AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #1 Skrevet 20. september 2022 Har ei venninne som forventer svar på meldinger med en gang. I dag kl 10 sendte hun melding på messenger der hun spørr om jeg kan hjelpe henne med noe. Jeg åpner melding men så skjer det noe på jobb, så jeg får ikke svart. Så kommer flere meldinger fra henne Kl 11: jeg trenger hjelp til å flytte en kommode fra soverommet til gangen. Kan du hjelpe? 🙂 Kl 12: Gi meg beskjed hvis du kan 👍 Kl 13: Men du er kanskje opptatt i dag?😀 Kl 15: Jeg klarte det selv Jeg var opptatt på jobb så jeg leste ikke meldinger før nå kl 16 . Alle meldinger var det smilyes bak utenom den siste. Hvordan svare på dette? Anonymkode: ca509...fca 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #2 Skrevet 20. september 2022 Ville bare svart, beklage er men jeg hadde ikke mulighet til å svare deg jeg var på jobb. Ikke bry deg om dette. At hun forventer svar på minuttet. Har ei slik venninne jeg også. Svarer jeg ikke raskt nok, gjør hun igjen. Hun har ingen grunn til å bli sur. Anonymkode: 42c78...943 4
ryzorwarlock Skrevet 20. september 2022 #3 Skrevet 20. september 2022 Jeg begynner virkelig å lure på hvor gamle folk er her som lager tråder som dette.. Om dere ikke klarer å finne ut hva dere skal svare på det der, hvordan i all verden kan dere være i en jobb? 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #4 Skrevet 20. september 2022 ryzorwarlock skrev (28 minutter siden): Jeg begynner virkelig å lure på hvor gamle folk er her som lager tråder som dette.. Om dere ikke klarer å finne ut hva dere skal svare på det der, hvordan i all verden kan dere være i en jobb? Lurte bare på om jeg skal svare rett fra levra eller pakke inn hva jeg føler om sånt mas Anonymkode: ca509...fca
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Skrevet 20. september 2022 "Var opptatt på jobb. Godt du klarte det!" Anonymkode: 2a807...eaa 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #6 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lurte bare på om jeg skal svare rett fra levra eller pakke inn hva jeg føler om sånt mas Anonymkode: ca509...fca Forstår ikke hvordan du skal greie deg i livet om du ikke greier å tenke svaret ut selv på dette... Anonymkode: ade29...b8f
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #7 Skrevet 22. september 2022 «Sorry jeg ikke svarte. Var på jobb. Du vet sjefen er ei fitte og klikker hvis vi bruker mobilen. Bra du greide det selv #girlpower» Anonymkode: ad668...8d8
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #8 Skrevet 22. september 2022 Vet hun ikke at du er på jobb? Var min første tanke Anonymkode: 0d088...134
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå