Gå til innhold

Hvor sjarmert blir du av at han spiller gitar for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha off, litt fælt å si, men jeg synes sånn gitarspilling til én person er så cheesy 🙈 Hadde blitt flau. 
 

Hadde syntes at piano var mye mer romantisk, og heller et dikt dedikert til meg, enn en sang på gitar.

Endret av Magnifique
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magnifique skrev (2 timer siden):

Haha off, litt fælt å si, men jeg synes sånn gitarspilling til én person er så cheesy 🙈 Hadde blitt flau. 
 

Hadde syntes at piano var mye mer romantisk, og heller et dikt dedikert til meg, enn en sang på gitar.

Litt cheesy det og da. Usikker på hvor mange menn i dag kliner til med diktfremføring over tangentene. 

Anonymkode: c2d2b...dca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.9.2022 den 22.19):

Noen synes det er innafor fremdeles men det er egentlig kleint. Blir du sjarmert på nachspiel er du for gammal. Eller? Er det et pluss at han spiller for deg?

Anonymkode: e442f...6ea

tror ikke jeg vet noe mindre sjarmerende enn gutter som prøver å gjøre seg interessante med gitar på nachspill.  

Anonymkode: 55121...3e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt cheesy det og da. Usikker på hvor mange menn i dag kliner til med diktfremføring over tangentene. 

Anonymkode: c2d2b...dca

Absolutt litt cheesy, men synes samtidig gitar er verre, da det for meg er et «brukt opp» instrument. Piano er noe mer originalt, i hvert fall. Og tenkte ikke både piano og dikt på én gang da ;) 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville likt det! :romeo:

Elsker å synge, og kunne gjerne tenke meg en mann som spiller et musikkinstrument. Kanskje vi kunne startet en duo sammen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.9.2022 den 22.19):

Noen synes det er innafor fremdeles men det er egentlig kleint. Blir du sjarmert på nachspiel er du for gammal. Eller? Er det et pluss at han spiller for deg?

Anonymkode: e442f...6ea

Jeg blir helt kake av gitar. Spiller han elgitar og så er jeg helt mo. Jeg er sykt svak for sånt. men folk er forskjellig.

Anonymkode: bb853...8c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.9.2022 den 22.19):

Noen synes det er innafor fremdeles men det er egentlig kleint. Blir du sjarmert på nachspiel er du for gammal. Eller? Er det et pluss at han spiller for deg?

Anonymkode: e442f...6ea

Klein og usexy. Får skikkelig 18-åring prøver å komme i buksa på 14-åringene på festen vibes. Gutter med gitar er alltid kvalmt. 

Anonymkode: e93ef...581

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sjarmert. Dessverre! Viste seg at fyren var komplett idiot.

Anonymkode: f65de...b7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 20.26):

På nachspiel hjemme hos seg selv? Forutsatt at man som sagt kan spille ;)

Anonymkode: b4097...180

Fortsatt blærete og kleint. 

Anonymkode: 6447d...10f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamajune11 skrev (1 time siden):

Alle kan jo å spille gitar. Blir ikke imponert av det nei. 

Det er vært få som kan spille gitar. Svært mange tror de kan det. Å kunne 3-4 akkorder og lire av seg noe ræl fra Postgirobygget er ikke å kunne spille gitar. 

Anonymkode: b4097...180

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er vært få som kan spille gitar. Svært mange tror de kan det. Å kunne 3-4 akkorder og lire av seg noe ræl fra Postgirobygget er ikke å kunne spille gitar. 

Anonymkode: b4097...180

Til sammenligning: Det betyr omtrent det samme som om jeg kunne spille "Lisa gikk til skolen" og derav påstå jeg kunne spille piano ;)

Anonymkode: b4097...180

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/4/2022 at 2:24 PM, AnonymBruker said:

Det er vært få som kan spille gitar. Svært mange tror de kan det. Å kunne 3-4 akkorder og lire av seg noe ræl fra Postgirobygget er ikke å kunne spille gitar. 

Anonymkode: b4097...180

Hehe @ Postgirobygget. Den går mye igjen ser jeg

Har spilt el-gitar og halvakustisk gitar, synth og piano i over 30 år. Går fint i alt fra Tommy Emanuel til Steve Wai, Malagueña til M.Etude. Lar andre skryte for meg. I min ungdom sjarmerte jeg nok en og annen. Hvis man må  -kunne-  akkorder er ikke tiden der for imponering. Skjønte nokså fort at gitar må times rett likevel. Skills holder ikke til feil publikum.
Har imponert flere på nachspiel med Rubiks kube enn med gitaren! Alt til sin tid. Eller ute av tid.
ts

Anonymkode: e442f...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har vært i miljøer hvor mange spiller ett eller annet, det blir gjerne impromptu jamsession og slikt. Er selv med å synger når jeg kan og tør. En til en, tja -jeg har opplevd det flere ganger, men ikke i full-on romlemantisk setting hvor det ble kleint som jeg kan huske. Men det har blitt spilt støtt og stadig i hyggelige settinger :)

Anonymkode: 00602...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal være ganske flink for at det ikke skal bli pinlig

Endret av MakeItHappen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...