AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #1 Del Skrevet 21. september 2022 Husker blant annet Totally Spies når jeg var på barneskolen, eller vil si delvis tennåring. Men tror det er mer en ting jeg likte da. Men som jeg føler vil bli rart å se nå. Men er sikkert noen fans av gamle ting så hvem vet. Anonymkode: ed419...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #2 Del Skrevet 21. september 2022 Braceface og Life With Luie. Anonymkode: d95d1...35d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #3 Del Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Braceface og Life With Luie. Anonymkode: d95d1...35d Louie* Anonymkode: d95d1...35d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 4. oktober 2022 #4 Del Skrevet 4. oktober 2022 Omer and the starchild. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #5 Del Skrevet 4. oktober 2022 Nei, tror ikke det er noen. Jeg elsker tegnefilm, og ser gjerne om igjen gamle ting jeg har sett før. Anonymkode: db1d0...01b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 4. oktober 2022 #6 Del Skrevet 4. oktober 2022 Mange, men det er jo fordi de gikk på TV for 35 år siden He-Man, Transformers, Inspector Gadget, Wheeled Warriors og flere. Det var så gull! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #7 Del Skrevet 4. oktober 2022 Inspector Gadget og Lucky Luke Anonymkode: 4dc3a...245 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #8 Del Skrevet 5. oktober 2022 Ren &Stimpy 🤣😁 Men eneste grunnen til at jeg ikke ser den nå, er at jeg ikke finner den på noen strømmetjenester Anonymkode: 07361...435 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #9 Del Skrevet 6. oktober 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: Ren &Stimpy 🤣😁 Men eneste grunnen til at jeg ikke ser den nå, er at jeg ikke finner den på noen strømmetjenester Anonymkode: 07361...435 Si ifra hvis du skulle finne den Anonymkode: ffb08...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 6. oktober 2022 #10 Del Skrevet 6. oktober 2022 Shagma. Jeg sto tidlig opp for å se den, og husker den såvidt. Jeg googlet den akkurat for å se om jeg husket rett. Det viste seg den bare ble kalt Shagma på norsk, mens den egentlig het «Arkadia — reisen til jordas indre». Fransk sci-fi. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. oktober 2022 #11 Del Skrevet 6. oktober 2022 MyMichelle skrev (10 timer siden): Shagma. Jeg sto tidlig opp for å se den, og husker den såvidt. Jeg googlet den akkurat for å se om jeg husket rett. Det viste seg den bare ble kalt Shagma på norsk, mens den egentlig het «Arkadia — reisen til jordas indre». Fransk sci-fi. Elsker fortsatt Shagma jeg Ble gitt ut på DVD for en del år siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isary Skrevet 6. oktober 2022 #12 Del Skrevet 6. oktober 2022 Eldre Tom&Jerry 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 6. oktober 2022 #13 Del Skrevet 6. oktober 2022 MyMichelle skrev (10 timer siden): Shagma. Jeg sto tidlig opp for å se den, og husker den såvidt. Jeg googlet den akkurat for å se om jeg husket rett. Det viste seg den bare ble kalt Shagma på norsk, mens den egentlig het «Arkadia — reisen til jordas indre». Fransk sci-fi. Den har så fin kjenningsmelodi! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #14 Del Skrevet 6. oktober 2022 Naruto ( Anime ) er ifra Tyskland så er oppvokst med Pokemon, Dragonball Z, Selamon, One pice Osv. Det gikk på en Tysk tv program da jeg var mindre. Naruto har jeg sett oppatt og fikk med meg alt! One pice driver forsatte å går tror de er på over 1000 episoder 🤭 Disse er mer tegneserie for større barn/voksne så er artig å følge med barndoms seriene sine. Da følger man seg fort som et barn igjen xD Anonymkode: 1cf32...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 7. oktober 2022 #15 Del Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (På 6.10.2022 den 12.34): Elsker fortsatt Shagma jeg Ble gitt ut på DVD for en del år siden Da må jeg kjøpe den 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #16 Del Skrevet 7. oktober 2022 Tegnefilmer er jo for unger. Har ikke sett noen siden jeg var 8 eller noe. Derre juleshowet til Disney som gikk på NRK i lunsjtid? Anonymkode: 565e7...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #17 Del Skrevet 7. oktober 2022 MyMichelle skrev (10 minutter siden): Da må jeg kjøpe den 😊 Ja 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #18 Del Skrevet 7. oktober 2022 Nevian skrev (På 6.10.2022 den 12.37): Den har så fin kjenningsmelodi! Ja kjempefin 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 7. oktober 2022 #19 Del Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tegnefilmer er jo for unger. Har ikke sett noen siden jeg var 8 eller noe. Derre juleshowet til Disney som gikk på NRK i lunsjtid? Anonymkode: 565e7...d84 Det går ennå det. Og jeg ser det hvert år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #20 Del Skrevet 7. oktober 2022 MyMichelle skrev (Akkurat nå): Det går ennå det. Og jeg ser det hvert år. Jeg pleier også å se det 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå