Gå til innhold

Orgasme via å bæsje, er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger så får jeg en uvanlig deilig følelse når jeg bæsjer, er det mulig å kunne få orgasme via å bæsje? 

Anonymkode: e391b...0a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg får orgasme når hun bæsjer. Vi jenter har jo ofte gått sammen på do. Dette er jo noen år siden, men vi var på fest, og jeg ble med henne inn på doen fordi vi begge måtte bæsje. Og når hun bæsjet stønnet og ristet hun veldig. Da fortalte hun at hun alltid får orgasme av å bæsje. Hun gjør det i dag også. 

Anonymkode: 25e0d...ade

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

En venninne av meg får orgasme når hun bæsjer. Vi jenter har jo ofte gått sammen på do. Dette er jo noen år siden, men vi var på fest, og jeg ble med henne inn på doen fordi vi begge måtte bæsje. Og når hun bæsjet stønnet og ristet hun veldig. Da fortalte hun at hun alltid får orgasme av å bæsje. Hun gjør det i dag også. 

Det må være fantastisk!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det kan gi orgasme ja, også for menn som har prostata. Må nok være kåt fra før hvis det skal eksplodere.

Skrevet

Det kan jeg også få, særlig om jeg holder avføringen litt igjen rett innenfor åpningen. Jeg synes at det kommer lettest når jeg må sitte på huk og bæsje (ute på tur osv).

Anonymkode: b264e...0da

Skrevet

😱 Hjelp, er det mulig!? Avføring og orgasme? Blir rene orgien av magasjau da, skjønner jeg 🤭😁

Anonymkode: 3f35f...e6b

• Nyttig 1
Skrevet
Coachshinny skrev (På 23.9.2022 den 7.16):

Det kan gi orgasme ja, også for menn som har prostata. Må nok være kåt fra før hvis det skal eksplodere.

Har ikke alle menn prostata?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 18.54):

😱 Hjelp, er det mulig!? Avføring og orgasme? Blir rene orgien av magasjau da, skjønner jeg 🤭😁

Det gir vel ikke noe særlig press? Må vel være fast? 

Anonymkode: 1c092...2f8

Skrevet

Ja, det er vel derfor det er "godt" å bæsje når det er litt størrelse på den og den er fast. Det kiler på en god måte.

Anonymkode: f6f70...ce3

• Liker 1
Skrevet

Nå har vi jo svaret på hvorfor menn bruker så jævla lang tid på do….De sitter å holder igjen bæsjen for å stimulere prostata 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: f7bf3...9f6

• Liker 1
  • Nyttig 3
  • 2 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 18.54):

Da hyler grisen ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.9.2022 den 8.12):

Er det vanlig at venninner bæsjer sammen, sitter dere å ser på hverandre under denne akten?

Anonymkode: f21f8...d1a

Skrevet

Kanskje ikke helt det samme. Men husker en gang jeg dro meg litt i løken. Var litt oppblåst og hard i magen også. Idet spruten kom spratt det ut en liten kjøttbolle gitt..

Anonymkode: 4b512...47f

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje ikke helt det samme. Men husker en gang jeg dro meg litt i løken. Var litt oppblåst og hard i magen også. Idet spruten kom spratt det ut en liten kjøttbolle gitt..

Ikke det samme nei, uff

Skrevet

Nei, det har jeg aldri opplevd eller en gang tenkt på. Er vel en god grunn til at menn ikke bør oppleve slikt, fordi de hadde kastet bort mye næringstoffer og har lavere sjanse for å få barn.

Anonymkode: c09b5...d58

Gjest Agent smith
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😆

Skrevet

Det er jo det samme fenomen som at full blære gir større og mer intens nytelse.

Skrevet

Når jeg bæsjer så renner det sæd ut av penis, noen ganger mer en andre, har ikke orgasme men likevel.

Skrevet
Jentegutt skrev (10 minutter siden):

Når jeg bæsjer så renner det sæd ut av penis, noen ganger mer en andre, har ikke orgasme men likevel.

Kalles overtrykk. Om man anstrenger diverse muskulatur i avløpet i combo med nok eller mer enn nok sperm i påsan, har det lett for å bli pressa ut ei lita forsyning.

Anonymkode: de674...0cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...