AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #21 Del Skrevet 30. september 2022 DundreMilfin skrev (Akkurat nå): Og nettopp dette er grunnen til at du ikke bør snakke mer med henne om det. Bare si det som det er - det er meningsløs diskusjon om to tragedier. Og det er poengløst å trekke inn sammenlikning, for dere finner garantert noen som har opplevd enda verre enn dere to. Ja det er helt sant, men er henne som tar det opp hele tiden Anonymkode: 6a630...144 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #22 Del Skrevet 30. september 2022 Jeg synes det er litt rart å gå rundt å tenke på dette 21 år etterpå. Anonymkode: 2e82f...b4a 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #23 Del Skrevet 30. september 2022 Jeg vet du liker å skrive disse nummer-trådene dine. Og at det mulig gir deg en oppmerksomheten du trenger. Men synes du virkelig dette er et greit tema å bruke for det formålet? Anonymkode: d669c...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #24 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja det er helt sant, men er henne som tar det opp hele tiden Anonymkode: 6a630...144 Det hadde jeg rett og slett ikke orket. Hva er motivasjonen hennes, hva vil hun oppnå? Hun bør forstå at hun nør la temaet ligge. Anonymkode: 3d4a5...0fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #25 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det hadde jeg rett og slett ikke orket. Hva er motivasjonen hennes, hva vil hun oppnå? Hun bør forstå at hun nør la temaet ligge. Anonymkode: 3d4a5...0fa aner ikke hva motivasjonen hennes er Anonymkode: 6a630...144 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valkyrja Skrevet 30. september 2022 #26 Del Skrevet 30. september 2022 Veldig spesielt at det skal være så viktig hvem som har det verst. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #27 Del Skrevet 30. september 2022 Nei, det er ikke greit å sammenlikne sorg. Det er ikke bra for noen å prøve å konkurrere om hvem som har størst grunn til å sørge, det er respektløst og skaper bare vonde følelser hos alle. Anonymkode: 81735...fa4 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #28 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Upassende og unødvendig å sammenligne, men samtidig har hun jo helt rett. Jeg er helt frisk psykisk, men den kjærligheten jeg har til barnet mitt er så enormt sterk at jeg ikke hadde ønsket å leve mer om han døde. Å måtte føde et dødfødt barn hadde selvsagt også vært en enorm psykisk belastning, som jeg hadde brukt tid på å bearbeide, men jeg vet at jeg med tid og stunder hadde kommet meg videre. Å miste et levende barn er synonymt med at livet mitt er over. Anonymkode: 1a2ee...955 Samtidig er det dessverre mange i dette landet som mister barna sine hvert år på ulike vis. Alle de tar ikke selvmord av den grunn. Traumatiserende og forferdelig for de som opplever å miste et barn ja, men ulevelig? Skal man ikke leve for eventuelle andre barn man har? Sidespor, men.. Anonymkode: a134d...a88 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #29 Del Skrevet 30. september 2022 Sånne mennesker er ræva, det er både kvinner og menn som er sånn. De er bare å kaste til de vokser opp, bare irriterende. Anonymkode: 52d15...472 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #30 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sånne mennesker er ræva, det er både kvinner og menn som er sånn. De er bare å kaste til de vokser opp, bare irriterende. Anonymkode: 52d15...472 Ja ,men er litt vanskelig da vi er gode venner ellers uten om dette Anonymkode: 6a630...144 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #31 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja ,men er litt vanskelig da vi er gode venner ellers uten om dette Anonymkode: 6a630...144 Si fra. Det er ingen konkurranse. Anonymkode: 52d15...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #32 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Si fra. Det er ingen konkurranse. Anonymkode: 52d15...472 ser jo fra hver gang,men når ikke gjennom hos henne Anonymkode: 6a630...144 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #33 Del Skrevet 30. september 2022 Det er helt meningsløst å sammenligne sorg. Det verste du har opplevd er det verste du har opplevd, selv om noen andre har opplevd verre. Anonymkode: 44422...a21 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 30. september 2022 #34 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk ❤️ Ja hun er helt fantastisk på alle andre måter,men når det kommer til dette synes jeg hun rett og slett blir kald Anonymkode: 6a630...144 Så trist at hun ikke greier og oppføre seg med dette da. Synes helt klart det er hun som oppfører seg helt feil her. Så du kan jo prøve å ha i bakhodet at det hun sier ikke er rasjonelt eller ok på noen måte, og at hun sikkert ikke hadde oppført seg annerledes om hun ikke var så følsom selv. Har du forsøkt å si at du ikke ønsker å snake om det? Du kan jo si at det gjør deg trist og ikke ønsker å måtte bli minnet på det. Da trenger det ikke bli en konflikt og hun bør greie å forstå at det er et tema du ikke vil snakke om. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. september 2022 #35 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når jeg var 16 år minste jeg min førstefødte, han ble født i stillhet, min venninne mistet sin sønn som ble litt under 1 år 3 år senere i krybbedød. Det jeg reagerer på er at hun mener hun har det så mye verre enn meg som hadde barnet sitt lengre enn jeg hadde min, men jeg vil alltid savne han og han vil alltid være en del av mitt hjerte ❤️ . Jeg har fått 3 til senere, han som døde hadde blitt 21 i desember,mens de andre jeg har er snart 10,8 og 1 år, og jeg tar meg ofte i og tenke på hvordan min største gutt ville vert, hvordan han hadde vert som storebror, hva han hadde gjort og om han hadde hatt kjæreste også videre. Synes dere det er greit og samlikne Sorg? Anonymkode: 6a630...144 Er merkelig å sammenligne sorg slik. Dere har begge mistet et barn og burde støtte hverandre, noe jeg regner med du gjør for henne... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. september 2022 #36 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sorg er sorg, men jeg forstår venninna di. Jeg har mistet sent i svangerskapet, og det var en sorg, men den kan ikke sammenlignes med å miste ett barn jeg har blitt kjent med og hatt hjemme sammen med meg. Tror det er en annen type kjærlighet. Anonymkode: f0908...b46 begge mistet et født barn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #37 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sorg er sorg, men jeg forstår venninna di. Jeg har mistet sent i svangerskapet, og det var en sorg, men den kan ikke sammenlignes med å miste ett barn jeg har blitt kjent med og hatt hjemme sammen med meg. Tror det er en annen type kjærlighet. Anonymkode: f0908...b46 Så uendelig tragisk å høre at du både har mistet sent i svangerskapet og et barn som levde en stund 💔 Anonymkode: bd6a1...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #38 Del Skrevet 30. september 2022 Maleficenta skrev (3 minutter siden): begge mistet et født barn Misforsto jeg? trodde TS mistet et ufødt barn? Anonymkode: d15cf...8b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. september 2022 #39 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Misforsto jeg? trodde TS mistet et ufødt barn? Anonymkode: d15cf...8b0 eller det var vel akkerede dødt men det var vel et dødfødt barn.. ikke spontababort slik jeg tolket det. Mulig jeg misforstod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #40 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Si fra. Det er ingen konkurranse. Anonymkode: 52d15...472 Og siden det ikke glir inn ts, har du spurtvhenen hvorfor det er så viktig å vinne denne konkurransen? Hva er poenget, at du må gråte mindre eller? Jeg forstår ikke. Sorg er sorg, tragedie er tragedie. Anonymkode: e74c8...9a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå