Gå til innhold

Jeg kjenner meg glad/lykkelig/heldig i dag, fordi at...


Ford3000

Anbefalte innlegg

Ford3000 skrev (På 26.9.2022 den 21.18):

Spennende yrke! Og mange historier du får høre iløpet av en uke. Kult at du veileder folk, man trenger gode folk som veiledere 😄 

Takk!🙂 Føler meg heldig, er en fin del av jobben, og et privilegie å få være med å forme nye psykologer litt. 👍

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (På 1.10.2022 den 15.48):

Ørelydene/tinnitusen har roet seg ned mye. Deilig! Så antar mye av det handlet om mye stress inni meg. Ringte i ørene på jobben også.. og det er jo typisk ved stress og angst. Jeg nyter mer stille øre, og er glad for det, og må jobbe med å forsøke gjøre livet mindre karusell. 🙂

Stress kan nok påvirke tinnitus/ørelyder. Håper det virkelig roer seg med det stresset, lurt at du jobber med å reduserer det. Kryssser fingre og tær for at du lykkes 😄  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg kjenner meg glad fordi kjæresten snart skal komme på besøk. Vi får ikke sett hverandre ofte nå når jeg er så syk, men i kveld kommer han en liten tur. Og selv om jeg kjenner jeg er veldig svimmel og kvalm, så vil jeg ikke avlyse, for det er viktig med en god klem i ny og ne også. 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supernova_87 skrev (1 time siden):

Jeg kjenner meg glad fordi kjæresten snart skal komme på besøk. Vi får ikke sett hverandre ofte nå når jeg er så syk, men i kveld kommer han en liten tur. Og selv om jeg kjenner jeg er veldig svimmel og kvalm, så vil jeg ikke avlyse, for det er viktig med en god klem i ny og ne også. 🥰

Så fint🥳😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (På 3.10.2022 den 13.33):

Stress kan nok påvirke tinnitus/ørelyder. Håper det virkelig roer seg med det stresset, lurt at du jobber med å reduserer det. Kryssser fingre og tær for at du lykkes 😄  

Tusen takk. Det trengs🙃💙

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

supernova_87 skrev (På 5.10.2022 den 18.13):

Jeg kjenner meg glad fordi kjæresten snart skal komme på besøk. Vi får ikke sett hverandre ofte nå når jeg er så syk, men i kveld kommer han en liten tur. Og selv om jeg kjenner jeg er veldig svimmel og kvalm, så vil jeg ikke avlyse, for det er viktig med en god klem i ny og ne også. 🥰

Så koselig! Det er veldig viktig med litt klemmer iblant 😄 Masse god bedring! 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en superfin dag! Har kost meg ute i sola med kaffe og croissant :) Og bare gått i byen og sett på livet. Folk her i Oslo ser så glade ut. Da blir jeg også glad! 

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tussi680 skrev (På 8.10.2022 den 11.47):

AT jeg har mat og drikke. 

Ofte er enkle ting de tingene som gjør en mest glad.

Ariannah skrev (På 8.10.2022 den 22.10):

I dag har vært en superfin dag! Har kost meg ute i sola med kaffe og croissant :) Og bare gått i byen og sett på livet. Folk her i Oslo ser så glade ut. Da blir jeg også glad! 

Å bli glad av å se at andre er glade er gull i mine øyne. Du er nok en god og varm person.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariannah skrev (På 8.10.2022 den 22.10):

I dag har vært en superfin dag! Har kost meg ute i sola med kaffe og croissant :) Og bare gått i byen og sett på livet. Folk her i Oslo ser så glade ut. Da blir jeg også glad! 

For en fin innstilling du har, du må være en god person 😊

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg kjenner meg takknemlig for at en god venninne av meg har gjort noen gode valg for seg selv. Det er fint å se at noe går bra for folk man er glad i ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror mange har tillit til meg. På flere områder. Syns det er en god kvalitet hos andre, så om andre ser meg slik, så betyr det mye!🙂

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

flusa skrev (26 minutter siden):

Er ekstra hæppi idag,fordi jeg ikke har så mye smerter i kroppen😍

Yay! Håper det holder seg hele dagen og lenge fremover 😄 At du er i en god periode 😄  

Frøkenfryden skrev (12 timer siden):

Tror mange har tillit til meg. På flere områder. Syns det er en god kvalitet hos andre, så om andre ser meg slik, så betyr det mye!🙂

Tillit er viktig 😄 

Embla Othea skrev (På 11.10.2022 den 19.28):

For at jeg har en kropp som fungerer.

Hurra 😄

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ford3000 skrev (23 minutter siden):

Yay! Håper det holder seg hele dagen og lenge fremover 😄 At du er i en god periode 😄  

Tillit er viktig 😄 

Hurra 😄

Takk,det håper jeg og❤️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg er glad og takknemlig i dag fordi jeg har verdens beste venninne. Og generelt er velsignet med gode mennesker som ikke bare er medgangssupportere. Det føles godt å dele disse verdiene om ekte nestekjærlighet, selv når livet gjør vondt, med de jeg har nærmest. Å vite at jeg selv hadde stilt opp hvis det var de som hadde det som jeg har det nå, og å våge å ta til meg at de oppriktig ønsker å stille opp for meg nå når jeg er så dårlig. ❤️ 

Etter å ha lest en del på KG i det siste i tråder om mennesker med diverse sykdom og utmattelse så ser jeg at det ikke er en selvfølge. Jeg blir trist på vegne av alle som mangler det, men desto mer takknemlig fordi jeg har det sånn i min krets. Jeg tror virkelig på min venninne når hun sier "Gjør det som er bra for DEG; og ta i mot mine tilbud om hjelp, det beste for meg er at du får det bedre, og jeg tar gladelig litt av den børen du nå står i, det er jo deg det er tungt for, selv om jeg selvsagt er bekymret også". Det er litt enklere å være syk når man har en sånn person i livet sitt. Skulle ønske alle hadde det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb er hektisk og jeg kom hjem sent, var svett og sliten. To timer før vi har bedt venner på pølser og champagne…

Så har Mann vaska gulv og dekket bordet. Så deilig! Jeg kunne bare dusje og nippe til bobler og vente på fine venner. Lykke♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...