Gå til innhold

Hvor sjarmert blir du av at han spiller gitar for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen synes det er innafor fremdeles men det er egentlig kleint. Blir du sjarmert på nachspiel er du for gammal. Eller? Er det et pluss at han spiller for deg?

Anonymkode: e442f...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han spiller noe morsomt, så kan det hende jeg blir sjarmert.

Anonymkode: f8a03...dfe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert for gammel, men jeg syns faktisk gitarspill er koselig. Men ikke sånn spesifikt til meg da, men mer generelt. Spiller vedkommende bra er det stemningsskapende mener jeg. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjarmerende hvis han er god, kleint hvis ikke. Han bør være bra god da.

Anonymkode: 4a912...e3c

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke i det hele tatt. Selv om jeg elsker musikk selv. 

Anonymkode: 9b73e...c6f

Fordi motivet er opplagt eller utgått på dato?
ts

Anonymkode: e442f...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kleint vil jeg tro… 

Kan hende jeg hadde blitt sjarmert av denne da.. 

 

 

Anonymkode: 85a22...7a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, det er et av mine virkelig svake punkt - forutsatt at han faktisk vet hva han driver med. Jeg var tenåring på 90-tallet da alle kjekke gutter spilte gitar, mulig det besvarer spørsmålet om gammel og utgått på dato :fnise: 

  • Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet med sånne gitarkamerater er at de elsker oppmerksomheten og klarer ikke la det bli med 1-2 sanger. Det pågår gjerne en time eller to. Det er ikke ok. 

Anonymkode: f6264...323

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer sjarmerende om han spiller for seg selv, og jeg bare kan nyte stemningen.

Anonymkode: 79d2c...aeb

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Noen synes det er innafor fremdeles men det er egentlig kleint. Blir du sjarmert på nachspiel er du for gammal. Eller? Er det et pluss at han spiller for deg?

Anonymkode: e442f...6ea

Om folk som kan å spille et instrument spikker nevnte instrument så er jo det alltid et pluss. Det er også et pluss å diskutere politikk med folk som vet hvem som er statsminister. Eller arkitektur med folk som kan noe om det. Folk som vet ting er alltid sexy. Folk som snakker om eller gjør ting de ikke vet noe om alltid usexy,

Om folk som kan å fylle-klimpre henter frem en gitar så er jo kvelde ån over, uavhengig av om de har et kjønn du tenner på eller ei. Da er fylla ferdig. Moroa utspilt.

Anonymkode: 88714...78e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis han spiller og jeg synger, eller vi synger sammen mens han spiller - oh my. Finnes ikke mer sjarmerende enn det. Gitt at han KAN spille og synge altså.

Å sitte og bare høre på at han synger og spiller er derimot ikke så interessant etter første sangen.

Anonymkode: b69cf...1dc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er koselig 😁 kunne hatt en sånn som spilt gitar mens vi bare slappet av og mens jeg vasker og lager mat og sånne ting! Vanlig gitar da , ikke elgitar. Liker lyden av gitar å kan han synge litt er det en bonus. Narc å gitar og allsang er også koselig vist jeg er ute  

Anonymkode: e5e10...2d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Jeg synes det er kleint. Det var ofte en eller annen som skulle dra frem gitaren på nachspiel da jeg var yngre og skulle spille og synge med skingrende stemme i en hel halv evighet. For de var sjeldent særlig gode på verken synging eller spilling.

Jeg har aldri opplevd at det har vært sjarmerende egentlig, men kunne sikkert vært bra om de virkelig var flinke. Allikevel har jeg aldri vært sånn som har blitt sjarmert av menn med gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han er flink er jeg solgt. Særlig om han synger samtidig og den type sanger/musikk som jeg liker, gjerne sånn at jeg kan synge med. 
Men blir fort slitsomt om det skal vare i timesvis. 
 

Jepps… Var tenåring på begynnelsen av 90-tallet🙈

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...