Gå til innhold

Invitert til besøk m/overnatting. Ta med noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann som er invitert til dame. Jeg har nærmere hundre og femti kroner i reisekostnader tur/retur, kommer omtrent til middagstid og overnatter til i morgen. Ikke dating, men jeg tenker sex. Legger tråden i denne kategorien siden dette ikke er dating. Er søndag, så jeg får ikke akkurat kjøpt vin, men tenker på dette med mat/drikke.

Anonymkode: a6b45...f0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kake, konfekt, snacks, blomster.. feks. 

Anonymkode: 612be...7ba

• Liker 1
Skrevet

Og kondomer 

Anonymkode: 612be...7ba

Skrevet

Blomster er i hvert fall utelukket, men skal tenke på de andre forslagene. 

Skrevet

Og hvorfor ikke blomster? Du vil at hun skal tillate pikken din inni seg men gidder ikke engang gi hun blomster? 

Anonymkode: b9386...2ab

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og hvorfor ikke blomster? Du vil at hun skal tillate pikken din inni seg men gidder ikke engang gi hun blomster? 

Jeg pleier ikke å gi blomster til venner. Blomster er til kjærester, begravelser osv.

Skrevet

Hva er "dealen" mellom dere, da? Kommer du kun for sex)

Anonymkode: 96a54...4e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er "dealen" mellom dere, da? Kommer du kun for sex)

Anonymkode: 96a54...4e4

Vi har kjent hverandre i noen år og hatt sex flere ganger. Jeg har sagt at jeg ikke er interessert i et forhold. 

Kjøpte is som dessert. 

Skrevet

Taper.

Tar med is liksom…

Anonymkode: ecd5c...775

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 15.32):

Vi har kjent hverandre i noen år og hatt sex flere ganger. Jeg har sagt at jeg ikke er interessert i et forhold. 

Kjøpte is som dessert. 

Hun ordner middag og steller istand en hyggelig kveld. Du forventer sikkert sex og dukker opp med is… 

Håper hun sender deg hjem med en gang. 

Anonymkode: 9f6db...6a3

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hun ordner middag og steller istand en hyggelig kveld. Du forventer sikkert sex og dukker opp med is… 

Håper hun sender deg hjem med en gang. 

Hva faen? Jeg vil nå heller ha en god iskrem enn blomster, når jeg skal få meg litt pikk.

Anonymkode: f7e03...d3c

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 12.03):

Mann som er invitert til dame. Jeg har nærmere hundre og femti kroner i reisekostnader tur/retur, kommer omtrent til middagstid og overnatter til i morgen. Ikke dating, men jeg tenker sex. Legger tråden i denne kategorien siden dette ikke er dating. Er søndag, så jeg får ikke akkurat kjøpt vin, men tenker på dette med mat/drikke.

Hvorfor nevner du reisepenger? 

Anonymkode: fd760...ebd

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva faen? Jeg vil nå heller ha en god iskrem enn blomster, når jeg skal få meg litt pikk.

Anonymkode: f7e03...d3c

Kommer han på overnatting og du lager middag og ordner en hyggelig kveld? Eller kommer han på døra, du sprer beina, han tømmer seg og drar? I så fall har du en god is å kose deg med etterpå. 

Skrevet
On 10/2/2022 at 12:03 PM, AnonymBruker said:

Siden du nevner at du må ut med hele 150 kroner i reise tur/retur regner jeg med du er skikkelig gnien eller knapt er 18 år og student. Derfor kan jeg tipse deg om at Rema 1000 har 200 grams sjokoladeplate på tilbud denne uken. 

Anonymkode: 46c4e...bd8

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor nevner du at du har 150kr i reisekostnader? Fordi du mener du mener har brukt "nok"? 

Spør om du skal ta med noe. Eller ta med en flaske vin? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hvorfor nevner du reisepenger? 

Anonymkode: fd760...ebd

Det reagerte jeg på også. Høres ut som verdens gjerrigste idiot

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...