Gå til innhold

Ubevist BDSM dynamik i forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har grubblet litt på tanken at det er sikkert mange som forholdsvis liver i forhold med BDSM dynamik uten å være klar over det.

Min samboer er voksen dama og det virker som at hun har mye tilfelles med å være en såkalt "brat". Problemet er bare at hun veldig fordomsfull/ når det gjelder å snakke om sex på generelt grunnlag og ikke mins BDSM - da går hun helt i lås. Men når vi har sex, virker det som hun slipper løs en del av seg som hun ikke er villig til å konfrontere i andre setninger.

Hva mener dere?

Anonymkode: d5665...4ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at du legger for mye i det og at du er for fiksert på BDSM. 

Å være bratty i hverdagen trenger ikke å ha noe med bdsm eller sex å gjøre og det er helt normalt å ha sider av seg som kommer bedre frem i seksuell setting enn ellers i hverdagen. La hun være som hun er og slutt å press bdsm på henne!

Anonymkode: 9ae9e...390

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg mener at du legger for mye i det og at du er for fiksert på BDSM. 

Å være bratty i hverdagen trenger ikke å ha noe med bdsm eller sex å gjøre og det er helt normalt å ha sider av seg som kommer bedre frem i seksuell setting enn ellers i hverdagen. La hun være som hun er og slutt å press bdsm på henne!

Ok og hva er din standpunkt til BDSM ellers? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ok og hva er din standpunkt til BDSM ellers? 

At det er noe man er med på frivillig og ikke etter press og manipulasjon fra en annen

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hei, har grubblet litt på tanken at det er sikkert mange som forholdsvis liver i forhold med BDSM dynamik uten å være klar over det.

Min samboer er voksen dama og det virker som at hun har mye tilfelles med å være en såkalt "brat". Problemet er bare at hun veldig fordomsfull/ når det gjelder å snakke om sex på generelt grunnlag og ikke mins BDSM - da går hun helt i lås. Men når vi har sex, virker det som hun slipper løs en del av seg som hun ikke er villig til å konfrontere i andre setninger.

Hva mener dere?

Mange jenter er bratty, fordi det er digg å bli straffet av mannen

Anonymkode: cf1ed...d24

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At det er noe man er med på frivillig og ikke etter press og manipulasjon fra en annen

Det er ingen som presser noen her. Det er dine antagelser. Du er tydeligvis anti BDSM representant og det har ingen nytte å diskutere mer med deg.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det er ingen som presser noen her. Det er dine antagelser. Du er tydeligvis anti BDSM representant og det har ingen nytte å diskutere mer med deg.  

Jeg praktiserer BDSM som den dominante (kvinne) daglig selv og som livsstil så du tar feil. Jeg baserer svaret mitt på at du forteller at damen din går i lås når du prøver å snakke om BDSM, og enda prøver du å finne en måte å presse bdsm på henne ved å opprette denne tråden og du trekker sammenhenger som ikke trenger å ha noe med bdsm å gjøre bare fordi du selv er gira på bdsm. Det er manipulering. 

La hun være. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde bdsm elementer i mine forhold, før jeg visste hva det var og dermed hadde et navn for det. 

Men så fort jeg fant ut hva det var, fikk navn på det, og lærte hvordan det fungerte, så snakket jeg med min partner, for å finne ut om det faktisk var noe de ville.

Så om dette er noe du tenker på, snakk med partneren din. 

Skrevet
SlemUlv skrev (12 minutter siden):

Jeg hadde bdsm elementer i mine forhold, før jeg visste hva det var og dermed hadde et navn for det. 

Men så fort jeg fant ut hva det var, fikk navn på det, og lærte hvordan det fungerte, så snakket jeg med min partner, for å finne ut om det faktisk var noe de ville.

Så om dette er noe du tenker på, snakk med partneren din. 

Hvordan klarer du å overse at han har prøvd å snakke med henne men hun går i lås og vil ikke? Hvis du er into bdsm burde du vite hvor viktig det er å respektere grenser. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg praktiserer BDSM som den dominante (kvinne) daglig selv og som livsstil så du tar feil. Jeg baserer svaret mitt på at du forteller at damen din går i lås når du prøver å snakke om BDSM, og enda prøver du å finne en måte å presse bdsm på henne ved å opprette denne tråden og du trekker sammenhenger som ikke trenger å ha noe med bdsm å gjøre bare fordi du selv er gira på bdsm. Det er manipulering. 

La hun være. 

For det første har jeg ikke spesielt behov for å utøve BDSM men jeg er glad i og interessert i alt angåande sex og dømmer ingen for å utøve det de har lyst til - og hvis kona ønsker seg, er jeg klar til å gi det en sjangse og prøve det. Når det er sagt, er det hun som har nevnt at hun vil være underdannig, ikke jeg. Men på samme tid er hun som mange kvinner på alderen 40+ - hun sliter med å snakke om sex. Så den diskusjonen 

Jeg reagerer litt på at du hevder  hvis en mann forslår å prøve BDSM, er det automatisk manipulering. Trodde det var BDSM 101 å kommunisere. Jeg tviler på at du er ærlig angåande din standpunkt til BDSM. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan klarer du å overse at han har prøvd å snakke med henne men hun går i lås og vil ikke? Hvis du er into bdsm burde du vite hvor viktig det er å respektere grenser. 

Grenser og kommunikasjon. Så uten kommunikasjon, ingen bdsm. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva mener dere?

Det er jo på jordet å bruke disse «lekesex-klisjeene» for å analysere folks atferd i det virkelige liv. Du kunne sikkert hatt nytte av en psykologtime eller to selv.

Anonymkode: 50151...a29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...