Gå til innhold

hår i og på hele rumpen. god nok grunn til å stoppe dating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

har datet en fyr i rundt 6 med nå, så tilfeldigvis rumpen han og nei vi hadde ikke sex.

den var fullt av hår, uvanlig mye. tenker jeg skulle bryte kontakten, men det hadde sikkert vært usaklig akkurat som da jeg var i tenårene og avviste gutter pga hårsveis

hva synes dere?

k26

Anonymkode: 010fb...9c2

Synes du er teit. 

Anonymkode: 99181...c71

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er veldig umoden til å være 26, det blir som en mann som blir overrasket over at kvinner har hår på vulva

Anonymkode: 3eb5e...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hva jeg skal mene her, men synes egentlig TS får litt ufortjent mye pepper. Det er jo mange menn som har klare preferanser og forventninger når det gjelder fjerning av naturlig kroppshår hos kvinner, så det kan umulig være noe verre at en kvinne ønsker det samme fra en mann. Litt "manscaping" må man vel kunne forvente?

Når det er sagt, så synes jeg det er drøyt å dumpe om dere har datet i seks måneder og alt stemmer ellers. Kunne du ikke heller nevnt for han hva du liker? Noen kvinner liker det ene og noen kvinner liker det andre, vi menn er ikke tankelesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Til tross for at du er 26 år og har blitt voksen, så tenker du nedsettende tanker om en slik mann. La han gå. Han fortjener en større person som partner enn deg. Hår er kjempefint i alle varianter. Folk skal ikke måtte skamme seg for naturlig hårvekst, fordi noen ikke klarer å takle at mennesker er skapt sånn. 

Anonymkode: b26d9...a8d

Velg dine kamper, menn som aldri ville rørt en dame som ikke shavet leggene er det mange fler av men ingen tar oppgjør med dem for å se nedsettende på damer og sier dama fortjener en større person enn han som partner. Nei da får vi høre at vi ikke skal se ut som menn med hårete bein og må skamme oss over naturlig hårvekst. Er man på stranda uten å ha barbert armhuler oh lord hvordan menn reagerer på det med æsj 

Anonymkode: 28a71...655

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppshår er ikke lekkert. Men så lenge mannen har hår også på hodet, kan det til nød godtas. 

Anonymkode: b480f...95e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Velg dine kamper, menn som aldri ville rørt en dame som ikke shavet leggene er det mange fler av men ingen tar oppgjør med dem for å se nedsettende på damer og sier dama fortjener en større person enn han som partner. Nei da får vi høre at vi ikke skal se ut som menn med hårete bein og må skamme oss over naturlig hårvekst. Er man på stranda uten å ha barbert armhuler oh lord hvordan menn reagerer på det med æsj 

Anonymkode: 28a71...655

Dette er et oppgjør og en kamp enhver dame må ta for sin egen del og ikke la seg tyranisere av omgivelser og en mote som fremmedgjør kvinnekroppene og tvinger dem til å gjøre noe unaturlig, for å fremstå som lekker og tagbar. Å gå i skjørt eller bikini med full naturlig hårvekst på legger og over alt, må introduseres til menneskeheten igjen. Unge og barn forstår ikke at det er naturlig og helt ok, når alle voksne rundt dem fjerner alt hele tiden.

Voksne mennesker skjemmes for å ha hår på kroppen. Signalene er tydelige. Jeg vil ikke ha det sånn og går over alt med mine hårstrå. Sender jeg ut signaler om at jeg er flau over meg, så er det det folk oppfatter. Nå er jeg ikke flau og ser enhver person rett i øynene. Jeg står for at jeg er meg og bryr meg ikke det minste om at menn ikke syns at jeg evt. er attraktiv. Det er ikke for å fysisk vurderes at jeg lever mitt liv her på jord. 

Anonymkode: b26d9...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...