Gå til innhold

Når man ikke svarer på melding straks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som forventer svar på meldinger med en gang. 

I dag kl 10 sendte hun melding på messenger der hun spørr om jeg kan hjelpe henne med noe. Jeg åpner melding men så skjer det noe på jobb, så jeg får ikke svart. Så kommer flere meldinger fra henne 

Kl 11: jeg trenger hjelp til å flytte en kommode fra soverommet til gangen. Kan du hjelpe? 🙂

Kl 12: Gi meg beskjed hvis du kan 👍

Kl 13: Men du er kanskje opptatt i dag?😀

Kl 15: Jeg klarte det selv 

Jeg var opptatt på jobb så jeg leste ikke meldinger før nå kl 16 . Alle meldinger var det smilyes bak utenom den siste. 

Hvordan svare på dette? 

Anonymkode: ca509...fca

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare svart, beklage er men jeg hadde ikke mulighet til å svare deg jeg var på jobb. 

Ikke bry deg om dette. At hun forventer svar på minuttet. Har ei slik venninne jeg også. Svarer jeg ikke raskt nok, gjør hun igjen. 

Hun har ingen grunn til å bli sur. 

Anonymkode: 42c78...943

• Liker 4
Skrevet

Jeg begynner virkelig å lure på hvor gamle folk er her som lager tråder som dette..

Om dere ikke klarer å finne ut hva dere skal svare på det der, hvordan i all verden kan dere være i en jobb?

• Liker 2
Skrevet
ryzorwarlock skrev (28 minutter siden):

Jeg begynner virkelig å lure på hvor gamle folk er her som lager tråder som dette..

Om dere ikke klarer å finne ut hva dere skal svare på det der, hvordan i all verden kan dere være i en jobb?

Lurte bare på om jeg skal svare rett fra levra eller pakke inn hva jeg føler om sånt mas 

Skrevet

"Var opptatt på jobb. Godt du klarte det!" 

Anonymkode: 2a807...eaa

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lurte bare på om jeg skal svare rett fra levra eller pakke inn hva jeg føler om sånt mas 

Forstår ikke hvordan du skal greie deg i livet om du ikke greier å tenke svaret ut selv på dette...

Anonymkode: ade29...b8f

Skrevet

«Sorry jeg ikke svarte. Var på jobb. Du vet sjefen er ei fitte og klikker hvis vi bruker mobilen. Bra du greide det selv #girlpower» 

Anonymkode: ad668...8d8

Skrevet

Vet hun ikke at du er på jobb? Var min første tanke 

Anonymkode: 0d088...134

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...