Gå til innhold

Streiken førte ikke frem. Det er greit, men da skal jeg som lærer kun gjøre det nødvendige heretter. Quiet quitting+?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Streiken førte som dere vet ikke frem. Og jeg har tenkt grundig nå. Jeg er lærer, jeg er utdannet lærer og jeg er derfor vanskelig å sparke. Jeg trengs. Min kompetanse trengs. Mn erfaring og kunnskap likeså.

Men.. Jeg begynner jo å bli eldre, og kanskje blitt voldsomt eldre disse ukene under streik. Men nå skal jeg ikke strekke meg lenger,, jeg skal ikke sitte sent oppe. Helgene skal brukes til familien.

Jeg er lærer og jeg vet at jeg trengs. Det skal jeg utnytte heretter. Når jeg ikke settes pris på av samfunnet, skal jeg nå kun gjøre det jeg må. Det jeg ikke rekker? Nei, det var kjedelig da! Prøver igjen på det på mandag da!

Syns flere lærere skal følge etter. Nok er nok! Hvis de ikke setter pris på oss, så setter vi tempoet og ambisjonene deretter.

Anonymkode: 6a16f...df2

  • Liker 15
  • Hjerte 5
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Streiken førte som dere vet ikke frem. Og jeg har tenkt grundig nå. Jeg er lærer, jeg er utdannet lærer og jeg er derfor vanskelig å sparke. Jeg trengs. Min kompetanse trengs. Mn erfaring og kunnskap likeså.

Men.. Jeg begynner jo å bli eldre, og kanskje blitt voldsomt eldre disse ukene under streik. Men nå skal jeg ikke strekke meg lenger,, jeg skal ikke sitte sent oppe. Helgene skal brukes til familien.

Jeg er lærer og jeg vet at jeg trengs. Det skal jeg utnytte heretter. Når jeg ikke settes pris på av samfunnet, skal jeg nå kun gjøre det jeg må. Det jeg ikke rekker? Nei, det var kjedelig da! Prøver igjen på det på mandag da!

Syns flere lærere skal følge etter. Nok er nok! Hvis de ikke setter pris på oss, så setter vi tempoet og ambisjonene deretter.

Anonymkode: 6a16f...df2