Gå til innhold

Hvis damer ikke liker submissive menn, hvorfor må de vise følelser og være feminine på andre ting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Woah0 skrev (13 timer siden):

Men ifølge tråden så er jo å være sub veldig uattraktiv hos damer i sex. Så noen ganger tror jeg det er en spøk nesten når man får mixet svar

Men å være mindre trengendes er kanskje et godt råd uansett for å få sin egen identitet

Å gråte og vise følelser er langt fra det samme som å være submissiv eller seksuelt submissiv 

Du er tydeligvis forvirret over hva begrepet betyr og hva kontakt med følelsene sine vil si. Det er veldig forunderlig at du klarer å mixe disse vidt forskjellige tingene 

Anonymkode: 7e4fd...853

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er slik kvinner flest er da... "Jeg vil ha en dominant mann som vet hvordan han tilfredsstiller en kvinne" = jeg er egoistisk

Anonymkode: db59a...a85

Jeg skal ikke uttale meg om hvordan noen/mange/flest kvinner er. Jeg har hørt påstanden du kommer med utallige ganger, også fra menn jeg har hatt forhold til, og som derfor tydeligvis mente at på vegne av verdens kvinner skyldte jeg dem å ta alt av initiativ og kontroll, mens de kunne være tiltaksløse og ego. I de uker/måneder/år de var med meg. 

For å være ærlig har jeg opplevd at de fleste menn har slikt anlegg for å være ego at jeg har litt vanskelig for å se for meg at de med andre kvinner var fulle av initiativ og dominerende seksuelt. Jeg lurer derfor egentlig litt på hva menn legger i at de må ta initiativ og kontroll. Slenge frem pikken og kommandere kvinnen til å suge dem, er det et godt initiativ? Å mase/furte seg til sex, er det å ta initiativ og kontroll? Å innimellom slikke henne, er det at hun er ego? At hun også ønsker orgasme er at hun er selvopptatt og ego? Er alle stiller der han må bevege seg litt at han er dominerende og hun er ego? 

Uansett, jeg har ikke problemer med å ta initiativ og kontroll, men jeg gikk lei de menn som ble ekstremt tiltaksløse og ego, og er veldig glad for at jeg etterhvert traff en partner der begge naturlig tar initiativ og kontroll. Veksler på det. Både initiativ, kontroll, eller utpreget dominans, og å gi hverandre ekstraservice. Fordi begge to nyter også at den andre nyter. Min kjære har aldri brukt unnskyldningen "andre kvinner...", og jeg har heller ikke straffet ham for tidligere menns late egoisme. Det skulle bare mangle egentlig! 

Ja, men jeg har oppdaget at jeg er submissive, sa min eks når jeg forsøkte å ta opp med ham at det føltes trist at han ikke tok initiativ, og bare la seg til som et slakt jeg skulle ta meg av på alle måter når jeg tok initiativ. Det er ikke å være submissiv, og det er også egoistisk og ræva dårlig gjort. Ufattelig usexy. Selvfølgelig mistet jeg etterhvert lysten på sex med ham. Det var jo mer som å bli behandlet som en prostituert, hvor man hadde betalt for happy ending, enn at vi hadde sex sammen. 

Aldri mer! Jeg dumpet etterhvert menn med slike tendenser fort, og fant heldigvis en partner som finner gjensidighet naturlig. Vi gir hverandre på alle måter, og det er egentlig merkelig at det ikke er standard hos de fleste. Sex burde alltid være noe gjensidig.

Anonymkode: e0a52...06f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt se sammenhengen i seksuelt submissiv = vise følelser = feminin. Etter min mening har ikke disse egenskapene noe med hverandre å gjøre.

Det virker som om mange fortsatt tror at man ikke kan være åpen om egne følelser for å være en skikkelig "mann". Ikke rart menn topper selvmordsstatistikken med slike holdning. Å ta sitt eget liv er vel heller ikke spesielt maskulint?

Anonymkode: 7a230...fe9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alle følelser.

Hvis din maskulinitet er basert på at du undertrykker følelser eller at du er så konsumert av de at det går på bekostning av enten hvordan du selv fungerer eller at du tilsynelatende sjeldent vil ha et overskudd til de rundt deg, så er ingen av disse delene spesielt attraktive.

 

Det er fint å støtte noen, det er fint å ha noen å lene seg på og ikke minst er det fint med noen å oppleve noe sammen med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...