AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #1 Skrevet 19. september 2022 På tv ser jeg Kathrine og Meghan og de andre. Jeg føler de har vellykkede liv og alt. Folk respekterer dem, de har alt. De er rike og populære. Jeg har greie med at når jeg ser vellykkede folk på tv i begivenheter så får jeg skikkelige dårlige dager. Jeg tenker at livet mitt er elendig. Jeg må våkne grytidlig og ta buss til jobb. Tjener knapt til å betale leie etter slit. Så ser jeg de folka som blir beundret. Flere som har det slik? Anonymkode: 3fbda...5e1 5 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #2 Skrevet 19. september 2022 De fleste av oss er verken kongelige eller gift med kongelige, så null sympati herfra. Anonymkode: 20451...b18 16 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Skrevet 19. september 2022 Meghan er kanskje ikke sååå beundret Der er det mye negativt som sies- Nei, jeg har ikke det slik. Det må være et virkelig helvete å leve livet sitt slik i offentligheten med en familie som er så fucked up og har så dårlig kjemi. Det er vel det jeg tenker. Anonymkode: ea447...276 11 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4 Skrevet 19. september 2022 Får ikke de fleste norske jenter apanasje av pappaen sin? Siden de alle er prinsesser, mener jeg. Anonymkode: 7ea75...d97
Macro Skrevet 19. september 2022 #5 Skrevet 19. september 2022 Ville du virkelig viet livet ditt til å holde en fasade? Kaste bort store deler av livet på pinelig korrekte tilstellninger som strengt tatt er forferdelig kjedelige? Verden ser på deg med lupe for å finne feil, så det vil alltid begrense seg hvor vellykket du føler deg. Jeg beundrer at de orker, men ville aldri ha stått i deres sko. 9 1 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #6 Skrevet 19. september 2022 Det er ganske vanlig å sammenlikne seg med «mer vellykkede» enn deg selv, jeg gjør det i alle fall hele tiden, selv om jeg prøver å la være😊 Men at du sammenlikner deg med den engelske kongefamilien tror jeg er uvanlig var nesten litt søtt. Uansett - alle sammenlikner seg med andre og føler seg dårlige av og til, men prøv å øve på å la være. Det er ikke konstruktivt. Anonymkode: a9dcd...808 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #7 Skrevet 19. september 2022 Jeg er veldig glad for at jeg bare er en helt vanlig slask ❤️ Lever stort sett fra hånd til munn, er happy når jeg finner noe gøy på Finn eller noe digg i 40%-disken og massene kommer neppe til å få vite hvem jeg er noen gang. Og jeg koser meg i mitt ubetydelige vesle liv, helt oppriktig. Anonymkode: b6e82...9c7 13 8
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #8 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er veldig glad for at jeg bare er en helt vanlig slask ❤️ Lever stort sett fra hånd til munn, er happy når jeg finner noe gøy på Finn eller noe digg i 40%-disken og massene kommer neppe til å få vite hvem jeg er noen gang. Og jeg koser meg i mitt ubetydelige vesle liv, helt oppriktig. Anonymkode: b6e82...9c7 Samme her. Anonymkode: 908b5...f11 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #9 Skrevet 19. september 2022 7 minutter siden, Macro said: Ville du virkelig viet livet ditt til å holde en fasade? Kaste bort store deler av livet på pinelig korrekte tilstellninger som strengt tatt er forferdelig kjedelige? Verden ser på deg med lupe for å finne feil, så det vil alltid begrense seg hvor vellykket du føler deg. Jeg beundrer at de orker, men ville aldri ha stått i deres sko. Kjedelige tilstelninger som også er komplett MENINGSLØSE. De ser kanskje bra ut, men herregud så bortkasta! Anonymkode: 929c2...6b6 2
Smascha Skrevet 19. september 2022 #10 Skrevet 19. september 2022 Macro skrev (10 minutter siden): Ville du virkelig viet livet ditt til å holde en fasade? Kaste bort store deler av livet på pinelig korrekte tilstellninger som strengt tatt er forferdelig kjedelige? Verden ser på deg med lupe for å finne feil, så det vil alltid begrense seg hvor vellykket du føler deg. Jeg beundrer at de orker, men ville aldri ha stått i deres sko. Samme tenker eg. Det er nok ikkje så lenge til monarkia rundt omkring blir avvikla, fordi tronfølgarane ikkje orker å ta jobben. 1
ashera Skrevet 19. september 2022 #11 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): På tv ser jeg Kathrine og Meghan og de andre. Jeg føler de har vellykkede liv og alt. Folk respekterer dem, de har alt. De er rike og populære. Jeg har greie med at når jeg ser vellykkede folk på tv i begivenheter så får jeg skikkelige dårlige dager. Jeg tenker at livet mitt er elendig. Jeg må våkne grytidlig og ta buss til jobb. Tjener knapt til å betale leie etter slit. Så ser jeg de folka som blir beundret. Flere som har det slik? Anonymkode: 3fbda...5e1 Du kan jo sitte der og misunne Harry og William, som hadde foreldre som ikke klarte å leve sammen, og som mistet moren sin tidlig og har hatt det ganske så barskt. Det er noe du ønsker deg, eller? 3 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #12 Skrevet 19. september 2022 🤣dagens Anonymkode: 692c1...f7b 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #13 Skrevet 19. september 2022 Av alle de 8 milliarder mennesker som lever på vår klode (og så kan man evt. velge å legge til alle avdøde også, om man vil), så velger du å sammenligne deg med en svært liten og spesiell gruppe? Hvorfor ikke heller sammenligne deg med noen som har et litt mer normalt og realistisk liv? Eller sammenligne deg med noen som har kvaliteter du også har, og som du kan strekke deg etter? Anonymkode: 1ebef...31b 3 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #14 Skrevet 19. september 2022 Du føler deg elending? Så du vil heller: Ha journalister etter deg, kamera og folk som filmer deg konstakt, null privat liv, hets og drit mot deg, folk som snakker om deg i mediaer, gå på facebook og du ser navnet ditt konstant.. Du må på 1000 møter, fly og aldri fred og ro? ER det et liv du vil ha? For meg er jeg glad jeg er normal Anonymkode: cb2c4...8b1 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #15 Skrevet 19. september 2022 Så jo hvor jævlig Harry og Meghan hadde det i UK. De flyktet til statene for å forsøke å skape seg et eget liv uten å ha lupen på seg konstant. Forstår de godt. Å være rik og «populær» er nok ikke veien til ekte lykke nei. Men har du mulighet til å bytte til en jobb nærmere etterhvert? Gjøre noe annet jobbmessig? Utdanning som øker lønn og muligheter? Anonymkode: 2f9bd...17c
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #16 Skrevet 19. september 2022 Jeg misunner folk som klarer å leve et helt vanlig liv. De fleste synes det er kjedelig å stå opp hver morgen og dra på jobb. Jeg synes det høres ut som en drøm. Og å kjøre bil, bare stikke innom butikken og hjem. Lage middag, og det var den dagen. Som ufør, fordi jeg ikke fungerer fysisk som jeg ønsker, har jeg sett hele dronning Elizabeth sin begravelse i dag. Jeg misunner dem virkelig ikke. Charles skal nå i en alder av 73 år plutselig begynne å gjøre jobben han ble født for å gjøre. Han er langt over middagshøyden og skal nå plutselig være konge. Stakkars mann. Vær glad for at du er vanlig. Anonymkode: 97c92...e7f 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #17 Skrevet 19. september 2022 Har du lett for å være misunnelig på folk , TS? Aldri i livet om jeg kunne tenke meg å være engelsk adelig 😂😂. Noe mere livsfjernt enn det kan jeg ikke tenke meg Anonymkode: 1c706...afa 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #18 Skrevet 19. september 2022 Du ser da ikke på mennesker hvordan de føler det inne i seg. Anonymkode: d1a95...611 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #19 Skrevet 19. september 2022 ashera skrev (1 time siden): Du kan jo sitte der og misunne Harry og William, som hadde foreldre som ikke klarte å leve sammen, og som mistet moren sin tidlig og har hatt det ganske så barskt. Det er noe du ønsker deg, eller? Helt vanlig å være skilsmissebarn og å ha kun en forelder. Kunne klart meg godt med det her, mot alle de andre godene jeg ville ha fått. Ts Anonymkode: 3fbda...5e1 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #20 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt vanlig å være skilsmissebarn og å ha kun en forelder. Kunne klart meg godt med det her, mot alle de andre godene jeg ville ha fått. Ts Anonymkode: 3fbda...5e1 Hvilke goder tenker du på? Jeg klarer ikke komme på én eneste gode som følger ved den jobben. De jobber utrolig lange dager, nesten hver eneste dag gjennom året. Og følges med argusøyne av paparazzoene hvert eneste minutt gjennom hele livet. De har nesten ingen kontroll over eget liv og over egen hverdag. Andre bestemmer hva de skal spise, hvilke klær de skal ha på seg, når de kan gå og legge seg, når de får ta tissepauser i løpet av arbeidsdagen osv. Jeg tenker at de har en av verdens verste jobber. Anonymkode: 1ebef...31b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå