Gå til innhold

Forelsket i venn som ikke er interessert i meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre får å komme over han fort? Prøver så godt jeg kan å føler periodevis det er bedre så får jeg ett håp igjen. Prøver å forberede meg på at han kan få kjæreste. Han har vært på noen dater så han er på leting. Jeg vill jo at han skal få kjæreste får jeg vill at han skal ha det bra å ha kjærlighet. Men jeg blir sjalu på samme tid... Hva kan jeg gjøre får å komme over han? Noen tips og triks til å få det til å gå fort over? Har vært forelsket i han lenge å er så lenge siden jeg har vært forelsket så husker ikke hvordan det har gått over før. Har du vært forelsket i en venn før? Gikk det over og tok det lang tid? 

Anonymkode: 3b7b2...65b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryte kontakt minst tre mnd, og fylle dagene dine med andre ting og folk du setter pris på. Ikke sørge over fortiden men glede deg over ting du gjør i nuet :)

Anonymkode: f4a1d...d8e

Skrevet

Du bør si det som det er og ta en pause fra ham. Ingenting blir bedre av å være med ham. Du nærer jo håp osv. plager deg selv.

Anonymkode: 8c674...051

Skrevet

Bryter ikke kontakten uansett han er en veldig god venn.. 

Skrevet

Fokusere på noe annet som driver deg fremover. Det hjelper. 

Anonymkode: 21164...654

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo ingen venn.

Det er en du er forelsket i.

Får personen kjæreste, vil denne nok merke litt vibber fra deg. Og du må kuttes ut litt, mye, eller helt.

Anonymkode: f458e...5f7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Eh ok, det er en helt reell grunn og gode venner trenger ikke være oppå hverandre hele tiden. Ta. En. Pause.

Anonymkode: 8c674...051

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er jo ingen venn.

Det er en du er forelsket i.

Får personen kjæreste, vil denne nok merke litt vibber fra deg. Og du må kuttes ut litt, mye, eller helt.

Anonymkode: f458e...5f7

Herregud aldri hørt om folk som forelsker seg i venner ? Bestekompisen min var forelsket i meg før å det gikk over 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva kan jeg gjøre får å komme over han fort? Prøver så godt jeg kan å føler periodevis det er bedre så får jeg ett håp igjen. Prøver å forberede meg på at han kan få kjæreste. Han har vært på noen dater så han er på leting. Jeg vill jo at han skal få kjæreste får jeg vill at han skal ha det bra å ha kjærlighet. Men jeg blir sjalu på samme tid... Hva kan jeg gjøre får å komme over han? Noen tips og triks til å få det til å gå fort over? Har vært forelsket i han lenge å er så lenge siden jeg har vært forelsket så husker ikke hvordan det har gått over før. Har du vært forelsket i en venn før? Gikk det over og tok det lang tid? 

Møte noen andre selv?

Anonymkode: e8616...298

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Møte noen andre selv?

Anonymkode: e8616...298

Det kan jeg prøve på 😁 har møtt en men han bodde litt langt borte , kan prøve igjen 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Bryt helt kontakten med denne "vennen" din. Du kan ikke være venn med en som du har slike følelser for, om du da ikke liker å skade deg selv. Så svaret er enkelt og greit, bryt all kontakt og finn deg en kjæreste som har gjensidige følelser for deg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Herregud aldri hørt om folk som forelsker seg i venner ? Bestekompisen min var forelsket i meg før å det gikk over 

Det gikk nok ikke "over" det blir vel mer undertrykket.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ok, da får du ta alle de negative følelsene dette garantert vil medføre for deg, når han bruker det meste av sin tid på sin partner foran deg. For det er jo det som skjer, venner er noe man i voksen alder bare pleier kontakt med av og til.

Skrevet

Det er ikke snakk om å være hekta sånn som folk har skrive om her inne i det siste bare en forelskelse i en god venn. Trodde det skjedde alle en gang 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke snakk om å være hekta sånn som folk har skrive om her inne i det siste bare en forelskelse i en god venn. Trodde det skjedde alle en gang 

Ok så du er bedre enn alle andre som har blitt hekta? Uansett hekta eller ikke så må du nesten holde deg unna da til det går over..eller fortsette å være forelsket og ikke si noe. 

Anonymkode: 5566c...248

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...