Gå til innhold

barndomsvenner , jeg har 6 gode jeg har kjent lenge, hva med dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere mange barndomsvenner nå som dere har blitt voksen? Jeg har 6 stk, 2 kompiser jeg har hatt siden jeg var 2 år, en klassevenninne fra 1 klasse, ei jeg ble kjent med i 7 klasse og 2 på ungdomsskolen. Vi treffes i blant, jeg treffer kompisene mest siden en er alenefar og jeg er alenemor og han andre fordi han gift og ikke barn ennå, jentevennene mine ser jeg sånn hver mnd da treffes vi og spiser og hygger oss, kan treffes innimelom også og se film, serie, eller bare skravle,men de er i full jobb og gift og med barn, så er jo ikke så lett og møtes da.

hva med dere?

Anonymkode: c1092...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare én barndomsvenninne jeg har jevnlig kontakt med. 

Anonymkode: 5b84c...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 40 år - men man treffes jo ikke så mye lengre. Det er en felles hyttetur, fredagspils, julebord og en rund dag av og til.

I kategorien jeg kunne ringt i dag lagt planer med eller reist på ferie med

  • 1 fra barnehagen
  • 1 fra barneskolen
  • 2 fra fotball barne/ungdomsskolen
  • 8 fra vgs

De 12 er også venner seg i mellom, er en gjeng

 

 

Anonymkode: 6990c...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 4 barndomsvenninner jeg fremdeles har god kontakt med. :) I tillegg en barndomsvenn jeg har kontakt med nå og da. :)

men to av de er fra ungdomstiden, så vet ikke helt hvor lang ned grensa går for 'barndom'. Men 3 av de er da fra barnehage/førsteklasse. 

Anonymkode: 88a45...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen. Har sporadisk kontant med min beste venn fra barndommen, men hu er veldig original og rar 😬 Rett fra levra-dame, som sier mye sårende uten å skjønne det selv 🙈 Så ikke en jeg orker mye kontakt med.

Anonymkode: 463bc...b69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to venninner fra vgs.
Hadde tre fra barneskolen, men alle tre vendte seg i mot meg i voksen alder. De hadde visst hatet meg seg i mellom i alle år, og det kom frem da vi kom i 20-årene. Så nei takk.

Har ellers en venninne fra studier jeg gikk, og tre venninner jeg ble kjent med via jobb. I tillegg flere venninner fra mannen sin familie el hans venners koner.

Anonymkode: 2e30e...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 fra barneskolen, 1 fra vgs og 2 gode fått i voksen alder for noen år siden da vi møttes via barselgruppe / barn😊 

Anonymkode: 8465b...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen veldig nære barndomsvenninner mer. Har kontakt med ei, å når vi møtes så snakker vi som om vi ikke har vært fra hverandre, men vi bor langt fra hverandre og lever våre liv så da blir det liksom ikke til at vi er «bestiser» som før. 
nå er mine venner de jeg har skaffet i voksen alder. 

Anonymkode: 6fbbd...71a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 1 venninne fra ungdomsskolen og 2 venninner fra videregående. Har ingen bardomsvenner da jeg var mye alene på den tiden. 

Anonymkode: b1ea7...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei. Vi har vokst opp sammen, jobbet sammen og delt mange opplevelser og livssituasjoner opp igjennom årene. Hun døde dessverre av kreft da hun var i 40-årene. 

Anonymkode: 6dd1f...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sender melding 2-3 ganger i året med to stk fra barneskolen (hang en del sammen helt ut vgs). 
har mye kontakt med en jeg ble kjent med på ungdomskolen. 
Ellers lite kontakt med noen jeg kjente før jeg ble 25. (35 nå)

Anonymkode: e74b6...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en barndoms veninne. Kjent siden 1 klasse. Er nå over 60. Jeg flyttet bort da jeg var 23  og det var noen årvi ikke hadde så veldig mye kontakt,  da vi var på litt forskjellige stadier i livet. Hun fikk barn tidlig. Så da jeg hadde små barn   var hennes store. De siste 10 årene har vi reist en god del sammen.  Heldigvis går mennene våre også godt sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen venner som jeg har gått på skole med overhode. Dvs inkludert universitetet. En jeg kjente som ung er venn i dag, men vi var ikke venner som ung, eller gikk på samme skole. 

Men har gode venner via hobbyer. Og gode venner rundt om i Europa. 

Anonymkode: 4d358...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er en jentegjeng på 8 stykker. De fleste av oss har kjent hverandre siden barneskolen, dvs vennskap på over 40 år. Vi kjenner hverandre gode og dårlige sider, så det er befriende avslappende å være med de. 

Anonymkode: 9425f...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er barndomsvennene mine som står meg nærmest og som jeg har mest kontakt med. Vi er 5 jenter som har holdt sammen siden 1. klasse på barneskolen. Jeg har blitt kjent med andre i studietiden og gjennom jobb, men det blir aldri den samme relasjonen 

Anonymkode: d44b8...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Flyttet da jeg var ni, og jeg ble naturlig nok «hun nye» i et jentemiljø som var preget av utestenging og mobbing.  Ble et enkelt offer, for jeg hadde jo ingen. Og ikke er jeg et naturtalent når det kommer til ryktespredning og baksnakking heller. 

Anonymkode: 5d6d3...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...