AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #1 Del Skrevet 24. september 2022 F. eks. de som kjører på rødt lys i et kryss i 100+ km/t og krasjer i en semi-trailer. I slike tilfeller håper jeg bilisten dør. For neste gang kan det være han krasjer i en familiebil og dreper 2-3 barn pluss foreldrene. Det kan ikke bli noen neste gang om vedkomne er død. Vi snakker om tilfeller der den aktuelle bilisten er 100% skyldig i ulykken. Anonymkode: f567a...fd4 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #2 Del Skrevet 24. september 2022 Ja. Anonymkode: 33657...38b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. september 2022 #3 Del Skrevet 24. september 2022 Yepp det er man 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #4 Del Skrevet 24. september 2022 Jeg har flere ganger håpet på at råkjørere havner i en bitteliten ulykke. Absolutt ikke død eller kroppskade, men en skade på bilen yes! Å ønske noen død er litt drøyt.. Anonymkode: ec9b3...098 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 24. september 2022 #5 Del Skrevet 24. september 2022 (endret) Ja, det er ondskapsfullt av deg. Endret 24. september 2022 av Grüner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #6 Del Skrevet 24. september 2022 Ja, det er det. Dessuten vil de aller fleste av oss har vært/vil være idioter i trafikken minst en gang i livet. Bare fordi du og jeg var så heldig å unngå ulykke, så burde du vel håpe det samme som om vi var uheldig og havnet i en ulykke. Anonymkode: 1543d...55b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #7 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ja. Anonymkode: 33657...38b Maskinfører skrev (11 timer siden): Yepp det er man AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har flere ganger håpet på at råkjørere havner i en bitteliten ulykke. Absolutt ikke død eller kroppskade, men en skade på bilen yes! Å ønske noen død er litt drøyt.. Anonymkode: ec9b3...098 Grüner skrev (11 timer siden): Ja, det er ondskapsfullt av deg. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, det er det. Dessuten vil de aller fleste av oss har vært/vil være idioter i trafikken minst en gang i livet. Bare fordi du og jeg var så heldig å unngå ulykke, så burde du vel håpe det samme som om vi var uheldig og havnet i en ulykke. Anonymkode: 1543d...55b Så man er mindre ond om man håper vedkomne overlever og kan forårsake nye ulykker, og uskyldige menneskers død? Anonymkode: f567a...fd4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. september 2022 #8 Del Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Så man er mindre ond om man håper vedkomne overlever og kan forårsake nye ulykker, og uskyldige menneskers død? Anonymkode: f567a...fd4 Ja. Den lærepengen er så pass dyrekjøpt for de fleste at de gjør ikke det igjen. Det er ikke akkurat snakk om seriemordere, heller. Det er ulykker selv om de er forårsaket av uaktsomhet, ikke forsettlige drap. Du spurte om du er ond, som ønsker folk som begår uaktsomme drap i trafikken død og lidelse, og samtlige her inne synes du da er ond, så det er kanskje et tegn på at du bør endre holdninger? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 25. september 2022 #9 Del Skrevet 25. september 2022 Jeg syns ikke det er spesielt ondt. Det skader jo ingen å tenke sånn. Annet enn seg selv, hvis man ender opp med å bruke mye tid på å tenke sånne tanker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #10 Del Skrevet 25. september 2022 Isåfall er jeg ond 🙂 Og det er mange andre jeg skulle ønske døde. Anonymkode: 03640...a27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #11 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 12.04): Så man er mindre ond om man håper vedkomne overlever og kan forårsake nye ulykker, og uskyldige menneskers død? Anonymkode: f567a...fd4 Gjesp, nissemor. Alle gjør feil, noen er bare dumme, men ingen fortjener å bli ønsket dø. Livet er ikke så svart hvitt som du vil ha det til. Anonymkode: 33657...38b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 26. september 2022 #12 Del Skrevet 26. september 2022 Ja, litt ond 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 26. september 2022 #13 Del Skrevet 26. september 2022 man kan jo kanskje av og til tenke at akutt diare med femten meter legobelagt gulv å forsere er greit sammen med et håp om at de faktisk lærer noe av det som skjedde... Å gå rundt å være mørkere enn det tror jeg er skadelig for deg selv over tid... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #14 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg mistet et barn som på fortauet ble most ned av en fører i høy fart med piller innabords. Hen fikk 1 mnd fengsel men beholdt førerkortet. Fatter ikke.…,men ønsker ikke livet av vedkommende. Nag er en tung bør å være på og går bare utover meg selv. Anonymkode: 3df04...be6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #15 Del Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 14.48): ingen fortjener å bli ønsket dø. Uenig. Anonymkode: 8c3ed...1b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunda Skrevet 17. oktober 2022 #16 Del Skrevet 17. oktober 2022 Høres ut som om du, eller noen du kjenner, er i den andre fasen av sorg (skyld og sinne). I så fall vil jeg absolutt ikke si at du er ond på noen måte, Det er en naturlig del av sorgprossessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #17 Del Skrevet 18. oktober 2022 Med tanke på hvor vanskelig lastebilsjåfører synes det er at noen bruker dem som selvmordsforsøk, håper jeg ingen dør om de kræsjer med et vogntog. Og generelt er det litt ondt å ønske andre mennesker døde. Det kan selvfølgelig være lovlige følelser i en sorgprosess, men ikke spesielt sunt å bære på lenge. Kanskje kan en som har gjort en idiotisk handling gjøre det igjen, men det kan også være dette mennesket redder noen senere i livet, eller at barnet deres gjør det. Jeg er i alle fall glad det ikke er meg som skal bestemme hvem som lever og hvem som dør. Anonymkode: b7adc...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #18 Del Skrevet 18. oktober 2022 Nei, man er ikke ond. Det er bedre at en råkjører dør enn at hn kjører som et svin og dreper unger. Anonymkode: 76477...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #19 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 12.04): Så man er mindre ond om man håper vedkomne overlever og kan forårsake nye ulykker, og uskyldige menneskers død? Anonymkode: f567a...fd4 Man er ond hvis man håper at det skjer ulykker. Hvis du håper at en råkjører dør er du ond. Hvis du håper at han skal drepe noen er du også ond. Anonymkode: 8f6da...118 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #20 Del Skrevet 21. desember 2023 HI er based. Elendige bilister slipper billig unna Anonymkode: 5dc44...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå