Gå til innhold

Er det fint med skinnbukse på en dame på 37 år med 20,5 i bmi???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Se spørsmål i overskriften. Vurderer å kjøpe og gå med på jobb… er det Harry, tacky? Er veltrent og ok og slank figur… f.eks med en fin strikket genser til…?

Anonymkode: 55f4a...29e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tilbakemelding!! Er bare så redd det er «too much». Hva synes menn om dette? (Bare nysgjerrig)… 

 

TS

Anonymkode: 55f4a...29e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne ting syns jeg spørs helt på personen, og om de bærer det med selvtillit. Vet om en russisk dame som bruker klær jeg på en måte syns er helt grusomme, samme med hårsveisen hennes. MEN, hun ender opp med å se vanvittig kul ut fordi hun eier den stilen og det er henne 😊

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skinnbukse er stilig, med rette stylingen. Men det krever liksom litt å bruke. Bruke kåpe og paraply, istedenfor allværsjakke for eksempel. Eller støvletter, og ikke goretex sko. Man må liksom være gjennomført med skinn og skinnimitasjon. Jeg har 2 stykker. Den ene er mer en "vanlig" bukse og den andre er litt mer vid og nesten som en palazzobukse. Jeg synes jeg må liksom pynte meg litt ekstra når jeg går med de.

Anonymkode: b9cc5...ad6

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke skinnbukser på noen, uansett bmi. Men du går i det du liker, så enkelt er det :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har BMI'en din med saken å gjøre egentlig? Jeg syns skinnbukse ser ufattelig klamt ut, men folk må jo få gå med det de ønsker.

Anonymkode: bc684...203

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 38 og 20 i bmi, så vi er vel ganske like. Jeg bruker det til fest, men ikke til hverdags. Synes det er kjempe fint.

Anonymkode: 7d8d6...dad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for tilbakemelding!! Er bare så redd det er «too much». Hva synes menn om dette? (Bare nysgjerrig)… 

 

TS

Anonymkode: 55f4a...29e

Det er veldig fint, men buksa må ikke være pløsete

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Skinnbukse 🤣🤣

Anonymkode: 299d9...93f

??

Anonymkode: a2a96...a40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Se spørsmål i overskriften. Vurderer å kjøpe og gå med på jobb… er det Harry, tacky? Er veltrent og ok og slank figur… f.eks med en fin strikket genser til…?

Anonymkode: 55f4a...29e

nei, det er grisestygt på alle, uansett hvor tynne de er.

Anonymkode: fdd63...93f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er ikke pent på noen. Ser ut som man prøver for hardt.

Anonymkode: 578fe...8f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Med rett styling så tenker jeg at det kan være fint, men jeg kan ikke komme på at jeg har sett så mange som ser bra ut i det. Det er for eksempel ikke fint med skinnjakke, skinnbukse og skinnsko. Da ser det mer ut som man er medlem av en motorsykkelklubb synes jeg. Litt mykere materialer sammen og ingen sporty klær/tilbehør tror jeg blir finest.

Det blir lett altfor mye synes jeg, men skinnskjørt synes jeg kan være fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...