Gå til innhold

Hvorfor forteller daten meg om tidligere dater med andre? 🤨


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt fra første date har han liksom sklidd inn i samtalen en kommentar her og der om andre han har datet. Snakker vi om en by så kan han si at han datet en som var derfra og at hun var veldig søt, snakker vi om en hobby så kan han si at han datet en som drev med det og at hun var veldig flink til det og pen, snakker vi om gode egenskaper han ser etter i en dame kan han si at en han datet var perfekt sånn men at blabla.. Altså det jeg reagerer på er ikke at han forteller at han datet noen som bodde der eller drev med det men at han absolutt må fortelle at de var søte og pene osv!!! Kunne ikke falt meg inn å snakke på samme måten til han om tidligere kjekkaser jeg har datet

Det har skjedd så mange ganger nå kanskje på 5 av 8 dates at jeg begynner å lure på om det er en måte å prøve å bryte med ned på og gjøre meg usikker på meg selv? Han kommenterer ikke andre damer i nåtid og er snill ellers men jeg er på vakt for røde flagg siden jeg har vært med en nedbrytende mann før. Tenkte å spørre han neste gang hvorfor han forteller meg det men om det er for å bryte ned så vil han ikke være ærlig på det så bli glad for input her fra andre 

Anonymkode: f8879...2a7

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som klassisk mind-fucking. Rødt flagg. 

Anonymkode: 3ae5e...20d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er skikkelig attraktiv og har datet mange fine damer før deg, bare så du vet det!" Eller noe sånt.

Du får spørre hva han vil oppnå med å nevne disse andre datene?

Anonymkode: 4f643...5a8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å gjør noe lignende tilbake, snakk om tidligere dater du har hatt og hvor dyktige og kjekke de var. Se hvordan han reagerer da - blir han sur, vet du at han skryter av sine dater for å trykke deg ned.

Anonymkode: 2567f...933

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har drevet på med en sånn en. Og han snakket ikke bare om dating, men hvilken sex de hadde hatt og hvor. Og det var ikke bare én enkelt dame han snakket om. Det var hele hans livshistorie med både dating, sex og diverse exkjærester. De er ikke noe å samle på, tro meg. En mann som liker deg, og vil noe seriøst med deg, (i tillegg til å ha sosiale antenner..) kommer ikke til å snakke om sine tidligere erobringer.

Anonymkode: 0f1a3...104

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du han egentlig? Hvis du virkelig liker han kan du jo si fra neste gang han gjør det. Hvis du ikke liker han så godt er det kanskje tid for å avslutte?

Anonymkode: 9ea87...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dumpet han. Ikke kast bort tiden på å gi slike typer en sjanse til. Når folk viser deg hvem de er, tro de. 

Anonymkode: 5e7fb...7bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud vært borti sånne. Til og med en som har vist meg tindermatchene sine! 🤣😴😴😴

 

 

Anonymkode: 9a34c...517

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Helt fra første date har han liksom sklidd inn i samtalen en kommentar her og der om andre han har datet. Snakker vi om en by så kan han si at han datet en som var derfra og at hun var veldig søt, snakker vi om en hobby så kan han si at han datet en som drev med det og at hun var veldig flink til det og pen, snakker vi om gode egenskaper han ser etter i en dame kan han si at en han datet var perfekt sånn men at blabla.. Altså det jeg reagerer på er ikke at han forteller at han datet noen som bodde der eller drev med det men at han absolutt må fortelle at de var søte og pene osv!!! Kunne ikke falt meg inn å snakke på samme måten til han om tidligere kjekkaser jeg har datet

Det har skjedd så mange ganger nå kanskje på 5 av 8 dates at jeg begynner å lure på om det er en måte å prøve å bryte med ned på og gjøre meg usikker på meg selv? Han kommenterer ikke andre damer i nåtid og er snill ellers men jeg er på vakt for røde flagg siden jeg har vært med en nedbrytende mann før. Tenkte å spørre han neste gang hvorfor han forteller meg det men om det er for å bryte ned så vil han ikke være ærlig på det så bli glad for input her fra andre 

Anonymkode: f8879...2a7

Men likevel så bruker du så mye tid og krefter på han og skriver et lang innlegg på KG. 

Høres ut som han slipper unna med hvasomhelst😉

Anonymkode: 3ef7d...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff ei jente en gang hun snakket bare om eksen ble ikke noe mere enn den ene gangen :) tenkte hun burde holde seg alene kanskje han kom tilbake så ville ikke ødelegge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min eks var slik da vi datet og jeg syntes det var en skikkelig idiotisk ting å gjøre. Følte meg liksom ikke så spesiell...

I hans tilfelle var det dårlige sosiale antenner kombinert med lavt selvbilde og et høyt ego. Mange av de han datet, ville jo ikke ha han. Så han hadde nok litt lavt selvbilde pga det og følte nok at han måtte "skryte" litt til meg. Han trodde nok det satte han i et bedre lys eller gjorde han kulere.

Han gav seg med det da vi ble sammen. Men den lav selvbilde/høye ego greia hans bestod. Så vi var ikke sammen så lenge.

Anonymkode: 0ef94...dd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det ut som at han enten er en usikker person, han nevner andre damer fordi han ønsker å få et tegn fra deg på om du liker han, hvis du eksempelvis utrykker at det gjør deg misunnelig. Eller så er han dessverre ikke interessert nok. Han bryr seg ikke om at han nevner andre damer, fordi han bryr seg ikke om at han kan miste deg på den måten. Det er også en mulighet for at han ikke har den høyeste sosiale intelligensen. 
 

Synes du har rett i å være litt på vakt her, ts. Håper du finner noen som setter pris på deg 🤍 
 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

X-en min var sånn. I retroperspektiv kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor jeg fant meg i det. Hos han bunnet det ut i dårlig selvtillit og behov for å trykke meg ned. 

Anonymkode: c12a3...09e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...