Gå til innhold

Hei! to streker, liksom


Prinsesse Tam Tam

Anbefalte innlegg

Har nettopp tatt en test som heter Babysnart, eller hva det nå var. Den viser en tydelig lilla strek og en rimelig tydelig lilla strek i vinduet der strek skal vise når du er gravid. Det betyr vel at en er gravid; eller hva??? Noen som har prøvd denne testen før? Første gang vi prøver, skulle hatt mens på fredag, og kjøpte vel egentlig testen for morro skyld. For en uvitende førstegangsreis jeg er.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miss.Chanel

det er den testen jeg kjøpte idag morges!

positiv den ja... svakere i "positiv-vinduet" , men jeg dro til legen og de testet der også ettepå, positiv hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!!Gratulere til deg også Lolita. Jeg tar ingenting for gitt før jeg har vært hos legen. Får bestille en time til neste uke. Ble litt skjelven jeg nå. Uæææææææ, liksom...............................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!!Gratulere til deg også Lolita. Jeg tar ingenting for gitt før jeg har vært hos legen. Får bestille en time til neste uke. Ble litt skjelven jeg nå. Uæææææææ, liksom...............................

Jeg ville også bestille time hos lege for å sjekke, men fikk ikke før uke 12. Pleier man å dobbelsjekke hos legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen grunn til å dobbeltsjekke hos legen, egentlig, de testene du tar hjemme er like sikre som de legen tar.

Om du ringer legen og sier: Jeg tror jeg kanskje kan være gravid, kan du sjekke dette" får du sikkert en time til det .Men ringer du og sier" Jeg er gravid, og vil ha svangerskapskontroll" så får du time til ordinær kontroll, ikke dobbeltsjekking. Nettopp fordi dobbeltsjekking ikke er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen igår, litt tidlig, men kontordama sa at jeg kunne likegodt komme med en gang..

legen testet ikke hcg-nivå eller dobbeltkontrollerte, det holdt at jeg sa at jeg hadde testet positivt 2 ganger hjemme.

Murf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinsesse Tam Tam, ulogget

Jeg ringte legen i går, og fikk time rett før jul. Det var fullstendig tidsnok mente damen. Jeg sa jeg hadde fått to blåe streker, og da var det ikke noe mer å kontrollere. Jeg vet jo ingenting, så jeg måtte jo ringe for å høre..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...