Gå til innhold

Kom hjem fra helgetur og må er mannen rar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom hjem fra helgetur med barna i går. Mannen min hadde sendt masse søte meldinger til meg, sa han savnet oss osv. Vi kommer hjem til strøkent hjem. 

Men han er helt rar. Han går rundt og rydder hele tiden، er kald og virker sur. Han går rundt med telefonen og hører på Andrew tate..? Vet det er han for jeg spurte. 

Spurte også hva som skjer, men han sier han er sliten bare.. 

Eh... Noen som kan tolke situasjonen her? Spekulere litt.. 

Anonymkode: e9dae...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg veldig igjen i denne type situasjon, jeg tenker rus med en gang,  Fester han mye? Hva slags folk er han sammen med? Har du mulighet til å sjekke pengebruken hans, vipps eller uttak av kontanter?

grunnen til at jeg tenker rus er at jeg har vært der selv. Og mange ganger har jeg prøvd å late som ingenting etter helgen mens jeg har vært helt zombie. Bare surra rundt og rydda osv hele dagen, og vært helt tom og følelsesløs.

lykke til, håper du finner ut av det i hvertfall😊

Anonymkode: 26372...23d

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjenner meg veldig igjen i denne type situasjon, jeg tenker rus med en gang,  Fester han mye? Hva slags folk er han sammen med? Har du mulighet til å sjekke pengebruken hans, vipps eller uttak av kontanter?

grunnen til at jeg tenker rus er at jeg har vært der selv. Og mange ganger har jeg prøvd å late som ingenting etter helgen mens jeg har vært helt zombie. Bare surra rundt og rydda osv hele dagen, og vært helt tom og følelsesløs.

lykke til, håper du finner ut av det i hvertfall😊

Anonymkode: 26372...23d

Oj nei 😅 han verken drikker, fester eller bruker rus (tror jeg.. Isåfall alene med sovetabletter?).. 

Han er kun med familie.. 

Han er kald og sur mot meg bare:/

Tusen takk ❤️ 

Anonymkode: e9dae...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Oj nei 😅 han verken drikker, fester eller bruker rus (tror jeg.. Isåfall alene med sovetabletter?).. 

Han er kun med familie.. 

Han er kald og sur mot meg bare:/

Tusen takk ❤️ 

Anonymkode: e9dae...ba3

ok, da så:) men hvis han oppfører seg rart eller annerledes så ville jeg vært litt på vakt likevel.. jeg misbrukte nemlig medisiner som jeg fikk på resept, kun når jeg var alene og ingen visste om det.. samboeren min fikk helt sjokk når han oppdaget forbruket mitt. 

nå er det jo sikkert ikke det som er problemet her, det var bare en tanke. Uansett hva forklaringen er så kan du jo prøve å følge litt ekstra med på hva han driver med.

Anonymkode: 26372...23d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,

Han hører på Andrew Tate. Begynn med det. Er det for at han ønsker å skjønne hva denne onde idioten driver på med, eller er det sånn at han blir påvirket av han. Hvis det er det siste så bør vel du komme deg bort fra mannen så fort som mulig.

Ellers så er det vel ulike grunner til at han er rar. Glemte du å gi han sinnsykt med berøm for at han hadde ryddet hjemme? Driver han å tror at du er utro (nei ikke på tur med ungene, men alene tid kan gi folk mulighet å tenke mye rart. Han har vært utro. Det er noe som bekymrer han.

Men først ta tak i det med Tate.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Athena Catalina

Den største bekymringen er at han hører på  Andrew Tate. 

Endret av Athena Catalina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

ok, da så:) men hvis han oppfører seg rart eller annerledes så ville jeg vært litt på vakt likevel.. jeg misbrukte nemlig medisiner som jeg fikk på resept, kun når jeg var alene og ingen visste om det.. samboeren min fikk helt sjokk når han oppdaget forbruket mitt. 

nå er det jo sikkert ikke det som er problemet her, det var bare en tanke. Uansett hva forklaringen er så kan du jo prøve å følge litt ekstra med på hva han driver med.

Anonymkode: 26372...23d

Takk for et fint råd 😊 skal være på vakt, han sliter litt om dagen og har tatt sovetabletter x 3 dose så det er jo aktuelt.. 

Fremmed fugl skrev (2 minutter siden):

Ok,

Han hører på Andrew Tate. Begynn med det. Er det for at han ønsker å skjønne hva denne onde idioten driver på med, eller er det sånn at han blir påvirket av han. Hvis det er det siste så bør vel du komme deg bort fra mannen så fort som mulig.

Ellers så er det vel ulike grunner til at han er rar. Glemte du å gi han sinnsykt med berøm for at han hadde ryddet hjemme? Driver han å tror at du er utro (nei ikke på tur med ungene, men alene tid kan gi folk mulighet å tenke mye rart. Han har vært utro. Det er noe som bekymrer han.

Men først ta tak i det med Tate.

Han har visst mye fornuftig sier han. Jeg skal innrømme at jeg ikke har hørt alt, kun et par ting han nevnte om pride (noe som forøvrig ikke hørtes så ille ut). Så skal sjekke ut dette med tate ja hehe.. 

Jeg skrøt veldig av ham, vi hadde det hyggelig i går. Jeg har problemer med bekkenet og hadde vondt i går etter lang kjøring. Hadde også stått opp grytidlig med yngste og vært på hele dagen. Mannen hadde begynt å krangle med vårt eldste barn ut av det blå. Så jeg var ikke i form til å ha sex. Kanskje det er derfor..? 

Anonymkode: e9dae...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har vært utro og hører på Tate for å rettferdiggjøre det for seg selv. Den fyren har i alle fall mange stygge holdninger når det kommer til trofasthet og forskjeller mellom mann og kvinne.

Anonymkode: c0b91...fe4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sur for at han (for én gangs skyld) har ryddet, og det er sååååå urettferdig. Og dere har bare kost dere.

Anonymkode: bc58b...b13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kanskje han har vært utro og hører på Tate for å rettferdiggjøre det for seg selv. Den fyren har i alle fall mange stygge holdninger når det kommer til trofasthet og forskjeller mellom mann og kvinne.

Anonymkode: c0b91...fe4

Sikkert! 😕

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er sur for at han (for én gangs skyld) har ryddet, og det er sååååå urettferdig. Og dere har bare kost dere.

Anonymkode: bc58b...b13

Ingen ba ham å rydde 😂 jeg forventet å komme hjem til svinesti og en sovende mann. Han fikk ikke sex. 

Anonymkode: e9dae...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva med å snakke med mannen?

Anonymkode: fb5e4...275

Har gjort det, men han gidder ikke si noe. Han sier han er sliten og at han ikke vil snakke med meg. 

Anonymkode: e9dae...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Sikkert! 😕

Ingen ba ham å rydde 😂 jeg forventet å komme hjem til svinesti og en sovende mann. Han fikk ikke sex. 

Anonymkode: e9dae...ba3

Han har bedt seg selv om å rydde fordi "dere er så grisete"

Anonymkode: bc58b...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han har bedt seg selv om å rydde fordi "dere er så grisete"

Anonymkode: bc58b...b13

😭 Nei. 

Anonymkode: e9dae...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto
Athena Catalina skrev (1 time siden):

Den største bekymringen er at han hører på  Andrew Tate. 

Uenig. Vi må ikke bli helt gale bare fordi en tulling sier mye sykt. Det er utrolig undeholdene. Jeg har ledd meg i hjel av flere av utsagnene som for han Andrew er helt legitimt.

ikke bli krenker hver dag, det er woke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spurte også hva som skjer, men han sier han er sliten bare.. 

Eh... Noen som kan tolke situasjonen her? Spekulere litt.. 

Anonymkode: e9dae...ba3

Heilt sprø tolkning her: han er sliten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ryddig da dere dro? Jeg sier ikke at dere er griser. Men menn som plutselig finner ut at hus ikke vasker seg selv kan gjerne bli litt gretne når de må løfte en finger i stedet for å late seg i sofaen. Og da retter de gjerne surheten feil sted. Hele familien har jo vært med på å "grist", bare at denne gangen var det ikke TS som var hjemme i helgen og plukket opp all dritten og gjorde klar frokost før han hadde strekket seg ferdig i sengen.

Anonymkode: bc58b...b13

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Sikkert! 😕

Ingen ba ham å rydde 😂 jeg forventet å komme hjem til svinesti og en sovende mann. Han fikk ikke sex

Anonymkode: e9dae...ba3

Der har du svaret. Jeg kan bli mutt og innesluttet om det går lang tid mellom hver gang, spesielt om om det går ei hel helg uten sex. Han vil nok benekte det om du spør, men vi menn er enkle sånn. God sex og vi er lykkelige 😄 

Anonymkode: fdf3c...d29

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrew Tate?.?? Dette er en mann som mener det er greit å utøve vold mot kvinner, og har prøvd seg på en yngre jente på en livesending. Han ble siktet for 11 tilfeller av seksuelle overgrep i Storbritannia. I en nå slettet YouTube-video hadde Tate angivelig hevdet at han begynte å bo i Romania på grunn av dets slappe lover om seksuelle overgrep. Mye mer man kan liste opp, men dette er hovedgrunnen til at dette er en farlig mann som lett kan påvirke.

Endret av AttilaTheHun
  • Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...