Gå til innhold

Hvor sjarmert blir du av at han spiller gitar for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På en skala fra 1 til 10 så 0 - null. 

Gitar på nachspiel kan være moro om alle synger men jeg har aldri fått et ekstra øye for den som spiller. Og spiller noen for å synge alene så er det så kleint at jeg kan miste interessen for en ellers kjekk fyr. 

Om det derimot er en kjæreste som vil overraske meg utenfor vinduet mitt på bursdagen min hadde det vært kjempesjarmerende!

Anonymkode: bc0f9...0d7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen synes det er innafor fremdeles men det er egentlig kleint. Blir du sjarmert på nachspiel er du for gammal. Eller? Er det et pluss at han spiller for deg?

Anonymkode: e442f...6ea

Oh lord 🙈

Faktisk noe av det værste og flaueste jeg vet om.

Om noen drar frem gitaren, så er det på tide å gå🥱

Anonymkode: d7cdb...447

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sjarmerende hvis han er god, kleint hvis ikke. Han bør være bra god da.

Anonymkode: 4a912...e3c

Det er akkurat det. For meg virker det som doddisene som litt for eplekjekt skal synge To Be With You og Postgirobygget bare for å være en fyr som kan noen grep på gitar, de går fort på en smell og tar det egentlig mest på utseendet.

Jeg har ikke hatt sterke kort på utseendet noensinne, men den yngre meg med gitaren var åpenbart vanskelig å se forbi. Evt høre. Jeg var rett og slett jævlig god. Det betyr IKKE at jeg drasset med meg en akustisk gitar her og der og overalt, det ble litt for påståelig for meg. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen synes det er innafor fremdeles men det er egentlig kleint. Blir du sjarmert på nachspiel er du for gammal. Eller? Er det et pluss at han spiller for deg?

Anonymkode: e442f...6ea

virker veldig klysete

Anonymkode: dedcf...99f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal veldig mye til for at jeg blir sjarmert av at en mann synger eller spiller for meg, uansett instrument. Jeg er musiker selv da. Og hvis jeg skal bli truffet på en bra måte av et sånt øyeblikk, må det være virkelig bra, og mest av alt, utstråle genuinitet, noe ekte og sårbart, og være av litt personlig karakter. Om han gjør det for å imponere, og det skinner gjennom at han er litt høy på seg selv, da mister jeg alt av interesse.

Anonymkode: bc06d...996

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen synes det er innafor fremdeles men det er egentlig kleint. Blir du sjarmert på nachspiel er du for gammal. Eller? Er det et pluss at han spiller for deg?

Anonymkode: e442f...6ea

🤮

Anonymkode: 6f74e...c78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min var profesjonell musiker og ekstremt flink til å spille gitar, så det syntes jeg var hyggelig. Men det spørs veldig om mannen er flink altså. Det er en fin grense.

Anonymkode: 04c6c...52a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er utrolig kleint, så nei, blir ikke sjarmert av det. Jeg er 40+

Anonymkode: 1d12b...773

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (3 timer siden):

Oooh, det er et av mine virkelig svake punkt - forutsatt at han faktisk vet hva han driver med. Jeg var tenåring på 90-tallet da alle kjekke gutter spilte gitar, mulig det besvarer spørsmålet om gammel og utgått på dato :fnise: 

Haha, jeg også! Han jeg var forelska i på ungdomsskolen spilte gitar og han jeg ble sammen med på videregående spilte gitar. Kunne høre på dem i timesvis :ninuskapus:

Men ikke skriv/les dikt til meg, der går grensa. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er SÅ kleint. :flau:

Både fordi motivet er så opplagt at han like gjerne kunne sagt det rett ut, og fordi det er utgått på dato med over 30 år. Jeg var russ på tidlig 1990-tall, og student de neste fem-seks årene, og det var det flaueste og eldste trikset i boka allerede da. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Flintis said:

Det kan hende de vil kline eller noe slik at det blir stille....

😂😂
At han blir belønnet for å slutte å spille? Den var ny.

Anonymkode: e442f...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null. Når en mann tar frem gitaren og klimprer på den facepalmer jeg inni hodet mitt.

Anonymkode: 66ba4...9bb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hater gitarspilling på fest. På fest vil jeg feste, ikke sitte og nynne på visesang eller gynge i takt. Ikke vil jeg være stille og høre på noen heller. Og sånn type gitarspilling sier bare SE PÅ MEIIIIIIII (ja, vet det skrives med G men i denne sammenhengen må det bare stå i) - det er en som skal ha oppmerksomhet, det er sikkert. 

Anonymkode: 06f1f...0c4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på. Om det i en setting det passer (f.eks. nach på ei hytte) er en kjekkas som drar frem gitaren og spiller litt kan det være sexy, +7. Om en fyr på hjemmedate drar frem gitaren og spiller en halvdårlig versjon av Wild World med den åpenbare hensikt å få meg til sengs, -8, han kommer aldri til å se meg naken 😄

Anonymkode: 5b168...c81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

😂😂
At han blir belønnet for å slutte å spille? Den var ny.

Anonymkode: e442f...6ea

Det var vel under en skrålete framføring av Twist and shout, men gitaristen fullførte sangen tross klining og da var han ikke så interessant lenger. Så det er viktig å gi seg i tide. 

Det ble et ONS på kameraten til gitaristen da, så noe kom det da ut av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...