Gå til innhold

Hva pleier DU å toppe focacciaen med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker best enkel foccacia, med flaksalt og olivenolje, eventuelt med urter og hvitløk stavmikset i olivenoljen. 

Anonymkode: 39a8e...b54

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetaost og maldonsalt,av og til krydder som feks timian, pizzakrydder el basilikum. Bruker masse olje fra fetaostglasset. Hvis jeg lager når datter ikke er hjemme, bruker jeg biter av soltørkede tomater også .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier og pleier, det er sjelden jetæg baker focaccia pga karbohydrat-mengden, men når jeg gjøre det, topper jeg bare med rosmarin og havsalt😋

Anonymkode: 88086...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pleier og pleier, det er sjelden jetæg baker focaccia pga karbohydrat-mengden, men når jeg gjøre det, topper jeg bare med rosmarin og havsalt😋

Anonymkode: 88086...d3d

Og masse masse olivenolje, såklart!

Anonymkode: 88086...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avhengig av hva den skal serveres til, men alltid olje og flaksalt. Noen ganger i kombinasjon med frisk rosmarin, andre ganger med timian og oliven. Det aller beste er bollefocaccia :ler: som serveres helt nystekt med litt melisglasur rislet over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oliven,plommetomater,rødløk,maldonsalt,frisk oregano og rosmarin 

Anonymkode: ca4c9...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde meg frem med soltørket tomat en gang, og det ble faktisk veldig vellykket (synes jeg da😅)

Anonymkode: f7510...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost(ikke feta), saltflak, toltørka tomat, rosmarin og masse olje. Også har jeg jo smør på focacciaskivene også, så jeg har aldri turt å rekne ut kaloriinnholdet😂

Anonymkode: 4831a...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest blir det bare olivenolje, flaksalt og rosmarin. Men jeg har også laget med flere ulike kombinasjoner av soltørket tomat, cherrytomater, bakt hvitløk, fetaost, parmesan og oliven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...