Gå til innhold

Nora Haukland og Marius Høiby


Justlooking

Anbefalte innlegg

Gjest diam0nd

De var på Barbados, ikke Bali. 
Barbados er et surfeparadis, som kronprinsfamilien elsker å drive med, og de dro i vinterferietid. Dyr tid.

Er ganske sikker på at hele kronprinsfamilien dro dit, og spanderte på Marius og Nora. 

De bor også på tomta til skaugum. De betaler garantert ikke et øre i husleie til kronprinsfamilien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

de fleste jeg kjenner som har råd til det sparer penger til barna sine. regner med MM også har gjort dette. og hvor har hun fått kr til å spare ifra.. joda det norske folk. uansett hvilken retning man ser på dette, så er nok det norske folket med på å sponse disse i en eller annen grad. men slik er det jo ofte. vi nordmenn sponser bistand til korrupte politikere i utlandet. så pr dd utgjør sikkert ikke Marius og nora det største dragsuget. man må jo nesten regne med at ei mor "passer på ungen" sin.

.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrysmoothie skrev (På 16.3.2023 den 12.26):

Kan virke som at det er det som er strategien. Og det er det lureste også om hun vil ha en fremtid med Marius. Gå helt under jorda i noen år, være anonym og tre vekk fra rampelyset for godt. Om hun dukker opp i rampelyset i fremtiden som Marius' ektefelle og holder seg som armpynt uten å snakke om hendelsen vil ikke offentligheten ha noe nytt skitt på henne og hun vil heller bli rost for å ha gjort en helomvending i livet og få positive assosiasjoner til navnet sitt igjen. Skal hun uttale seg i media nå så vil alle uttalelser sette spor og for alltid forfølge henne. Jeg syns ikke hun er i posisjon hvor hun behøver å beklage. Hun er en vanlig jente i 20 åra som tok kokain på fest, det er ikke sjokkerende i seg selv. Problemet med denne saken var at NRK frontet Sophie Elise som et forbilde og SE fronter seg selv som det, ingen har frontet Nora som et forbilde. 

Også kan det se ut som vennskapet mellom SE og Nora er over. Det håper jeg hvertfall for Noras del, om det er fordi hun føler seg sviktet og hengt ut av en uforsiktig SE som publiserte bildet eller om det er fordi hun innser at det der ikke er et miljø man blir gammel i eller bør assosieres med spiller ingen rolle. Det lureste hun kan gjøre er å stryke hele SE, miljøet og festingen ut av livet sitt. Om hun fortsetter som før om et par måneder vil jeg si det er veldig uklokt med tanke på fremtiden hennes. 

Nå er hun aktiv på Instagram igjen og reklamerte nettopp for et eller annet dating greier med Fetisha, så nei hun har ikke lært eller endret spor. 

  • Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silkedyne skrev (2 minutter siden):

Nå er hun aktiv på Instagram igjen og reklamerte nettopp for et eller annet dating greier med Fetisha, så nei hun har ikke lært eller endret spor. 

hadde ikke regnet med hun kom til å gjøre det. hun lå bare lavt i terrenget til det hadde blåst over. there´s no honor among influencers. rimelig sikker på at hun var med på den "uheldige" episoden for å skape reklame for SE. muligens kanskje ansatt??

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Ænema skrev (På 24.3.2023 den 14.02):

de fleste jeg kjenner som har råd til det sparer penger til barna sine. regner med MM også har gjort dette. og hvor har hun fått kr til å spare ifra.. joda det norske folk. uansett hvilken retning man ser på dette, så er nok det norske folket med på å sponse disse i en eller annen grad. men slik er det jo ofte. vi nordmenn sponser bistand til korrupte politikere i utlandet. så pr dd utgjør sikkert ikke Marius og nora det største dragsuget. man må jo nesten regne med at ei mor "passer på ungen" sin.

.

Klart at MM sørger for Marius. Som hun sørger for de to andre barna sine. Sikkert vanskelig nok å være Marius om han ikke i tillegg skal leve kun på lærlinglønnen sin. 
Bare så synd at det er vi skattebetalerne som understøtter hele gjengen 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Av anonym bruker

Finner det merkelig at Norge vil ha konge og dronning …👎På tide å avslutte nå!!! Hele røkla/ fam er dårlige forbilder og vil leve som oss og da er det på tide å si stopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Finner det merkelig at Norge vil ha konge og dronning …👎På tide å avslutte nå!!! Hele røkla/ fam er dårlige forbilder og vil leve som oss og da er det på tide å si stopp

enig

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sarah2023 skrev (På 17.3.2023 den 9.03):

Hvorfor legger du skylden på SE? Hun har jo ikke gjort noe ulovlig? Det er Nora som holder posen og dermed kan vi anta at det er henne som gjør noe ulovlig. Jeg syns det er meget spesielt at SE skal være skyldebøtte for alle og enhver. Du sitter her og er like uklokt som Kristin Gjelsvik som mobber SE så fort hun har mulighet,  men alle syns det er greit fordi det gjøres for en "god" sak. Vi må ikke glemme at SE er et menneske i dette her og mennesker som deg, må slutte å mobbe og å være besserwisser. Du sitter faktisk her og skal gi råd om hvem Nora skal være venn med og ikke? Du har absolutt ingenting med hvem som skal være venn med hvem. Du har heldigvis ingen makt over det. Vil også nevne at SE har heller aldri ville være et forbilde, men det kokte vel bort i kålen av drittslenging? 

Jeg har ikke postet noe i tråden her tidligere,

Det er sant at det var Nora som holdt posen. Hva jeg stusser over er at SE postet bildet. Hun MÅ jo ha visst at det ble en kontrovers av det? Gjorde hun det med vilje for å oute Nora? Synes det er rart at ingen har sagt noe om hvor dårlig venninne Nora har. Hadde det vært mine venner som gjorde noe lignende mot meg, hadde jeg vært knust. Det vennskapet hadde definitivt vært over.  Så hva sier det om SE, selv om hun ikke holdt i posen?

Endret av Aureka
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Finner det merkelig at Norge vil ha konge og dronning …👎På tide å avslutte nå!!! Hele røkla/ fam er dårlige forbilder og vil leve som oss og da er det på tide å si stopp

De siste års hendelser gjør at jeg også tenker det. Jeg har aldri vært noen ihuga royalist, men tanken på president har gjort at jeg foretrakk monarki. Slik dette utvikler seg, er kongehuset i ferd med å bli så utvannet at det bør opp til folkeavstemning. 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (1 time siden):

De siste års hendelser gjør at jeg også tenker det. Jeg har aldri vært noen ihuga royalist, men tanken på president har gjort at jeg foretrakk monarki. Slik dette utvikler seg, er kongehuset i ferd med å bli så utvannet at det bør opp til folkeavstemning. 

Både Finland og Island har flotte presidenter - valgt direkte av folket. Hvorfor skal vi fø på røkla typ Lille Marius & Nora (indirekte), Märtha & Durek (indirekte), Mette-Marit, Haakon, ungene og Kongeparet (direkte). 

Hvorfor er disse menneskene så fantastiske representanter for Norge at vi før dem opp på våre skattepenger? Koster oss nærmere en milliard kroner i året. 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (1 minutt siden):

Både Finland og Island har flotte presidenter - valgt direkte av folket. Hvorfor skal vi fø på røkla typ Lille Marius & Nora (indirekte), Märtha & Durek (indirekte), Mette-Marit, Haakon, ungene og Kongeparet (direkte). 

Hvorfor er disse menneskene så fantastiske representanter for Norge at vi før dem opp på våre skattepenger? Koster oss nærmere en milliard kroner i året. 

Jeg sier jo at jeg heller mer mot president enn monarki slik dette utvikler seg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Av anonym bruker said:

Finner det merkelig at Norge vil ha konge og dronning …👎På tide å avslutte nå!!! Hele røkla/ fam er dårlige forbilder og vil leve som oss og da er det på tide å si stopp

Om det ikke hadde vært konge så hadde det vært president. Som er like dyrt. Alle land har representanter til "glitter og stas", diplomater på en måte, statsministeren spares for mye tull og kan bruke tiden på regjering og politikk.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Jeg sier jo at jeg heller mer mot president enn monarki slik dette utvikler seg. 

Jeg har ikke sagt noe annet. Bare supplert. Ønsker deg en fin kveld 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Charlie Amberson skrev (1 time siden):

Om det ikke hadde vært konge så hadde det vært president. Som er like dyrt. Alle land har representanter til "glitter og stas", diplomater på en måte, statsministeren spares for mye tull og kan bruke tiden på regjering og politikk.

Nei, president koster det samme som en statsminister. Kongehuset er DYRT! Uansett, så må Norge holde seg til valgte ledere. Ikke ledere som sitter på tronen fordi de er sønner eller døtre av en konge 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bendit skrev (På 23.3.2023 den 12.37):

Kan også være faren Morten borg har litt cash og avse til sin sønn ☺️ mange i tyveårene trenger litt hjelp både til å finne sin egen vei, og hjelp med økonomi. Så det skulle jo bare mangle, man hjelper sine barn så langt man kan 

Kan ikke se for meg at Morten Borg som jobber som selger og har andre barn, vippser penger til Lille Marius for ferieturer tl fjerne himmelstrøk og husleie. 
Tipper Lille M og Nora bor gratis i villaen på Skaugum som hadde en husleie på nærmere 30 000 per måned sist den lå ute på Finn. 
Mulig mamma MM sender over noe hjelp til husarbeidet også. Leste et sted at hun hadde egen kokk der ute, så da er det sikkert mulig for disse å få over noe mat i tillegg.

Forsikringer og strøm går vel også på hovedhuset - leste et sted at det var planer om solcelletak på Skaugum, så da lever de nokså grønt der i tillegg. 
Så Lille M slipper vel å strekke lærlingelønna så veldig, og Nora tjener vel også noen mynter med portrettet til Harald Rex på, som jo blir ste-oldefar til disses barn om de får noen. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (2 timer siden):

Nei, president koster det samme som en statsminister. Kongehuset er DYRT! Uansett, så må Norge holde seg til valgte ledere. Ikke ledere som sitter på tronen fordi de er sønner eller døtre av en konge 

En annen ting er at om det er mye kontrovers knyttet til presidenten eller hens familie, så kan hen velges bort ved neste valg. Da slipper man situasjoner som med Martha, hvor det har vært et styr rundt hvorvidt hun skal eller ikke skal representere (som endte med et halvhjertet kompromiss). En annen sak er jo at ved et presidentskap hadde presidentens søster ikke hatt noen rolle.

Et kongehus er en utrolig god (og i og for seg billig) reklameplakat for et land, intill et visst punkt. Det norske kongehuset har veldig mange forstyrrende elementer rundt seg nå, som både er med på å senke deres  troverdighet og skape kontroverser. Og urolighetene stammer ikke fra den nedadgående kronen (harald, haakon, ingrid a.), men familien rundt. Det gjør jo at man stiller spørsmålet om det trengs en hel familie som gallionsfigurer.

  • Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alice123 skrev (5 timer siden):

En annen ting er at om det er mye kontrovers knyttet til presidenten eller hens familie, så kan hen velges bort ved neste valg. Da slipper man situasjoner som med Martha, hvor det har vært et styr rundt hvorvidt hun skal eller ikke skal representere (som endte med et halvhjertet kompromiss). En annen sak er jo at ved et presidentskap hadde presidentens søster ikke hatt noen rolle.

Et kongehus er en utrolig god (og i og for seg billig) reklameplakat for et land, intill et visst punkt. Det norske kongehuset har veldig mange forstyrrende elementer rundt seg nå, som både er med på å senke deres  troverdighet og skape kontroverser. Og urolighetene stammer ikke fra den nedadgående kronen (harald, haakon, ingrid a.), men familien rundt. Det gjør jo at man stiller spørsmålet om det trengs en hel familie som gallionsfigurer.

Enig. Tronarvingene har som regel nok med sine arbeidsoppgaver/utdanning relatert til at de skal ta over en dag, og ønsker nok ikke sage over greina de selv sitter på. 

Jeg vet ikke hvor god reklameplakat kongehuset er. Billig er den ikke da 😉

En god president er nok bedre. Og som du skriver så kan presidenten velges bort ved neste valg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (26 minutter siden):

Enig. Tronarvingene har som regel nok med sine arbeidsoppgaver/utdanning relatert til at de skal ta over en dag, og ønsker nok ikke sage over greina de selv sitter på. 

Jeg vet ikke hvor god reklameplakat kongehuset er. Billig er den ikke da 😉

En god president er nok bedre. Og som du skriver så kan presidenten velges bort ved neste valg

Men presidenter er ikke akkurat billige. I hvert fall ikke i USA. Der kan ikke en president ta andre jobber etterpå, så det er staten som fortsetter å forsørge de og ektefellene resten av livet. USA har mange expresidenter nå. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inkognitoher skrev (15 timer siden):

Enig. Tronarvingene har som regel nok med sine arbeidsoppgaver/utdanning relatert til at de skal ta over en dag, og ønsker nok ikke sage over greina de selv sitter på. 

Jeg vet ikke hvor god reklameplakat kongehuset er. Billig er den ikke da 😉

En god president er nok bedre. Og som du skriver så kan presidenten velges bort ved neste valg

Så risikerer man å få gærninger à la Trump også...

Og, staten må trolig betale for livslang beskyttelse for alle presidenter og deres familier. Det blir i beste fall som en gigantisk kongefamilie i utgifter.

I tillegg ser vi at flere og flere steder blir presidenter mer og mer diktatoriske, får gjennom lover som sikrer dem selv mer makt.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (3 timer siden):

Så risikerer man å få gærninger à la Trump også...

Og, staten må trolig betale for livslang beskyttelse for alle presidenter og deres familier. Det blir i beste fall som en gigantisk kongefamilie i utgifter.

I tillegg ser vi at flere og flere steder blir presidenter mer og mer diktatoriske, får gjennom lover som sikrer dem selv mer makt.

Vi må jo sammenligne oss med land det er naturlig å sammenligne oss med, som Island, Finland og andre mindre land i vesteuropa.

At staten må besørge alle sine tidligere presidenter ut livet er ikke vanlig.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...