han egentlig liker meg, eller om han bare dater meg fordi det ikke er noen andre. Jeg vil fortsette å treffe han så jeg får vel bare vente og se. Er det turnoff å spørre om hva han tenker om oss?

Ts 

Anonymkode: d7feb...4ef

Sry - fikk ikke med meg at du hadde sitert... 

Sikkert nøyaktig samme greia for han.  Jeg synes ikke det er "tØrnÅff" , og heller tvert i mot en "tØrn-ånn" - for jeg liker generelt direkte mennesker, men jeg har ikke myndighet til å uttale meg på vegne av dÆiten din. 

Personlig synes jeg du skal smøre deg med litt tolvmodighetskrem, og/eller ta litt initiativ selv - men du vet selvsagt hva som er best i din/deres situasjon og/eller hva omstendighetene tillater..  

Endret av AnonymBruker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dere er det ikke særlig håp for, bare fortsett og let.

Anonymkode: 8b2fa...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det høres rart ut. Gjensidig tiltrekning er et viktig moment i å danne et kjæresteforhold. For lang tid uten fysisk kontakt tyder på mer vennskapelige følelser. Men kanskje bør du bare hoppe i det og teste det fysiske? Kjæresten kysset meg på andre daten, og kysset var så deilig at vi ikke klarte å slutte. Endte med skikkelig bra sex. Snart to etter har vi et flott forhold med sterk tilknytning. 

Anonymkode: c8c23...88a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir veldig skeptisk hvis daten ikke er fysisk ganske fort. Hadde hvertfall ventet det etter så mye som 4 dater. Virker rart. Hadde spurt han hva han tenker om videre kontakt med deg. Min erfaring er at hvis daten ikke blir fysisk i det hele tatt så er han ikke interessert. Men det er etter en date da. Tenker som å holde hånd, eller klappe på armen, noe sånt. 

Anonymkode: 75e6a...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 17.46):

Har truffet en mann fire ganger. Ingen av gangene har han vært borti meg eller prøvd å kysse meg. Er han ikke interessert eller?

Anonymkode: d7feb...4ef

Hadde nok gjort tilnærminger innen fjerde date var omme om jeg var interessert, ja.

Og det hadde ikke blitt fire dater om jeg ikke var interessert.

Sånn sett er dette ukjent farvann for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 17.46):

Har truffet en mann fire ganger. Ingen av gangene har han vært borti meg eller prøvd å kysse meg. Er han ikke interessert eller?

Anonymkode: d7feb...4ef

Har du vært åpen for fysisk tilnærmelse da? Har du hatt et åpent kroppspråk, har du holdt deg i nærheten, vendt deg mot han, vist interesse med øyekontakt osv. 

Det er også helt lov for en kvinne i 2022 og ta initiativ først. Om du starter er det enklere for han og følge opp. Da sier du på en måte at det er greit. 

Du må huske på at det er mye mer risikabelt for en mann å bevege seg over fysiske grenser. Ingen mann vil ha stempelet som creepy, for frempå, desperat, tafsete osv. 

Anonymkode: 4769c...f4f

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har du vært åpen for fysisk tilnærmelse da? Har du hatt et åpent kroppspråk, har du holdt deg i nærheten, vendt deg mot han, vist interesse med øyekontakt osv. 

Det er også helt lov for en kvinne i 2022 og ta initiativ først. Om du starter er det enklere for han og følge opp. Da sier du på en måte at det er greit. 

Du må huske på at det er mye mer risikabelt for en mann å bevege seg over fysiske grenser. Ingen mann vil ha stempelet som creepy, for frempå, desperat, tafsete osv. 

Anonymkode: 4769c...f4f

Kvinner bestemmer hvem som får sex. Skjønner ikke hvorfor de klager på at mannen ikke gjør noe. 

Anonymkode: 50811...d95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tt12 skrev (På 3.10.2022 den 18.18):

Personlig er jeg litt sosialt utilpass og synes det kan være veldig greit med tydelige signaler. Så hadde ikke blitt fornærmet vist en kvinne klapset meg på rumpen selv om jeg ikke var interesserte. Hadde bare tatt det som et komplement. 

Jeg klapset også mannen min på rumpa på date og det virket 😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinner bestemmer hvem som får sex. Skjønner ikke hvorfor de klager på at mannen ikke gjør noe. 

Anonymkode: 50811...d95

Kvinner liker menn som tafser.

Anonymkode: 8024e...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kvinner bestemmer hvem som får sex. Skjønner ikke hvorfor de klager på at mannen ikke gjør noe. 

Anonymkode: 50811...d95

Det er mye du ikke skjønner. Såpass har vi skjønt. 

Anonymkode: a095b...7c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 17.46):

Har truffet en mann fire ganger. Ingen av gangene har han vært borti meg eller prøvd å kysse meg. Er han ikke interessert eller?

Anonymkode: d7feb...4ef

Han er jomfru eller svært uerfaren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har ikke du gjort noen fysiske tilnærminger TS?

Anonymkode: 50811...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor har ikke du gjort noen fysiske tilnærminger TS?

Anonymkode: 50811...d95

Fordi jeg er redd det ikke blir gjengjeldt

Anonymkode: d7feb...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi jeg er redd det ikke blir gjengjeldt

Anonymkode: d7feb...4ef

Her svarer du på din egen tråd. Skjønner du ikke at det er det samme for han?

Anonymkode: 9a1b7...83f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi jeg er redd det ikke blir gjengjeldt

Anonymkode: d7feb...4ef

Om du prøver å holde hånda hans og han ikke gjengjelder så vet du det ikke er vits i å kaste bort mer tid. 

Anonymkode: 50811...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være fysisk. Men han må ta initiativet! Ellers blir det aldri kone eller annet på han. Ingen mann må forvente at kvinnen skal ramle i fanget hans. Kvinner kan gi blikk. Men ikke tydelige eller direkte fremstøt.. De få unntakene som finnes går ikke for de tafatte og sjenerte uansett. Det er mannens rolle å jakte kvinnen. Kvinner sier alltid at det ikke er sånn, og bruker gjerne seg selv som eksempel på at alle kvinner i hele verden er frempå! Løgn. De har selv vært gjennom drittsekker i ungdommen og vet hva det er snakk om.

Anonymkode: 7e8b5...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Trenger ikke være fysisk. Men han må ta initiativet! Ellers blir det aldri kone eller annet på han. Ingen mann må forvente at kvinnen skal ramle i fanget hans. Kvinner kan gi blikk. Men ikke tydelige eller direkte fremstøt.. De få unntakene som finnes går ikke for de tafatte og sjenerte uansett. Det er mannens rolle å jakte kvinnen. Kvinner sier alltid at det ikke er sånn, og bruker gjerne seg selv som eksempel på at alle kvinner i hele verden er frempå! Løgn. De har selv vært gjennom drittsekker i ungdommen og vet hva det er snakk om.

Anonymkode: 7e8b5...9d4

Er ikke det ikke kvinnen som velger?

Anonymkode: 50811...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.10.2022 den 15.48):

Fordi jeg er redd det ikke blir gjengjeldt

Anonymkode: d7feb...4ef

Kanskje tiden er inne for å kaste seg inn i usikkerheten og bare prøve! :)
Tenk: Hva er det verste som kan skje? At han ikke gjengjelder det. (realistisk altså, i teorien kan han selvfølgelig bli forbanna og banke deg opp, men hallo, det skjer ikke 😂)
Om han ikke gjengjelder det: Det er faktisk ikke noe stress, om du tenker over det! Da vet du med en gang om han er interessert eller ikke (og i alle fall om du pent spør ham hvorfor han ikke gjengjeldte det), og kan gå videre i livet. I stedet for å gå rundt og være usikker.

Og i beste fall gjengjelder han eller deler noe positivt om sine følelser rundt dette, og så blir dere kjærshter! ❤️

Anonymkode: 6fc93...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...