Gå til innhold

Stjeler folk fra felleskjøleskapet på jobben din også?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

på min tidligere jobb, var det faktisk en som hadde med seg matrester fra middagen sin dagen før. Dette planla han å selvfølgelig å spise som "lunsj" i løpet av arbeidstiden.      

problemet var at dette visstnok inneholdt bacon, og en annen kollega var muslim som ble fly forbannet fordi han hadderappet disse middagsrestene. Da hadde han blitt sur fordi han hadde fått i seg bacon, uten å oppdage dette før det var for seint. Dette var liksom kollegaen som hadde tatt med seg denne maten til jobben sin feil, at han hadde fått i seg bacon. Gud forby at folk faktisk tar ansvar for deres egen tyvaktige oppførsel! 

Anonymkode: 610fe...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

på min tidligere jobb, var det faktisk en som hadde med seg matrester fra middagen sin dagen før. Dette planla han å selvfølgelig å spise som "lunsj" i løpet av arbeidstiden.      

problemet var at dette visstnok inneholdt bacon, og en annen kollega var muslim som ble fly forbannet fordi han hadderappet disse middagsrestene. Da hadde han blitt sur fordi han hadde fått i seg bacon, uten å oppdage dette før det var for seint. Dette var liksom kollegaen som hadde tatt med seg denne maten til jobben sin feil, at han hadde fått i seg bacon. Gud forby at folk faktisk tar ansvar for deres egen tyvaktige oppførsel! 

Anonymkode: 610fe...2be

Da hadde det passet å minne om at stjeling er haram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

på min tidligere jobb, var det faktisk en som hadde med seg matrester fra middagen sin dagen før. Dette planla han å selvfølgelig å spise som "lunsj" i løpet av arbeidstiden.      

problemet var at dette visstnok inneholdt bacon, og en annen kollega var muslim som ble fly forbannet fordi han hadderappet disse middagsrestene. Da hadde han blitt sur fordi han hadde fått i seg bacon, uten å oppdage dette før det var for seint. Dette var liksom kollegaen som hadde tatt med seg denne maten til jobben sin feil, at han hadde fått i seg bacon. Gud forby at folk faktisk tar ansvar for deres egen tyvaktige oppførsel! 

Anonymkode: 610fe...2be

Hvorfor spurte han ikke kollegaen om maten var halal før han begynte å gumle i seg maten? :P 
 

Og måten det skrives om på her virker det som at dere er litt herdet angående slik oppførsel. 😅 men jeg hadde blitt sjokkert, og så hadde jeg unngått han og også vært redd for hva annet han kan finne på. Feks ta bilnøkkelen og så ringer han og kjefter på meg for at det er for lite bensin eller strøm på bilen, haha, eller bankkortet. 
 

Halal-mannen ringer: Hei! Jeg tok bankkortet ditt og nå står jeg  på Høyer og får faen ikke betalt for de nye skoa jeg vil ha som er limited edition. Hvorfor sa du ikke at du hadde lite penger på kortet?! Du har svikta meg! 

Anonymkode: 82cb5...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...