Gå til innhold

Nora Haukland og Marius Høiby


Justlooking

Anbefalte innlegg

Sprite skrev (1 minutt siden):

Det er jo supertrist. Fakta 

At det er mobbing i verden?

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonymburker skrev (Akkurat nå):

At det er mobbing i verden?

Ja det også. Men at naturlig pene mennesker operer seg stygge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (3 timer siden):

Ja det også. Men at naturlig pene mennesker operer seg stygge 

Hun er absolutt ikke stygg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (6 minutter siden):

For min del har det bildet der Sophie Elise "slikker" Nora i rumpa brent seg fast. De hadde disse "Cowboy-Mars", "Grunge-Mai" ++ og var rimelig drøye  - og på fylla i månedsvis. 

Blir gøye familiemiddager på slottet fremover da. Klinevenninnen til Sophie Elise og influencerdatteren til Märtha har jo sikkert masse felles. '

Og selveste Durek! 

Kanskje det er det monarkiet ender opp som? Influencere. 

 

Ikke glem at hennes "kommende svigermor" også gjorde sitt i sin ungdom som skapte overskrifter når hun ble sammen med Kronprinsen. 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (4 timer siden):

Ikke glem at hennes "kommende svigermor" også gjorde sitt i sin ungdom som skapte overskrifter når hun ble sammen med Kronprinsen. 

Ja, det er sikkert godt å ha en svigermor som er no stranger to kleine videoer. En NRK journalist plapra i sin tid på fest hva innholdet i den beryktede videoen med MM inneholdt.

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tullerikke skrev (På 1.10.2022 den 19.36):

Nå er ikke han akkurat et fruktfat, men hun er jo skikkelig ille da. Trist at unge mennesker opererer seg så stygge når de er pene i utgangspunktet.

Så unødvendig å skrive! Ikke er det sant heller. Marius er en pen mann. Nora er også pen, bare synd at hun sminker seg så hardt.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (5 timer siden):

Så unødvendig å skrive! Ikke er det sant heller. Marius er en pen mann. Nora er også pen, bare synd at hun sminker seg så hardt.

Det er ikke sminken som er problemet

  • Liker 30
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (På 4.10.2022 den 23.18):

Hun er absolutt ikke stygg.

Det er vel øyet som ser.

Hulderen skrev (16 timer siden):

Så unødvendig å skrive! Ikke er det sant heller. Marius er en pen mann. Nora er også pen, bare synd at hun sminker seg så hardt.

Enig i at det er unødvendig å skrive, men du eier heller ikke fasiten på om de er pene eller ikke.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som har sett denne likheten🙈🙃

 

 

 

 

 

 

94A9F726-6100-421B-AFEC-ECA03631642E.jpeg

70513571-576E-4EE2-AC50-F94D6403311D.jpeg

 

 

Endret av Jullen
  • Liker 31
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (17 timer siden):

Så unødvendig å skrive! Ikke er det sant heller. Marius er en pen mann. Nora er også pen, bare synd at hun sminker seg så hardt.

Marius har vel et vanlig utseende. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist utvikling for kongehuset. Ikke at Marius er kongelig, men moren hans blir jo dronning en dag. Eneste som holder kongehusets gode rykte oppe er Kongen, Dronningen og Prinsesse Ingrid Alexandra. Men Durek, Martha og Nora er ekstremt negativt for min del

  • Liker 41
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (6 timer siden):

Trist utvikling for kongehuset. Ikke at Marius er kongelig, men moren hans blir jo dronning en dag. Eneste som holder kongehusets gode rykte oppe er Kongen, Dronningen og Prinsesse Ingrid Alexandra. Men Durek, Martha og Nora er ekstremt negativt for min del

På hvilken måte mener du at Haakon ødelegger da, siden du ikke mener at han holder kongehusets rykte oppe?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke hun er stygg, men de operasjonene gjør en litt generisk. Særtrekk viskes litt ut og alle får litt lik look synes jeg. Og personlig syns jeg det blir mindre attraktivt. Samt at jeg syns det gjør en mye eldre, man blir seendes godt over 30 ut av det. Min mening. Det sagt, så måkes jo inntrykk generelt inn i vurderingen av utseende også da.. rævslikkingen dytter det liksom ikke i mer positiv retning😬

  • Liker 29
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet publiserte private bilder Nora hadde tatt av Magnus og Ingrid Alexandra. Også et bilde av Marius og Nora selv. Jeg reagerte litt, tenkte at det var litt vel «uoffisielle» bilder. Spesielt det av prinsessen. 
Idag er bildene slettet og Dagbladet beklager. 
Jeg tenker vi ikke får høre så mye mer fremover om Noras «bi-lek» med SE eller se flere rumpe-slikking bilder, om dette forholdet med Marius er seriøst. Her kommer vel andre instanser inn og gir beskjed tenker jeg. 

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hulderen skrev (8 timer siden):

På hvilken måte mener du at Haakon ødelegger da, siden du ikke mener at han holder kongehusets rykte oppe?

Jeg har bare et dårlig inntrykk av han og Mette-Marit. Har hørt litt rykter som jeg ikke likte av folk som jobber innen media. Bare syns de jeg skrev er de som er veldig positive for kongehuset for min del

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (8 timer siden):

Dagbladet publiserte private bilder Nora hadde tatt av Magnus og Ingrid Alexandra. Også et bilde av Marius og Nora selv. Jeg reagerte litt, tenkte at det var litt vel «uoffisielle» bilder. Spesielt det av prinsessen. 
Idag er bildene slettet og Dagbladet beklager. 
Jeg tenker vi ikke får høre så mye mer fremover om Noras «bi-lek» med SE eller se flere rumpe-slikking bilder, om dette forholdet med Marius er seriøst. Her kommer vel andre instanser inn og gir beskjed tenker jeg. 

Kan du si hva dette rumpe-slikking bildet er? Altså er det bokstavelig talt det du skriver?😅 Har du bilde? OMG🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (3 timer siden):

Jeg har bare et dårlig inntrykk av han og Mette-Marit. Har hørt litt rykter som jeg ikke likte av folk som jobber innen media. Bare syns de jeg skrev er de som er veldig positive for kongehuset for min del

Hvilke rykter? 🤩

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er Nora bare hun som blir slikket i rumpa av Sophie Elise. Det bildet blir aldri borte fra netthinnen.

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...